دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته های امنیتی

دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته های امنیتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
webbin

دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته های امنیتی

دوربین های امنیتی و دزدگیر های اماکن مدت زیادی است که به تامین امنیت اماکن مهم و کلیدی کمک می کنند با بالاتر رفتن دقت این وسایل امنیتی شاهد بالاتر رفتن امنیت و کاهش میزان جرم و جنایت شده ایم.

دوربین مداربسته های امروزی با تصویر برداری جزئیات زیاد می توانند به ثبت دقیق وقایع بپردازند در ادامه نمونه ای از این دوربین های مداربسته و دزدگیر های اماکن و نحوه عملکرد آن ها را بررسی خواهیم کرد.

 

دوربین مداربسته

سیستم های نظارت تصویری دوربین مداربسته بر اساس گرفتن مجموعه ای از تصاویر و نمایش آنها به صورت ویدئوی بلادرنگ کار می کنند. دو نوع از سیستم های نظارت تصویری دوربین مداربسته سیستم های سیمی و بی سیم هستند. سیستم بی سیم بر روی مفهوم اتصال به یک نقطه سیگنال کار می کند.

این سیستم ها از نظر امنیت، صرفه جویی در هزینه، قابل حمل بودن و در دسترس بودن بهترین هستند. بنابراین، هنگامی که در حال خرید یک سیستم دفاع هوایی هستید، به سراغ سیستم هایی بروید که برای حل مشکلات امنیتی شما طراحی شده اند و می توانند سال ها دوام بیاورند.

سیستم دوربین مداربسته یک سیستم ویدئویی است که با قرار دادن دوربین های ویدئویی به راحتی در یک منطقه خاص، نظارت و پخش تصویر را در زمان واقعی فراهم می کند. دوربین های مداربسته با ارائه جریان ثابتی از تصاویر کار می کنند که از طریق کابل یا هوا به صفحه نمایش منتقل می شوند که در آن توالی تصویر به صورت فرمت ویدیویی ارائه می شود.

دوربین مداربسته بر اساس همان اصل هر دستگاه بی سیم دیگر کار می کند. آنها با استفاده از سیم وصل نمی شوند، اما از یک سیگنال کوتاه برای اتصال به هاب یا دستگاه استفاده می کنند. دوربین بی سیم برای ضبط و گرفتن تصاویر باید سیگنال متصل به شبکه شما را حفظ کند، که سپس به یک گیرنده متصل به یک دستگاه امنیتی جاسازی شده یا از طریق فضای ذخیره سازی ابری ارسال می شود . این ویژگی ها در بعضی از دوربین مداربسته ها مانند دوربین داهوا وجود دارد.

 

 دزدگیر اماکن

دزدگیر منزل یک سیستم امنیتی و نظارتی است که برای جلوگیری از ورود سارقان و گزارش سرقت در اماکن صنعتی، تجاری، صنعتی و مسکونی استفاده می شود. این سیستم هر زمان که حریم خصوصی نقض شود یا قفل ها شکسته شود، سرقت را از طریق آژیر و هشدارهای امنیتی اعلام می کند. در میان انواع دیگر دزدگیر، دزدگیر منزل به ویژه در ساختمان های مسکونی، مراکز مطالعه، ادارات و مغازه ها به خوبی کار می کند. این سیستم ها می توانند شامل سیستم های اعلام حریق و دوربین های مداربسته باشند که برخی از آنها امکان نصب درب منزل و اتصال به منبع برق را دارند. علاوه بر این درب های ضد لرزش علاوه بر کشف جرایم می توانند با فعال سازی جریان های الکتریکی از ارتکاب جرم سارقان جلوگیری کنند. این تنوع و انعطاف در طراحی سیستم مانع، امکان استفاده از هر نوع را فراهم می کند.

یکی از موارد بسیار مهم نصب دستگاه ضد سرقت است که باید در جایی باشد که سارق پس از ورود به آن به راحتی نتواند به آن دسترسی داشته باشد و زمان زیادی را صرف پیدا کردن و تخریب آن کند. در نهایت، نتایج جستجوی پس از حمله می تواند بر ترس دزد از فرار تأثیر بگذارد. یکی از این نمونه ها این است که وقتی دزد وارد می شود، زنگ هشدار دزدگیر منزل به صدا در می آید، اما در همان زمان زنگ هشدار به صدا در می آید، تماس گیرنده دزدگیر منزل با صاحب خانه و پلیس تماس می گیرد. استفاده از دو آژیر، یکی بیرون از خانه و دیگری در داخل، سارق را می ترساند.

نظرتان را بنویسید