مدل جدید دکوراسیون منزل با رنگ طلایی و سبز

مدل جدید دکوراسیون منزل با رنگ طلایی و سبز
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مستر وبگرد
برای دکوراسیون می توانید چندین رنگ رادر کنار یکدیگر به کار ببرید. البته دکوراسیون تک رنگ نیز ایده دیگری برای چیدمان است. با این وجود بهتر است این بار تاثیر دو رنگ طلایی و سبز را در محیط منزل ببینید.


کاربرد رنگ طلایی و سبز در دکوراسیون فضای داخلی منزل
قبل از شروع بحث اندکی با رنگ طلایی آشنا شویم. رنگ طلایی یک رنگ درخشان و زیباست. این رنگ فوق العاده جذاب و خیره کننده است. رنگ طلایی از آن دسته رنگ هایی است که به تنهایی نیز جلوه ی فوق العاده ای دارد. این رنگ در طراحی سنتی و مدرن به کار می رود. برای این که رنگ طلایی جلوه یابد، باید آن به طرز ظریفی به کار برد.


استفاده از رنگ طلایی در محیط داخلی منزل

به طور کلی استفاده از این رنگ پایدار، درخشش زیبایی به مبلمان، دیوارها و دکوراسیون منزل می دهد. اگر شما به دنبال ایجاد یک خانه لوکس و لاکچری هستید، می توانید از رنگ طلایی که نماد تجمل و ثروت است، بهره ببرید. دکوراسیون طلایی محیط منزل شما را بسیار روشن و درخشان تر از آن چه هست می کند.

تن رنگی آن نیز از زرد روشن تا تیره متغیر می باشد. رنگ طلایی را در کنار بسیاری از رنگ ها از جمله رنگ سبز می توان به کار برد. کاربرد رنگ طلایی و سبز در کنار هم باعث می شود، درخشش رنگ طلایی تا حد زیادی به تعدیل برسد. از نظر هارمونی رنگ نیز این رنگ ها در بطن یکدیگر قرار دارند و رنگ های متضاد و ضد هم نیستند. به همین خاطر بافتی که با دو رنگ طلایی و سبز در محیط منزل ایجاد می کنید، بافت نرم و فوق العاده است.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/OYKp
نظرتان را بنویسید