برای قبولی در پزشکی دانشگاه آزاد چه رتبه ای لازم داریم ؟

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لیدا راد
آخرین رتبه قبولی پزشکی آزاد منطقه 3 جزو دغدغه های داوطلبان آزمون سراسری گروه تجربی در سهمیه منطقه سه ، بوده و هست. چرا که پذیرش در دانشگاه های آزاد ، نسبت به دانشگاه های سراسری آسان تر می باشد و از طرفی رشته پزشکی نیز همیشه جزو رشته های توجه متقاضیان کنکور سراسری تجربی می باشد.
اما آیا پذیرفته شدن در رشته پزشکی دانشگاه آزاد ، واقعا به همان اندازه که اکثریت می اندیشند ، آسان است ؟ یعنی دانشگاه آزاد صرفا به خاطر پرداخت شهریه ، به رتبه های بسیار بالا اجازه تحصیل در رشته مهم پزشکی را می دهد؟ در این مطلب می خواهیم چند نمونه از رتبه های پذیرفته شده در سال های گذشته را با هم ببینیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.
بهره مندی از تجربیات یک مشاور انتخاب رشته و کنکور در کنار اطلاع از رتبه قبولی ها می تواند راه رسیدن به اهدافتان را سهولت ببخشد.مشاوران تخصصی تیم “پاسخ با ما” آماده ارائه بهترین خدمات در این زمینه به شما عزیزان هستند.

اگر می خواهید با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید در بهترین رشته و دانشگاه قبول شوید ، با خیالی راحت انتخاب رشته خود را به مشاوران ما بسپارید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آخرین رتبه قبولی پزشکی آزاد منطقه 3 99 – 98
تعیین یک عدد به عنوان آخرین رتبه برای قبولی هر رشته و دانشگاه شاید امکان پذیر باشد اما در دوره های مختلف ، ثابت نیست ؛ چرا؟ زیرا تعداد شرکت کنندگان در هر دوره از آزمون های سراسری با یکدیگر برابر نیست.

همچنین ، ظرفیتی که هر دانشگاه برای پذیرش در هر یک از رشته های خود در نظر می گیرد ، در آزمون های متوالی ، متفاوت است.
بنابراین هر چه که قدر نسبت به آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد منطقه 3 99 – 98 آگاهی داشته باشید ، همچنان باید این نکته را به خاطر بسپارید که این اعداد تضمین نمی کنند در سال جاری ، با کسب رتبه های مشابه ، بتوانید موفق به قبولی شوید.
جدول زیر حاوی چند نمونه از رتبه های قبولی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد می باشد. لازم به ذکر است که معیار پذیرش این دانشگاه ، معمولا تراز و رتبه کشوری داوطلب می باشد و رتبه در سهمیه او در نظر گرفته نمی شود. از همین رو در جدول زیر می توانید رتبه های کشوری پذیرفته شدگان رشته پزشکی دانشگاه آزاد را در آزمون 99 – 98 مشاهده می نمایید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0Wyy
نظرتان را بنویسید