انتخاب وکیل متخصص در تهران

انتخاب وکیل متخصص در تهران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهران

حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری _ اختلافات حقوقی متعدد در کشور ناشی از عدم آگاهی حقوقی می باشد، که وکیل بسیاری از افراد دچار آن می شوند. افراد جهت رفع مشکل حقوقی خود و حل اختلافات باید به مراجع قانونی مراجعه کنند ولی آیا خود فرد توانایی حل مشکل حقوقی خود را دارد؟ پاسخ این سوال روشن است: خیر

امور حقوقی یک موضوع بسیار تخصصی می باشد که دارای پیچیدگی های فراوانی می باشد که باید جهت رفع مشکلات حقوقی از افراد متخصص مثل وکیل پایه یک دادگستری بهره برد.تا با اکتفا به علم حقوقی خود بتواند بهترین تصمیم را در راستای احقاق حق موکل خود بگیرد. موکل به وکیل وکالت می دهد تا در محاکم حقوقی از موکل خود دفاع کند.

وکالت در معنای حقوقی که ماده ۶۵۶ قانون مدنی به آن پرداخته، عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر برای امری نایب خود می نماید.

چه کسانی حق استفاده از وکیل را دارا می باشند؟

پاسخ این سوال در اصل 35 قانون اساسی آمده‌است که در همه دادگاه‌ها، افراد یا به عبارتی طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و اگر افرادی با توجه به عدم امکان مالی توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آن‌ها امکان تعیین وکیل فراهم شود

وکیل

وکیل کیست؟

وکیل، نماینده یا مدافع کسی است که از طرف فردی حقوقی یا حقیقی  به موجب عقد وکالت برای امور حقوقی مأمور می‌شود. وکیل در مقام دفاع، از امنیت شغل قضا برخوردار است حرفه وکالت از آثار مترتبه بر تجارت، پیروی نمی‌کند و بدین جهت، می توان نتیجه گرفت وکالت کسب و کار نیست. موید این حقیقت قانونی، سیاستهای کلی نظام در امور قضایی است که وکالت را در زیرمجموعه امور قضایی آورده است و در قانون اساسی نیز در فصل 3 یعنی فصل حقوق ملت ذکر شده‌است و از اصل 44 مستثنی است.

وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند. می‌توان برای وکیل انتخابی حد و مرزی مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف موکل دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد.
از چه طریق وکیل مناسب پیدا کنید؟

با توجه به وضعیت سخت زندگی در این سال ها ممکن است هر فردی به یک وکیل پایه یک جهت حل مشکلات حقوقی خود داشته باشد تا با دریافت مشاوره حقوقی و یا ارجاع پرونده حقوقی خود در صدد رفع مشکل خود برآید.مشکلاتی اعم از : دعاوی خانواده

  • دعاوی ملکی
  • دعاوی حقوقی
  • دعاوی کیفری و ....

وکیل خوب  را می توانید بطور مثال با جستجو کلمه بهترین وکیل زن ایران، وکیل خانواده ویا وکیل یوسف اباد در گوگل پیدا کنید و با بررسی رزومه وکیل و نظرات دیگران در مورد وکیل موردنظر با آگاهی انتخاب کنید تا وکیل موردنظر با علم ، تجربه و پیگیری مستمر نتیجه مطلوب را کسب کند.
این وصف یک وکیل عضو کانون وکلای دادگستری می باشد که تحت نظر کانون مربوطه فعالیت می کند.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DG4x
نظرتان را بنویسید