پروژه تریتیوم 4 شرکت نیکان سازه سدید شهرک مرواریدشهر منطقه 22 دریاچه چیتگر

پروژه تریتیوم 4 شرکت نیکان سازه سدید شهرک مرواریدشهر منطقه 22 دریاچه چیتگر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
بزرگمهر کیانی

تجزیه و تحلیل؛

شرکت نیکان سازه سدید با اینکه مدت زمان زیادی از حضورش در منطقه 22 نمی گذرد، اما بواسطه رفتار حرفه ای و عملکرد هوشمندانه اش در پروژه های تریتیوم، بسیار سریع سر زبانها افتاد و موفق شد یکی پس از دیگری پروژه های مناسب و با موقعیت مکانی خوب را انتخاب کرده و در قالب سازنده وارد قرارداد مشارکت شده و با اقتدار و آرامش، پروژه ها را پیش ببرد.

پروژه مسکونی تریتیوم 4 در واقع پنجمین پروژه با نام تریتیوم است. شرکت نیکان سازه پس از تریتیوم 3، تریتیوم البرز را آغاز کرد و تریتیوم 4 را نیز به عنوان چهارمین پروژه در شهرک مرواریدشهر منطقه 22 با مشارکت تعاونی مسکن کارکنان سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران، آغاز نمود.

مشخصات عمومی و شناسنامه پروژه تریتیوم 4؛

پروژه مسکونی تریتیوم 4 متعلق به تعاونی مسکن کارکنان سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تهران می باشد که در شهرک مرواریدشهر منطقه 22 واقع شده و شرکت نیکان سازه سدید به عنوان سازنده وارد قرارداد مشارکت شده است.

پروژه تریتیوم 4 در قالب 1 بلوک 23 طبقه (5 طبقه منفی، طبقه همکف لابی و مشاعات و 17 طبقه مسکونی) تعریف شده است. در این پروژه برای هر یک از طبقات مسکونی 10 واحد با 4 تیپ و متراژهای 127 تا 143 متر مربع بصورت دو و سه خوابه در نظر گرفته شده است. موعد تحویل پروژه تریتیوم 4، 36 ماهه بوده و این پروژه که جواز و دستور نقشه دارد، در حال ساخت می باشد.

پروژه مسکونی تریتیوم چهار همانند دیگر پروژه های تریتیوم شرکت نیکان سازه سدید دارای امکاناتی کامل می باشد.

روال نقل و انتقال و خرید و فروش؛

پروژه تریتیوم 4 به صورت متری و با طبقه و واحد مشخص خرید و فروش می شود و تمامی واحدها در دفتر شرکت نیکان سازه سدید با قرارداد رسمی واگذار شده و جهت نقل و انتقال نیز مالکین واحدها می توانند با هماهنگی شرکت سازنده، به صورت قطعی نقل و انتقال انجام دهند.

قیمت و شرایط پرداخت؛

پروژه مسکونی تریتیوم 4 در حال حاضر با قیمت قطعی از پایه طبقه اول متری 29 میلیون تومان + ضریب طبقات 2 درصد به ازای هر طبقه با شرایط پرداخت زیر به فروش می رسد.

شرایط پرداخت = 30 درصد پیش پرداخت + 60 درصد اقساط 36 ماهه + 5 درصد زمان تحویل + 5 درصد زمان سند

توصیه کارشناسی؛

  • نقل و انتقال واحدها صرفا می بایست با هماهنگی و توسط شرکت سازنده و در قالب قرارداد رسمی انجام شود و به هیچ وجه به وکالتنامه دفترخانه به تنهایی بسنده نکنید.
  • حتما در زمان نقل و انتقال و عقد قرارداد، احراز هویت فروشنده و وضعیت واریزی تا تاریخ انجام معامله را از دفتر شرکت سازنده استعالم بگیرید. (در صورتی که واحد را از فروشنده ثالث خریداری می کنید.)
  • حداقل در پایان هر فصل، وضعیت واریزی اقساط خود را از دفتر شرکت سازنده استعلام بگیرید تا از ثبت واریزی های خود در سیستم شرکت اطمینان حاصل نمائید.
  • در زمان بازدید و انتخاب واحد، تنها به بازدید از واحد نمونه بسنده نکنید و حتما طبقه و جهت واحد مورد نظر را نیز بررسی و در صورت امکان بازدید نمائید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Zkrv
نظرتان را بنویسید