خرید کتاب درسی تک جلدی سال 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
فارغ التحصیلان داوطلب کنکور نظام جدید ، متقاضیان تغییر رشته ، معلمان و دیگر افرادی که به دلایل متعدد می خواهند کتاب های درسی را در سال تحصیلی 1400 - 1401​ به صورت تک جلدی خریداری نمایند، می توانند در بازه زمانی مشخص به سایت خرید کتاب درسی تک جلدی به نشانی azad.irtextbook.ir مراجعه کرده و مراحل خرید خود را تکمیل کنند.



ثبت نام کتاب های درسی چند سالی است به صورت اینترنتی انجام شده و دانش آموزان تمامی مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و دوم می توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ، در زمان مشخص برای دریافت کتاب های درسی 1400 - 1401 خود در این سایت ثبت نام نموده و با پرداخت هزینه ، ثبت نام خود را نهایی کنند .

علی رغم اعلام زمان آغاز و پایان ثبت نام کتاب های درسی 1400 - 1401​ از سوی وزارت آموزش و پرورش و تمدید مهلت آن در بازه زمانی مشخص ، ممکن است تعدادی از دانش آموزان به دلایلی همچون تغییر رشته و سایر موارد مشابه دیگر از ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401 جا بمانند.

توجه داشته باشید که فقط دانش آموزانی که در مدارس ثبت نام کرده و نام آنان در سامانه سناد ثبت شده باشد می توانند ثبت نام کتاب های درسی 1400 - 1401​  در سامانه سفارش کتاب درسی را انجام دهند. به همین دلیل فارغ التحصیلان داوطلب کنکور و معلمانی که می خواهند کتاب ها را به صورت تک جلدی خریداری نمایند ، امکان ثبت نام در این سامانه را نخواهند داشت.

با توجه به موارد ذکر شده ، وزارت آموزش و پرورش امکان خرید کتاب درسی تک جلدی را برای این افراد در سال تحصیلی 1400 - 1401 فراهم نموده که در ادامه این مقاله بدان خواهیم پرداخت .



زمان خرید کتاب درسی تک جلدی 1400 - 1401​
خرید کتاب درسی تک جلدی 1400 - 1401 معمولا پس از پایان زمان ثبت نام کتاب درسی آغاز شده و از طریق سایت azad.irtextbook.ir انجام می شود . متقاضیان خرید کتاب درسی تک جلدی 1400 - 1401​ می توانند با مراجعه به این سایت در زمان مقرر ، کتاب های مورد نظر خود را به صورت تک جلدی و آزاد خریداری نمایند. 

طبق زمان بندی اعلام شده از طرف وزات آموزش و پرورش خرید کتاب های درسی 1400 - 1401 به صورت آزاد و از طریق سامانه خرید کتاب از 25 شهریور ماه امکان پذیر بوده و تا 7 اسفند ماه 1400 ادامه خواهد داشت.



 زمان خرید تک جلدی کتاب درسی 1400 - 1401​  ، از 25 شهریور برای معلمان و 17 مهر ماه 1400 برای دانش آموزان آغاز شده و تا 7 اسفند ماه 1400 ادامه خواهد داشت.



بیشتر بخوانید: قیمت کتاب های درسی





نحوه خرید کتاب درسی تک جلدی 1400 - 1401​
با پایان ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401 و فعال شدن سرویس ثبت سفارش کتاب درسی تک جلدی 1400 - 1401​​، سایت کتاب درسی آزاد به نشانی azad.irtextbook.ir باز شده و متقاضیان می توانند با انجام مراحل زیر ، سفارش کتاب درسی آزاد خود را نهایی کنند.



 مراحل خرید کتاب درسی تک جلدی 1400 - 1401 از سامانه azad.irtextbook.ir



در اولین ورود به سامانه azad.irtextbook.ir ، باید در سایت عضو شوید.

پس از ثبت نام، با استفاده از کد ملی و رمز عبور ، وارد شوید

پایه ها و کتاب های مورد نیاز خود را انتخاب نمایید .

مشخصات و آدرس محل تحویل را وارد کنید .

با پرداخت هزینه ، سفارش خود را نهایی نمایید .





سامانه خرید کتاب درسی تک جلدی ، برای دانش آموزان و معلمان متقاضی از 25 شهریور 1400 فعال خواهد شد.



فارغ التحصیلان داوطلب کنکور نظام جدید که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند ، برای قبولی در رشته و دانشگاه دلخواه خود باید بهترین منابع سراسری رشته خود را در نظر بگیرند . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره منابع کنکور سراسری هر رشته به صورت جداگانه ، خواندن مقاله زیر پیشنهاد می شود .

در ادامه بخوانید: منابع کنکور سراسری









راهنمای تصویری خرید کتاب درسی تک جلدی 1400 - 1401​
دانش آموزان و معلمانی که قصد خرید کتب درسی 1400 - 1401 خود را به صورت آزاد دارند می توانند با توجه به راهنمای تصویری قرار داده شده در این بخش ثبت سفارش و خرید کتاب درسی 1400 - 1401 خود را انجام دهند.



 راهنمای تصویری خرید کتاب درسی تک جلدی 1400 - 1401​



 ابتدا آدرس سامانه خرید کتاب درسی به صورت آزاد 1400 - 1401 را در قسمت آدرس مرورگر وارد کنید .







 وارد سامانه ثبت نام کتاب درسی به صورت آزاد شوید .







 پس از ورود به سامانه کد ملی خود را ثبت کرده و وراد قسمت ثبت نام شوید .







  در قسمت ثبت نام اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید .







 در انتها اطلاعات وارد شده را تایید نمایید تا ثبت نام شما تکمیل گردد .







 در مرحله بعد سفارش کتاب خود را با انتخاب ثبت سفارش جدید آغاز نمایید .







 سپس دوره ، سال تحصیلی و رشته موردنظر خود را انتخاب نمایید .







 در این مرحله باید کتاب یا کتاب های مورد نظر خود را انتخاب نموده و ثبت کنید .







 وارد قسمت سبد خرید خود شده و گزینه خرید خود را نهایی کنید را انتخاب نمایید .







 در این بخش گزینه افزودن آدرس جدید را انتخاب نمایید







 در صفحه ظاهر شده آدرس خود را ثبت کرده و اطلاعات در خواستی را وارد نمایید .







  در مرحله آخر پرداخت هزینه سفارش خود را کارت های بانکی عضو شتاب انجام دهید .





لینک ورود مستقیم به سامانه خرید کتاب درسی










 اگر در مورد سفارش کتاب درسی تک جلدی 1400 - 1401​​ سوالی داشتید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید . هم چنین آخرین اخبار مرتبط با خرید کتاب درسی تک جلدی 1400 - 1401​ در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام مدارس هیوا اطلاع رسانی می شود .




سوالات متداول


1-  خرید تک جلدی کتاب درسی چگونه انجام می شود ؟
برای سفارش کتاب درسی به صورت آزاد و یا تک جلدی می بایست به سامانه ثبت سفارش کتاب درسی آزاد مراجعه نمود که در این مقاله به بررسی آن پرداخته شده است .




2- چه زمانی امکان خرید تک جلدی کتاب درسی از سامانه وجود دارد ؟
معمولا پس از پایان ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان ، امکان خرید تک جلدی کتاب درسی وجود خواهد داشت که به محض فعال شدن سامانه در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




3- چگونه می توان وارد سامانه خرید تک جلدی کتاب درسی شد ؟
این سامانه مانند وب سایت های دیگر دارای نشانی اینترنتی بوده که آدرس آن در این مقاله قرار داده شده است .

منبع : خرید کتاب درسی تک جلدی سال 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lqpj
نظرتان را بنویسید