سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان azmoon.medu.ir

سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان azmoon.medu.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان آزمون تیزهوشان سال 99 - 1400 می توانند ثبت نام در آزمون تیزهوشان را از طریق سایت استعدادهای درخشان به نشانی azmoon.medu.ir انجام دهند . هم چنین پس از برگزاری آزمون ، نتایج تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم در زمان مقرر به صورت اینترنتی و از طریق همین سایت قابل مشاهده می باشد .




ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان یا سمپاد ، به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان به آدرس azmoon.medu.ir در بازه زمانی مشخص انجام می شود . با ورود به این سایت می توان گزینه های مختلف سمپاد هفتم و سمپاد دهم را انتخاب و مراحل ثبت نام ، پرداخت هزینه و دریافت کارت ورود به جلسه را انجام داد .

دانش آموزانی که در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم در آزمون ورودی تیزهوشان 99 - 1400 شرکت نموده اند باید پس از برگزاری آزمون در سایت مربوط به اعلام نتایج مقطع خود نتایج خود را دریافت نمایند که در صورت پذیرش و یا عدم پذیرش شرایط خود را مشخص نمایند . در ادامه این مقاله سایت اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم و ششم به هفتم 99 - 1400 توضیح داده شده است .  





سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99 - 1400
دانش آموزان داوطلب آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم 99 - 1400 باید بعد از برگزاری آزمون در سایت مربوط به مقطع خود در زمان مقرر نتایج خود را دریافت نمایند که در زیر سایت اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم و سایت اعلام نتایج نهم به دهم 99 -1400 به تفکیک توضیح داده شده است : 



سایت اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400 



احتمالا زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400 در مرداد ماه اعلام شود ، بنابراین دانش آموزان باید با مراجعه به سایت hoosh.medu.ir  نتایج خود را دریافت نمایند .

 ( به محض اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400 لینک زیر فعال می شود . ) 



سایت اعلام نتایج تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم 99 - 1400 



زمان برگزاری آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم در سال 99 - 140 27 تیر ماه 99 بوده و نتایج آزمون احتمالا در نیمه مرداد ماه اعلام شود ، بنابراین دانش آموزان باید در زمان مقرر با مراجعه به سایت azmoon.medu.ir نتایج خود را دریافت نمایند .

( به محض اعلام نتایج تیزهوشان  و نمونه دولتی نهم به دهم 99 - 1400 لینک زیر فعال می شود . )



بیشتر بخوانید: اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان










سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 - 1400
ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم صرفا از طریق مراجعه به سایت آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی azmoon.medu.ir انجام می شود . هم چنین در صورتی که مدارس سمپاد اقدام به پر کردن ظرفیت خود از طریق ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم کنند ، لینک ثبت نام آن در این سایت فعال خواهد شد .



سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400 



ثبت نام آزمون تیزهوشان دوره اول متوسطه ( هفتم ) 99 - 1400 از تاریخ 26 بهمن آغاز و پس از تمدید تا 21 اسفند ماه تمدید شد . هم چنین مهلت مجددی برای ثبت نام در این آزمون از 13 تا 17 اردیبهشت 99 در نظر گرفته شده است . برای ثبت نام در آزمون سمپاد هفتم می توان به سایت azmoon.medu.ir مراجعه و گزینه سمپاد هفتم را انتخاب کرد

راه دیگر ورود به سایت ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم مراجعه به سایت hoosh.medu.ir و انجام فرایند ثبت نام با وارد کردن کد ملی و رمز عبور همگام می باشد .



سایت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400 



ثبت نام آزمون تیزهوشان دوره دوم متوسطه ( دهم ) 99 - 1400 از تاریخ 26 بهمن آغاز و پس از تمدید تا 21 اسفند ماه تمدید شد . هم چنین مهلت مجددی برای ثبت نام در این آزمون از 13 تا 17 اردیبهشت 99 در نظر گرفته شده است . برای ثبت نام در آزمون سمپاد دهم می توان به سایت azmoon.medu.ir مراجعه و گزینه سمپاد دهم را انتخاب کرد .



حتما بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 - 1400



داوطلبان آزمون تیزهوشان 99 - 1400 می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان azmoon.medu.ir عضو کانال تلگرام تیزهوشان هیوا شوند . اگر در زمینه ثبت نام و یا مشاهده اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99 - 140 به سوالی برخوردید ، می توانید سوال خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید . برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .



در ادامه بخوانید: دریافت رمز ورود به سامانه همگام مدارس










سوالات متداول


1-  آدرس سایت ثبت نام و اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم چیست ؟ 
همان طور که در این مقاله گفته شد ،آدرس سایت ثبت نام و اعلام نتایج تیزهوشان هفتم و دهم  azmoon.medu.ir  می باشد که به محض اعلام نتایج تیزهوشان 99 - 1400 لینک این سایت در مقاله بارگذاری خواهد شد .




2-   آیا ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نیز از طریق این سایت صورت می گیرد ؟
همان طور که در این مقاله به آن پرداخته ایم ، ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی به صورت جداگانه انجام شده و هر استان سامانه ثبت نام و اعلام نتایج خود را دارد .




3-  نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هفتم و دهم 99 -1400 در چه زمانی اعلام می شود ؟ 
معمولا دو هفته بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان ، نتایج اعلام می شود که به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج تیزهوشان مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم 99 -1400 این مقاله به روز رسانی می شود .

منبع : سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان azmoon.medu.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/2MNW
نظرتان را بنویسید