مرکز سنجش آموزش و پرورش امتحانات نهایی 1400

مرکز سنجش آموزش و پرورش امتحانات نهایی 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

سوالات امتحانات نهایی خرداد، دی و شهریور ماه پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان سال 1400 در سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش به آدرس aee.medu.ir قرار می گیرد. دانش آموزان می توانند به منظور دانلود این سوالات ساعاتی بعد از برگزاری هر امتحان نهایی به این وب سایت مراجعه نمایند.

 

 

وب سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش به نشانی aee.medu.ir مرکز اطلاع رسانی سنجش و پایش آموزش و پرورش کل کشور می باشد. این وب سایت بخش های مختلفی اعم از تشکیلات سازمانی، معاونت سنجش و آزمون ها، بخشنامه‌ ها، و امتحانات نهایی را شامل می شود.

در بخش امتحانات نهایی این وب سایت، سوالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم خرداد و شهریور ماه و دی ماه هر سال در بازه زمانی مقرر منتشر می شود. دانش آموزان می توانند با مراجعه به این سایت، سوالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسال 1400 را دانلود نمایند. به منظور سهولت بیشتر دانش آموزان عزیز در ادامه این مقاله، راهنمای تصویری ورود و دانلود سوالات امتحانات نهایی از سایت سنجش آموزش و پرورش به نشانی aee.medu.ir را قرار داده ایم.

 

دانلود سوالات امتحانات نهایی از سایت سنجش آموزش و پرورش aee.medu.ir

دانش آموزان پایه دوازدهم می توانند با مراجعه به سایت سنجش آموزش و پرورش به آدرس aee.medu.ir سوالات امتحانات نهایی خرداد، دی و شهریور ماه ۱۴۰۰ را دانلود نمایند. سوالات امتحانات نهایی معمولا تا پایان روز برگزاری امتحان نهایی بر اساس برنامه امتحانات نهایی سال 1400 در سایت سنجش آموزش و پرورش قرار داده می شوند.

 

در این قسمت به شرح مراحل دانلود سوالات امتحان نهایی می پردازیم :

 

1- وارد کردن آدرس aee.medu.ir در مرورگر

2- ورود به سایت سنجش آموزش و پرورش و انتخاب گزینه امتحانات نهایی

3-انتخاب گزینه "دوازدهم" و مشاهده جدول امتحانات 

4- دانلود سوالات امتحانات مورد نظر با کلیک بر روی عنوان امتحان 

 

 

راهنمای دانلود سوالات امتحانات نهایی از سایت سنجش آموزش و پرورش aee.medu.ir

 

راهنمای تصویری ورود و دانلود سوالات امتحانات نهایی از سایت آموزش و پرورش aee.medu.ir

 

۱آدرس aee.medu.ir را در نوار آدرس مرورگر خود وارد کرده و دکمه enter را بزنید. با این کار مطابق تصویر، وارد سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش خواهید شد.

 

مرکز سنجش آموزش و پرورش امتحانات نهایی 1400

 

۲پس از ورود به سایت سنجش آموزش و پرورش، از منوی سمت راست گزینه امتحانات نهایی را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه پایه دوازدهم کلیک کنید.

 

 نمونه سوالات مرکز سنجش آموزش و پرورش

 

۳در این صفحه جدولی مطابق تصویر زیر مشاهده خواهید کرد که می توانید با کلیک بر روی گزینه های "روزانه" و "بزرگسال" هر درس، فایل PDF هر کدام از امتحانات نهایی را دریافت نمایید.

 

aee.medu.ir

 

لازم به ذکر است سوالات امتحانات نهایی خرداد، دی و شهریور ماه به محض قرار گیری در این وب سایت در مقاله امتحانات نهایی قرار داده خواهد شد. برای دانلود این سوالات می توانید به مقاله امتحانات نهایی که در ادامه آمده است، مراجعه نمایید.

حتما بخوانید: دانلود نمونه سوالات امتحان نهایی

 

 

 

 

 

 

برای اطلاع از آخرین اخبار و دریافت نمونه سوالات امتحانات نهایی مرکز سنجش آموزش و پرورش عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید. همچنین در صورتی که برای دریافت سوالات امتحانات نهایی ۱۴۰۰ در سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش نیاز به مشاوره دارید، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید.

 

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری امتحانات مدارس

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آدرس سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش چیست؟

✔️ همان طور که در این مقاله بدان اشاره شد، سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش از طریق نشانی aee.medu.ir در دسترس می باشد.



 

2- ✔️ چگونه می توان سوالات امتحانات نهایی را دریافت نمود؟

✔️ شما می توانید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش، سوالات امتحانات نهایی را دانلود نمایید که در این مقاله راهنمای تصویری آن قرار داده شده است.



 

3- ✔️ سوالات امتحانات نهایی معمولا چه زمانی منتشر می شوند؟

✔️ همان طور که در این مقاله به آن پرداخته شد، سوالات امتحانات نهایی معمولا تا چندین ساعت پس از برگزاری هر امتحان در همان روز منتشر می شود.

منبع : مرکز سنجش آموزش و پرورش امتحانات نهایی 1400

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oG2z
نظرتان را بنویسید