دانلود برنامه کوکوین

دانلود برنامه کوکوین
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

دانلود برنامه کوکوین، برای سیستم عامل اندروید، از طریق سایت صرافی کوکوین و همچنین، برنامه گوگل پلی استور امکان پذیر می باشد. همچنین، کاربرانی که از گوشی های آیفون استفاده می کنند، می توانند برای دانلود نسخه ios نرم افزار KuCoin، از طریق سایت کوکوین و برنامه اپ استور اقدام نمایند. افراد، برای نصب نرم افزار کوکوین و ورود به این برنامه نیز، می بایست از آدرس ایمیل خود، استفاده کنند. 

 

 

کوکوین، یکی از صرافی های پیشرو ارز دیجیتال، در جهان است که خدماتی مطلوب را به کاربران این حوزه، ارائه می دهد. برای استفاده از پلتفرم این صرافی، می توانید به سادگی به سایتKucoin.com ، مراجعه کرده و از نسخه تحت وب این پلتفرم، بر روی کامپیوتر خود، استفاده کنید.

اما، شاید دلتان بخواهد برنامه کوکوین را به طور مجزا بر روی تلفن همراه یا آی پد خود نیز، داشته باشید تا در هر زمان و مکانی به حساب خود دسترسی داشته باشید. برای این منظور، با دانلود برنامه کوکوین و نصب آن، بر روی تلفن همراه خود، می توانید از خدمات گسترده آن، بهره مند شوید.

به همین دلیل، در این مقاله، مطالبی در رابطه با دانلود برنامه کوکوین Kucoin برای اندروید، دانلود برنامه کوکوین برای آیفون و همچنین، راهنمای نصب نرم افزار و ورود به برنامه KuCoin، را برای شما توضیح می دهیم. پس با ما همراه باشید.



 

دانلود برنامه کوکوین Kucoin برای اندروید

افرادی که از گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید، استفاده می کنند، می بایست بدانند که نحوه دانلود برنامه کوکوین، برای سیستم عامل اندروید، بسیار ساده است. برای دانلود این برنامه، در سیستم عامل اندروید، دو روش کلی پیش روی شما است :

 

روش اول، با تلفن همراه خود، مستقیما به سایت صرافی کوکوین به آدرس Kucoin.com، مراجعه کرده و از طریق گزینه ای که در بالای صفحه برای شما نمایش داده شده است، اقدام کنید و یا ابتدا، با کامپیوتر به سایت کوکوین، مراجعه کرده و از لینک دانلود مستقیمی که در خود سایت است، استفاده کنید.

برای این منظور، بعد از ورود به سایت، در قسمت بالا سمت راست گزینه APP را زده و کد QR ای که نمایش داده می شود را با دوربین موبایل خود، اسکن کنید. سپس، در صفحه ای که بر روی گوشی تان باز شده، بر روی گزینه سبز رنگ Download در بالای صفحه، کلیک نمایید تا برنامه، در عرض چند ثانیه بر روی موبایل شما نصب شود.

 

دانلود برنامه کوکوین

 

دانلود برنامه کوکوین Kucoin برای اندروید

  • نویسنده : سایت دینا
  • حجم : 63 مگابایت
  • منبع : www.kucoin.com

دانلود فایل

 

روش دوم، این است که به برنامه گوگل پلی استور ( Google Play store ) تلفن همراه خود رفته و نام اپلیکیشن Kucoin، را در آن سرچ کرده و روی آن کلیک کنید. حال، گزینه install را می زنید تا در عرض چند ثانیه، دانلود برنامه کوکوین، برای شما انجام شود.

 

دانلود برنامه Kucoin

 

پس از اینکه، یکی از این دو روش را برای دانلود برنامه کوکوین، در دستگاه اندرویدی خود انتخاب کرده و آن را نصب کردید، کافی است اپلیکیشن کوکوین را در لیست منوی خود، پیدا کرده و بر روی آن، کلیک کنید تا به سادگی وارد آن شوید.

برای نصب برنامه، نیاز به هیچ گونه فیلتر شکنی نیست، اما پیشنهاد ما به شما این است، اگر در ایران هستید، برای ورود یا ثبت نام، در این صرافی همانند دیگر صرافی های ارز دیجیتال خارجی، که نام آن ها در لیست صرافی های آنلاین ارز دیجیتال، دیده می شود، از نرم افزار تغییر آی پی استفاده کنید. البته، تغییر آی پی هم قوانین خاص خود را دارد. حتما مطمئن شوید که از آی پی ثابت برای ورود به سیستم استفاده می کنید و آی پی ای که برای گوشی خود و یا دسکتاپ از آن، استفاده می کنید، هر دو ثابت و متعلق به یک منطقه جغرافیایی باشند.

 

حتما بخوانید: سایت صرافی کوکوین

 

دانلود برنامه کوکوین Kucoin برای آیفون

نحوه دانلود برنامه کوکوین، برای گوشی های آیفون نیز، به همان سادگی است که در گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید، مشاهده کردید. برای دانلود این برنامه، دو راه پیش روی شما است :

 

روش اول، مستقیما از طریق سایت KuCoin.com، برای دانلود برنامه کوکوین، اقدام کنید. برای این منظور، می توانید با تلفن همراه خود، مستقیما وارد سایت کوکوین شوید و یا اینکه ابتدا، با کامپیوتر، وارد سایت کوکوین شده و از نوار بالا سمت راست، بر روی گزینه APP کلیک کنید. حال، با دوربین تلفن همراه خود، کد QR نمایش داده شده را اسکن کنید تا تلفن شما مستقیما وارد سایت شده و گزینه نصب اپلیکیشن را به شما نمایش دهد.

 

نصب برنامه Kucoin  برای آیفون

 

برای دانلود مستقیم برنامه کوکوین Kucoin برای آیفون کلیک نمایید.

 

روش دوم، این است که وارد App Store آیفون خود، شوید و نام صرافی ارز دیجیتال Kucoin را در آن، جستجو کنید. پس از یافتن آن، بر روی گزینه Get کلیک کنید تا برنامه برای شما نصب شود.

 

نصب اپلیکیشن کوکوین برای اندروید

 

ممکن است پس از کلیک، نوشته زیر، برای شما نمایش داده شود. پس از مشاهده این پیغام، cancel را بزنید، به setting تلفن همراه خود، وارد شوید. بر روی گزینه General کلیک کرده و حال، Device Managment را بزنید. 

 

دانلود برنامه Kucoin

 

در مرحله بعد، گزینه New Times Securities Co., Ltd را انتخاب نمایید.

 

نصب اپلیکیشن کوکوین برای اندروید

 

سپس، گزینه آبی رنگ زیر را انتخاب نمایید.

 

دانلود برنامه کوکوین

 

در مرحله بعد، گزینه Trust را انتخاب کنید.

 

نصب برنامه Kucoin  برای آیفون

 

حال، نصب برنامه کوکوین در آیفون شما با موفقیت انجام می شود.

 

بیشتر بخوانید: امنیت ارز دیجیتال

 

 

 

 

 

راهنمای نصب و ورود به برنامه Kucoin

حال، با توجه به اینکه بسته به نوع سیستم عامل تلفن همراه خود، یکی از روش های ذکر شده را جهت دانلود و نصب نرم افزار KuCoin، انتخاب نمودید و دانلود برنامه کوکوین را انجام داده اید، زمان ورود به این برنامه است.

 

سرمایه گذاران، در بازار ارز های دیجیتالی، می بایست در رابطه با انواع تحلیل ارز دیجیتال، آشنایی کافی داشته باشند.

 

برای این منظور، از منوی تلفن همراه خود، می بایست وارد اپلیکیشن کوکوین خود، شوید.

 

دانلود برنامه KuCoin

 

دانلود برنامه کوکوین، برای اندروید و آیفون، بسیار ساده است و از طریق روش هایی که برای شما توضیح داده شد، تنها در عرض چند ثانیه، می توانید آن را دانلود و بر روی دستگاه مورد نظر خود، نصب کنید و از خدمات آن، در هر زمان و مکانی که هستید، استفاده نمایید. اگر در ایران هستید، برای اطمینان بیشتر، بهتر است پس از نصب برنامه، برای ورود و انجام پروسه ثبت نام و یا Log in ، حتما از نرم افزار تغییر آی پی استفاده نمایید تا به علت تحریم های بین المللی در آینده، خطر کمتری دارایی شما را تهدید کند.

 

حال، از قسمت بالا سمت چپ، بر روی بخش عکس پروفایل خود، ( دایره ای که یک آدمک درون آن ) است، کلیک کنید. در صفحه بعد، گزینه log in را بزنید.

 

نصب برنامه Kucoin  برای آیفون

 

 

سپس، در صفحه بعد، اگر از قبل، پروسه ثبت نام خود را در سایت صرافی انجام داده اید، فقط کافی است ایمیل و رمز ورود خود را در این بخش، وارد کنید تا وارد حساب کاربری خود، شوید. اما، اگر هنوز اکانت ندارید، در پایین صفحه، بر روی گزینه سبز رنگ Sign Up کلیک کرده و ثبت نام خود را انجام دهید.

در این مرحله، آدرس ایمیل خود را وارد کرده و بر روی گزینه send کلیک کنید تا کد تاییدیه به ایمیل شما ارسال شود، سپس، کد را وارد نمایید تا بتوانید به حساب کاربری خود، دسترسی داشته باشید.

 

نصب اپلیکیشن کوکوین برای اندروید

 

در این مرحله، برای امنیت بیشتر، می توانید از کد دو عاملی نیز استفاده کنید. اگرچه ایرانیان، برای دانلود برنامه کوکوین و استفاده از آن، مشکل خاصی ندارند و مانند بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال خارجی دیگر، هنوز تحریم نیستند، اما با این حال، احتیاط حکم می کند که از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده شود تا اگر قوانین کوکوین، در آینده تغییر کرد، حساب کاربری و دارایی های شما، دچار هیچگونه خطری نشود.

مسئله دیگر این است که برای ثبت نام در این صرافی، مجبور می باشید از ایمیل خود، برای ثبت نام استفاده کنید. زیرا کد کشور ایران در لیست کد های این صرافی، نیست و پس از دانلود برنامه کوکوین، برای ثبت نام، ناچار هستید تنها از روش ثبت نام با ایمیل اقدام نمایید.

 

در ادامه بخوانید: کدام صرافی های ارز دیجیتال خارجی با ایران کار می کنند

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دانلود برنامه کوکوین در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون دانلود برنامه کوکوین پاسخ دهند.

 

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️دانلود برنامه کوکوین برای سیستم عامل اندروید به چه صورت است؟

✔️دانلود برنامه کوکوین برای سیستم عامل اندروید از سایت اصلی صرافی کوکوین و همچنین گوگل پلی استور صورت می گیرد که در متن مقاله نیز نحوه دانلود برنامه کوکوین برای اندروید آورده شده است.

 

2- ✔️دانلود برنامه کوکوین برای سیستم ios به چه صورت می باشد؟

✔️دانلود برنامه کوکوین برای سیستم عامل ios از سایت اصلی صرافی کوکوین و همچنین App Store آیفون صورت می گیرد که در متن مقاله نیز نحوه دانلود برنامه کوکوین برای آیفون آمده است.

 

3- ✔️نحوه نصب و ورود به برنامه کوکوین به چه صورت است؟

✔️پس از دانلود برنامه کوکوین و نصب آن بر روی گوشی موبایل خود به راحتی می توانید وارد برنامه کوکوین شوید در متن مقاله نیز مراحل ورود به این برنامه آورده شده است.

منبع : دانلود برنامه کوکوین

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/n2k7
نظرتان را بنویسید