بهترین یخچال های ساید بای ساید

بهترین یخچال های ساید بای ساید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

چرا می‌توانید به ده نظرات برتر اعتماد کنید بازبین‌های متخصص ما ساعت‌ها به آزمایش و مقایسه محصولات و خدمات می‌پردازند تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید. درباره نحوه آزمایش ما بیشتر بدانید.

بهترین یخچال های ساید بای ساید

ما بهترین یخچال های ساید بای ساید را که در حال حاضر می توانید خریداری کنید گردآوری کرده ایم. در حالی که ما سعی می کنیم هر محصولی را که برجسته می کنیم بررسی کنیم، برخی از بررسی های این راهنما هنوز در حال انجام است. با این حال، هر محصول بررسی نشده، مشخصات کلیدی، ویژگی‌ها و نظرات کاربران را خلاصه می‌کند تا به شما کمک کند بهترین تصمیم را برای خود و خانواده‌تان بگیرید.

 

بهترین یخچال های ساید بای ساید

سامسونگ RS27T5561SR

1. سامسونگ RS27T5561SR

بهترین یخچال ساید بای ساید در کل

مشخصات فنی

ظرفیت: 26.7 فوت مکعب عمق شمارنده: NoEnergy Star?: بله

بهترین معاملات امروز

مشاهده در آمازون

دلایل خرید

+FamilyHub دارای مجموعه گسترده ای از برنامه ها برای استفاده در یخچال است

+ دارای گواهینامه انرژی ستاره

دلایلی برای اجتناب

-گران

سامسونگ RS27T5561SR مطمئناً به وسیله ای مورد علاقه تمام خانواده شما تبدیل خواهد شد، با فناوری بیشتر از یک یخچال ساید بای ساید. با فناوری «Family Hub» سامسونگ، می‌توانید برنامه‌ها را برای انجام هر کاری دانلود کنید، از پخش آهنگ‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان گرفته تا اتصال به زنگ درب هوشمندتان و دیدن افرادی که در ایوان هستند. و شاید چشمگیرترین ویژگی که می توانید از صفحه نمایش لمسی 27.5 اینچی به آن دسترسی داشته باشید، دوربین داخلی داخل یخچال است که می تواند لیست خرید شما را به روز کند تا به شما بگوید چه چیزی را باید تهیه کنید.

جدا از همه جذابیت‌ها، سامسونگ RS27T5561SR به دلیل ظرفیت زیاد، ویژگی‌های سازماندهی عالی و گواهی انرژی ستاره انتخابی عالی است. همچنین دارای پنج سال ضمانت برای پشتیبان گیری است. همانطور که ممکن است حدس بزنید، خرید این یخچال آینده ارزان نیست، اما با توجه به تمام ترفندهای آن، سرمایه گذاری محکمی خواهد داشت.

2. آمانا ASI2575GRS

بهترین قیمت یخچال ساید بای ساید

مشخصات فنی

ظرفیت: 24.6 عمق شمارنده؟: NoEnergy Star?: ندارد

بهترین معاملات امروز

آمازون را بررسی کنید

دلایل خرید

+ طیف وسیعی از اتمام

+ مقرون به صرفه و قیمت خوب

دلایلی برای اجتناب

-عدم بهره وری انرژی

اگر به یک یخچال ساید بای ساید با ظرفیت قابل توجه نیاز دارید، Amana ASI2575GRS انتخاب خوبی است، این نیز ارزش پولی خوبی دارد. اضافه کردن این دستگاه به خانه شما ضرری ندارد، و هنگامی که در آنجا قرار گرفت، استفاده از آن و سازماندهی آن همانطور که دوست دارید آسان است. این به لطف درب ها و قفسه های قابل تنظیم سطل است، بنابراین می توانید داخل یخچال خود را متناسب با مواد غذایی که خریداری می کنید قرار دهید. به هر حال، هیچ چیز آزاردهنده‌تر از این نیست که بخواهید آن شیء آخر را در یخچال خود ببندید.

همچنین یک دستگاه یخ و آب داخلی برای استفاده یک خانواده وجود دارد که انواع مختلف یخ نیز در دسترس است. نقطه ضعف این مدل این است که خیلی کم مصرف نیست و از آنجایی که به صورت هوشمند فعال نیست، نمی توانید آن را از طریق تلفن خود کنترل کنید. اگر می توانید این موارد را نادیده بگیرید، Amana ASI2575GRS یک انتخاب عالی برای خانواده است.

بررسی Amana ASI2575GRS ما را بخوانید.

Maytag MSS25N4MKZ: تصویر جلوی یخچال را نشان می دهد

3. Maytag MSS25N4MKZ

بهترین یخچال ساید بای ساید بدون یخ ساز

مشخصات فنی

ظرفیت: 25 فوت مکعب عمق شمارنده؟: ستاره NoEnergy: ندارد

بهترین معاملات امروز

آمازون را بررسی کنید

هم اکنون خریداری کنید

دلایل خرید

+10 سال گارانتی کمپرسور

+ پوشش مقاوم در برابر اثر انگشت

دلایلی برای اجتناب

- بدون یخ پخش کننده

- فاقد گواهی انرژی استار

Maytag MSS25N4MKZ که ارزش زیادی برای پول ارائه می دهد، یک انتخاب خوب برای کسانی است که به فضای ذخیره سازی زیادی نیاز دارند. این دستگاه پخش کننده یخ ندارد اما در واقع به این معنی است که شما ظرفیت فریزر را به دست می آورید. روکشی شیک با روکش مقاوم در برابر اثر انگشت و این دستگیره‌های درب بلند تکمیل می‌شود - اگر بخواهید آن را در فضایی تنگ فشار دهید تا مناسب باشد، می‌توان آن‌ها را جدا کرد.

این فریزر Maytag دارای یخ زدایی خودکار است و محفظه یخچال نیز دارای یک کشوی ترد برای نگهداری سبزیجات شما در بهترین شرایط ممکن است. همچنین چرخ‌هایی در جلوی این یخچال تعبیه شده است تا نصب آسان‌تر شود و برای آرامش بیشتر، ضمانت 10 ساله کمپرسور وجود دارد.

در حالی که این یخچال دارای تاییدیه Energy Star نیست، این یخچال بی صدا کار می کند و همچنین به لامپ های LED کارآمد مجهز شده است.

4. سامسونگ RS27T5200SR

بهترین یخچال ساید بای ساید ضد عمق

مشخصات فنی

ظرفیت: 27.4cu. ft.Counter Depth؟: YesEnergy Star? : آره

بهترین معاملات امروز

مشاهده در آمازون

دلایل خرید

+ فضای ذخیره سازی زیاد در 27.4 فوت مکعب

+ فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر اثر انگشت

+یخ‌ساز خودکار

دلایلی برای اجتناب

-گران

سامسونگ RS27T5200SR به نوعی می‌تواند از نظر اندازه عمق خود را حفظ کند، اما ظرفیت ذخیره‌سازی فوق‌العاده 27.4 فوت مکعبی را ارائه می‌دهد. این 10٪ بزرگتر از مدل قبلی بدون تغییر اندازه بیرونی است. همچنین با روکش فولاد ضدزنگ ضد اثرانگشت و کنترل‌های لمسی روی تلگراف فضای بزرگ که آب سرد، تکه‌های یخ یا یخ خرد شده را با یک لمس ارائه می‌دهد، خیره‌کننده به نظر می‌رسد.

داخل یک یخ ساز خودکار، قفسه های زیاد و سطل های بزرگ درب با ظرفیت دو گالن وجود دارد که همه با نور LED روشن می شوند. این یخچال گران قیمت است اما هزینه های جاری نسبتاً پایین است و 87 دلار در سال است و گارانتی یک سال برای نیروی کار و قطعات با حداکثر 10 سال برای پوشش کمپرسور است. همه این بدان معناست که این به عنوان استاندارد با آرامش خاطر همراه است.

بررسی کامل سامسونگ RS27T5200SR ما را بخوانید

بررسی KitchenAid KRSF705HPS

5. KitchenAid KRSF705HPS

مطمئن ترین یخچال ساید بای ساید

مشخصات فنی

ظرفیت: 25cu. ft.Counter Depth؟: NoEnergy Star Certified? : آره

بهترین معاملات امروز

آمازون را بررسی کنید

دلایل خرید

+ضمانت ده ساله چشمگیر

+ گواهینامه ستاره انرژی

دلایلی برای اجتناب

-یک مدل گران قیمت

-فقدان وسایل اضافی گران قیمت

این یک یخچال ساید بای ساید گران قیمت است، اما مطمئناً یک سرمایه گذاری قابل اعتماد است که ممکن است در دراز مدت شما را نجات دهد. KitchenAid KRSF705HPS با لوازم جانبی فانتزی که در برخی از مدل‌های برتر ال‌جی دیده‌ایم ارائه نمی‌شود، اما یخچالی قابل اعتماد و خوش‌ساخت برای خانواده‌هایی است که می‌خواهند یخچالی با اندازه مناسب و بلند داشته باشند. ضمانتنامه.

KitchenAid KRSF705HPS یکی از گران ترین یخچال فریزرهایی است که تا به حال دیده ایم. با این حال، آن را با کیفیت بالا و 25cu می آید. فوت ظرفیتی که برای این قیمت انتظار دارید. این یخچال با قفسه های قابل تنظیم و قفسه شراب که دور از دسترس کودکان قرار گرفته است طراحی شده است، این یخچال قابلیت اطمینان و تازه نگه داشتن مواد غذایی شما را در اولویت قرار می دهد. مدیریت دمای دوگانه Preserva، کشوهای کنترل‌شده با رطوبت و فیلتر هوای FreshFlow غذا و یخچال شما را تازه نگه می‌دارد و تمیز کردن و ریختن آن را به حداقل می‌رساند.

KitchenAid KRSF705HPS با گواهی Energy Star برای پایین نگه داشتن هزینه های انرژی و ده سال ضمانت سیستم مهر و موم شده، یخچال ساید بای ساید برای کسانی است که به دنبال سرمایه گذاری هستند.

بررسی کامل KitchenAid KRSF705HPS ما را بخوانید

6. Frigidaire FRSS2323AB

بهترین یخچال ساید بای ساید برای محصولات تازه

مشخصات فنی

ظرفیت: 22.3 مس. Ft.Counter Depth: 33-inch Energy Star: بله

بهترین معاملات امروز

از سایت دیدن کنید

دلایل خرید

+EvenTemp هوای خنک را برای ثبات به گردش در می آورد

+در کنترل درب

+آب و یخ

دلایلی برای اجتناب

فضای زیادی برای یخ ساز

-قیمت

Frigidaire FRSS2323AB یک دستگاه همه کاره واقعی است که می تواند ظرفیت ذخیره سازی مناسبی را در 22.2 فوت مکعب ارائه دهد در حالی که عمق پیشخوان را تا 33 اینچ حفظ می کند و همه آن را در پوششی جذاب با فولاد ضد زنگ متالیک در مشکی، سفید یا نقره ای قرار می دهد.

این یخچال فریزر سیستمی به نام EvenTemp ارائه می دهد که هوای خنک را به طور مداوم به گردش در می آورد و به نوسانات جزئی واکنش نشان می دهد که در نهایت دما را ثابت نگه می دارد. همه اینها باید به این معنی باشد که میوه و سبزیجات شما برای مدت طولانی تری تازه تر می مانند. اما بخش‌های شفاف‌تری نیز وجود دارد که به جلوگیری از ورود هوای خنک‌تر کمک می‌کند تا بتوانید طولانی‌ترین عمر محصول تازه خود را داشته باشید.

یک رتبه بندی ستاره انرژی وجود دارد، بنابراین می توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که این کار بر روی صورتحساب های انرژی شما آسان خواهد بود. اگرچه کنترل‌ها در درب فریزر قرار دارند، که با حداقل فضای بیرونی زیبا به نظر می‌رسد، اما به این معنی است که هر زمان که می‌خواهید تنظیماتی را انجام دهید، باید سرما را از بین ببرید.

شما دارای عملکرد پخش یخ و آب هستید که به این معنی است که مقداری فضای فریزر را از دست می دهید، اما معمولاً در اکثر مدل های این سبک چنین است.

ال جی LRSOS2706D

7. ال جی LRSOS2706D

بهترین یخچال ساید بای ساید برای دسترسی آسان

مشخصات فنی

ظرفیت: 27 مس. Ft.Counter Depth: 33.5 inch Energy Star: بله

بهترین معاملات امروز

از سایت دیدن کنید

دلایل خرید

+ پنجره InstaView

+ یخ ساز دوگانه با یخ کرافت

+داخل گارد خنک

دلایلی برای اجتناب

-گران

ال‌جی LRSOS2706D یک پنجره InstaView را ارائه می‌دهد، همانطور که ال‌جی آن را می‌گوید، که اجازه می‌دهد یک نگاه سریع به داخل یخچال داشته باشید، اما وقتی از آن استفاده نمی‌کنید، سیاه می‌شود. این به شما این امکان را می‌دهد تا ببینید آیا چیزی که به دنبال آن هستید یا می‌خواهید به لیست خرید اضافه کنید، وجود دارد یا خیر، بدون اینکه نیازی به صرف هزینه برای باز کردن درب و از دست دادن هوای خنک داشته باشید. با این حال، این همچنین دارای یک قطره هوای خنک درب است تا هنگام باز شدن درب، گرما را از بین ببرد. بنابراین در حالی که این کار از قبل گران است، انرژی کارآمد است و می تواند در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی کند.

این یک یخچال فریزر 27 فوت مکعبی است تا هوای زیادی برای خنک نگه داشتن داشته باشد. همچنین یخ مخصوص را به شکل یخ ساز دوتایی با یخ کاردستی به معنی گزینه های شکل های مختلف ارائه می دهد. همه چیز از فولاد ضد زنگ تیره جذابی ساخته شده است که در برابر آثار انگشت مقاوم است و دستگیره‌های در جیبی طراحی شده‌اند تا ظاهری براق داشته باشند و آشپزخانه را بهبود ببخشند. ، قفل کودک، یخ دان کنترل لمسی و روشنایی LED سقفی.

یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید یخچال ساید بای ساید اندازه است. به چه مقدار ظرفیت ذخیره سازی نیاز دارید و مهمتر از همه، چقدر به آن فاصله نیاز دارید؟ برخی از واحدها بزرگتر از سایرین هستند، در حالی که به عنوان مثال، هنوز عمق شمارنده بیشتری نمی گیرند. اما سایرین با فضای سطل درب بیشتری هستند که ممکن است بهتر از یک قفسه اضافی به شما خدمت کنند. بنابراین قبل از خرید به این فکر کنید که چگونه دوست دارید به یخچال خود دسترسی داشته باشید و چگونه همه چیز را چیدمان کنید.

آیا به وسایل اضافی نیاز دارید؟ آیا وای فای و یک برنامه چیزی است که قرار است از آن استفاده کنید یا این هزینه اضافی برای مدلی که در آشپزخانه شما چشمگیرتر به نظر می رسد بهتر است خرج شود؟

گارانتی نیز ارزش بررسی دارد زیرا این می تواند نشان دهنده کیفیت ساخت باشد. گارانتی طولانی نه تنها به این معنی است که خیالتان راحت است که اگر مشکلی پیش بیاید تحت پوشش قرار می گیرید، بلکه یک مهر کیفیت ساخت از سوی سازنده است، جایی که آنها مطمئن هستند در آن زمان نباید خراب شود.

قیمت یکی دیگر از عوامل مهم است. در حالی که هزینه های اولیه برای در نظر گرفتن وجود دارد، هزینه های جاری را نیز در نظر داشته باشید. بزرگتر بروید و ممکن است هزینه بیشتری برای شما داشته باشد. برای صرفه جویی در مصرف انرژی یا رتبه بندی ستاره انرژی بهتر به سراغ مدلی بروید که درب ورودی دارد، و ممکن است پیشاپیش هزینه بیشتری بپردازید، اما در طول زمانی که آن را در خانه دارید پس انداز کنید.

بهترین سوالات متداول در مورد یخچال ساید بای ساید

چرا به ما اعتماد کنید؟

از زمانی که در سال 2011 بررسی یخچال های ساید بای ساید را شروع کردیم، تحقیقات زیادی برای یافتن بهترین واحدهای موجود انجام دادیم. ما می دانیم که خرید یخچال یکی از مهم ترین خریدهایی است که می توانید انجام دهید، بنابراین ساعت ها تحقیق کرده ایم تا به شما مشاوره آگاهانه بدهیم. ما یخچال‌ها را با ویژگی‌ها، ظرفیت‌ها و قیمت‌های مختلف ارزیابی کردیم تا مطمئن شویم که آنهایی که نیازها و بودجه‌های متنوعی دارند، نظرات مفیدی را دریافت خواهند کرد. ما تحقیقات آنلاین گسترده ای انجام دادیم، صفحات محصول را مقایسه کردیم و به دنبال ویژگی های خاص در مدل های مختلف بودیم.

مدل‌های گران‌تر اغلب دارای ویژگی‌های اضافی هستند، مانند دسترسی درب به در که به شما امکان می‌دهد به سرعت به خوراکی‌ها دسترسی داشته باشید و با محدود کردن مقدار هوای سردی که خارج می‌شود، در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید. ویژگی‌های هوشمند، که به شما امکان می‌دهند کارهایی مانند بررسی دما از تلفن هوشمندتان را انجام دهید، در آن مدل‌های گران‌تر نیز به‌طور قابل‌توجهی رایج‌تر هستند. در حالی که این فناوری بسیار خوب است، برای تهیه یک یخچال ساید بای ساید عالی به آن نیازی نیست - به خصوص اگر بودجه کمی دارید یا نیازهای اندازه گیری و ظرفیت خاصی دارید. ما همچنین تعدادی یخچال فریزر ساید بای ساید بدون زواید را برای افرادی که ترجیح می‌دهند پول خود را صرف مدل‌های قابل اعتماد و با دقت ساخته‌شده و بدون وسایل جانبی فانتزی کنند، بررسی کردیم.

یک یخچال چقدر باید دوام بیاورد؟

ما این سوال را از کارشناسان پرسیدیم، یعنی Vaughn Johnson، مدیر برند Maytag، و Elise Barsch، مدیر رسانه های اجتماعی و کپی رایتر برای iFixit. جانسون تعداد سال مشخصی را ذکر نکرد، اما گفت که عمر مورد انتظار یخچال به استفاده، شرایط محیطی و عوامل دیگر بستگی دارد. جانسون به مردم پیشنهاد کرد که همیشه باید دستورالعمل‌های مراقبت و استفاده از دستگاه و محصول شما را بررسی و دنبال کنند.

بارش به Wirecutter و دیگر منابع در تخمین اینکه یخچال ها معمولاً باید 10 تا 15 سال عمر کنند، استناد کرد. بارش گفت: "تحقیقات انجام شده در اروپا نشان می دهد که طول عمر یخچال در چند دهه گذشته کاهش یافته است - از میانگین طول عمر 20 سال در سال 2000." او گفت که در حالی که یخچال‌ها مانند گذشته دوام نمی‌آورند، اما از نظر انرژی کارآمدتر هستند. بارش افزود: "خوشبختانه، قانونگذاران در اروپا در تلاش هستند تا اطمینان حاصل کنند که یخچال ها نه تنها در حین استفاده از انرژی کارآمدتر هستند، بلکه در طول عمر آنها قابل تعمیر تر هستند."

قیمت یخچال ساید بای ساید چقدر است؟

این واقعاً به بودجه شما، اندازه خانواده و هزینه برق بستگی دارد. بهترین یخچال های ساید بای ساید چیزی بین 1000 تا 2500 دلار برای شما هزینه خواهند داشت. با این حال، سخت است که یک ساید بای ساید خوب با کمتر از 1000 دلار تهیه کنید.

یخچال‌های دارای گواهی انرژی استار، به‌طور متوسط، هزینه‌ی کمتری برای کارکرد سالانه خواهند داشت. با این حال، مشخصات مهندسی و سخت‌گیرانه مورد نیاز برای دریافت این گواهینامه به این معنی است که شما اغلب برای یخچالی با این رتبه‌بندی هزینه قابل توجهی بیشتری می‌پردازید.

ما در بررسی‌های خود مصرف برق سالانه و هزینه‌های انرژی را در نظر گرفتیم تا بتوانید گزینه‌های خود را بسنجید. از این گذشته، پرداخت 1000 دلار بیشتر برای یخچال دارای گواهی انرژی استار در صورتی که تنها 10 دلار در سال صرفه جویی کند ممکن است برای شما منطقی نباشد. آگاهان محیط زیست می خواهند در نظر بگیرند که صرف نظر از هزینه، این مدل ها با هدر ندادن بی مورد برق برای محیط زیست بهتر هستند. به هر حال، یخچال ها معمولاً در تمام طول سال روشن هستند.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Zlgg
نظرتان را بنویسید