خرید اینترنتی کتاب دوباره فکر کن اثر جیسون فراید

خرید اینترنتی کتاب دوباره فکر کن اثر جیسون فراید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مجتبی رحیمی
اکثر کتاب های موفقیت و یا توسعه تجارت و کسب و کار همان توصیه قدیمی را به شما می دهند:

اهداف خود را مشخص کنید،یک برنامه تجاری دقیق تهیه کنید ، رقبا را در نظر بگیرد ، به دنبال سرمایه گذاران باشید واین ازین دست توصیه ها . اگر به دنبال کتابی برای برنامه ریزی و پی ریزی یک تجارت و یا تحقق بخشیدن به رویاهایتان هستید ، کتاب "دوباره فکر کن" را از قفسه کتابخانه بیرون بیاورید.

این اثر "جیسون فراید" را بخوانید و با مطالعه آن متوجه میشوید چرا برنامه ها واقعا مضر هستند ، چرا به سرمایه گذاران خارجی احتیاج ندارید ، و چرا بهتر است از رقابت چشم پوشی کنید. واقعیت این است ، شما به این چیزهایی که فکر می کنید کمتر نیاز دارید. نیازی نیست دائم در تکاپو باشید. نیازی به کار کردن نیست نیازی نیست وقت خود را در کارها یا جلسات تلف کنید. شما حتی به دفتر نیاز ندارید. اینها فقط بهانه هستند.

آنچه شما واقعا باید انجام دهید اینست که حرف زدن را متوقف کنید و شروع به کار کنید. این کتاب راه را نشان می دهد. شما یاد می گیرید که چگونه کارآمدتر باشید ، چگونه می توانید بدون پذیرفتن ریسک های بالا و ایده های غیر منعطف،خود را در جریان رشد کار خود قرار دهید.

با استفاده از زبان ساده و رویکرد آسان خود ، "دوباره فکر کن" بهترین کتاب "جیسون فراید" برای هر کسی است که تا به حال رویای انجام این کار را به تنهایی داشته است. کارآفرینان ها ی ردکوردار ، صاحبان مشاغل کوچک ، افرادی که از مشاغل روزانه خود متنفر هستند ، در تکاپوهای دائمی "کاهش ارزش" و هنرمندانی که دیگر نمی خواهند گرسنگی بکشند ، همه در این صفحات راهنمایی های ارزشمندی خواهند یافت.

کتاب «دوباره فکر کن» در 12 فصل با عنوان های «شروع»، «دور ریختنی ها»، «رفتن»، «پیشرفت»، «بهره وری»، «رقبا»، «تکامل، «تبلیغات»، «استخدام»، «کنترل آسیب»، «فرهنگ» و «نتیجه گیری» تدوین شده است
برنده ی جایزه ی بهترین کتاب غیر داستانی گودریدز سال 2010
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/52Rq
نظرتان را بنویسید