بهترین منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

بهترین منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

لیست منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ منتشر شد. بسیاری این سؤال را دارند که چگونه می‌توانیم منابع کنکور فوق لیسانس وزارت بهداشت را دریافت کنیم؟ خلاصه و جزوه سؤالات کنکور ارشد کدام هستند؟ منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت یکی از پرتکرارترین سوالاتی که داوطلبان آن می‌پرسند. داوطلبان عمدتاً به دنبال جامع‌ترین و بهترین منابع ارشد وزارت بهداشت هستند تا براساس آن بتوانند برنامه ریزی مطالعاتی بهتری داشته باشند. با توجه به اینکه بیشتر افرادی که می‌خواهند در آزمون کارشناسی فوق لیسانس وزارت بهداشت حضور پیدا کنند  از منابع کنکور فوق لیسانس اطلاعاتی ندارند و این موضوع باعث پراکندگی مطالب و سردرگمی آن‌ها می‌شود. 

زمان شروع ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

معمولاً ثبت‌نام آزمون ارشد وزارت بهداشت از یکم تا دهم بهمن ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می‌شود  و کنکور آن در اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد. داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون سخت و پر چالش را دارند  می‌توانند از طریق این سایت دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را دریافت کنند و با توجه به منابع معرفی شده جدید، از بقیه مطالب دیدن کنند.

در سال 1402 تارذیخ ثبت نام در این آزمون سه بار تمدید شد. آخرین مهلت نام نویسی در 15 لغایت 16 فروردین ماه 1402 تمدید شد. منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت با تمام تغییرات اجرایی از طرف مرکز سنجش پزشکی به صورت رایگان در ایران تحصیل قابل دریافت است.

بخش‌های مهم منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402

در منابع کنکور فوق لیسانس وزارت بهداشت، مدارک مورد تایید ثبت‌نام ارشد وزارت بهداشت و تمام بخش‌ها و درس‌های گفته شده در منبع با اهمیت هستند و کسانی که در پی گرفتن جایگاه مناسبی هستند نباید از هیچ یک از مباحث آن چشم‌پوشی کنند. کدام اشخاص باید از آموزش و بسته‌های وزارت بهداشت جهت تسهیل منابع کنکور فوق لیسانس وزارت بهداشت استفاده کنند؟

  • اگر از زمان مناسب و فصل پاییز (مهر ماه) مطالعه را شروع نکردید.
  • اگر زمان کمی در شبانه روز وقت خالی دارید و دانشجو یا مشغول به کار هستید و زمان کافی برای مطالعه ندارید.
  • اگر تعداد منابع اعلام شده در فایل برای شما خیلی بالا است و توان مطالعه تمام منابع را ندارید و دیدن این همه منبع شما را دلسرد کرده است.
  • اگر در اولویت‌بندی مباحث رفرنس و انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و مباحث مهم و پراهمیت به مشکل برخورد کرده‌اید.

بهترین منابع کنکور کارشناسی وزارت بهداشت کدامند؟

معمولاً در اوایل بهمن ماه ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در مرکز سنجش آموزشی پزشکی شروع می‌شود و بعد از آن داوطلبان شروع به مطالعه می‌کنند. با توجه به اینکه در مقطع کارشناسی ارشد ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها محدود است. بنابراین دانشجویان باید خود را برای یک رقابت تنگاتنگ آماده کنند.

اولین گام برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد دریافت منابع موضوع و معتبر آن است تا بتوانند مسیر درست را بپیمایند. به همین دلیل در زیر به بهترین منابع کنکور کارشناسی فوق لیسانس وزارت بهداشت رشته‌های مختلف اشاره می‌کنیم. حال اگر شما هر گونه سوالی در مورد آن‌ها داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

البته داوطلبانی که قصد دارند در کنکور کارشناسی فوق لیسانس وزارت بهداشت شرکت کنند باید مدارک فارغ‌التحصیلی آن‌ها با مدارک اعلام شده از جانب وزارت بهداشت و درمان همخوانی داشته باشند و سپس برای ثبت‌نام و مطالعه منابع کنکور فوق لیسانس وزارت بهداشت اقدام کنند.

منبع: بهترین منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

نظرتان را بنویسید