آویز مدرن کریستالی جدید در بازار

آویز مدرن کریستالی جدید در بازار
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

مقدمه: اگر به دنبال خرید آویز مدرن کریستالی جدید در بازار هستید بهتر است در ابتدا این مقاله را مطالعه کنید سپس اقدام نمایید. این روز ها با توجه به ساخت و ساز های جدید و خانه هایی با سبک مدرن، استفاده از وسایل خانگی مدرن زیاد شده است. لوستر ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با توجه به سبک منازل میتوان جهت یابی آن ها را به سمت مدرنیته شدن مشاهده کرد. با این حال لوستر های کلاسیک نیز با همان قدرت همیشگی در حال تولید هستند و طرفداران خود را هم دارند. اما در ایت مقاله ما قصد داریم درباره‌ی آویز مدرن کریستالی توضیحاتی ارائه دهیم پس با ما همراه باشید.

آویز مدرن کریستالی چیست ؟

به لوسترهاییخ که دارای تکه های از کریستال و شیشه هستند لوستر کریستالی میگویند. لوستر های کریستالی از کریستال هایی با ابعاد مختلف ریز و درشت ساخته شده و تولید میشوند. لوستر ها به طرز شگفت آوری باعث زیبایی و چشم نوازی محیط میشوند. عموما لوستر ها در منازلی نصب میشوند که دارای سقف به نسبت بلندی باشند از این رو اگر علاقه زیادی به لوستر دارید بهتر است در اجازه یا ساخت منزلتان دقت بیشتری کنید که فضای کافی جهت نصب لوستر داشته باشد. حال آنکه اگر لوستر انتخابی شما از نوع کریستالی باشد ممکن است دارای ریسه های بلند کریستال باشد که در چنین شرایطی حتما سقف خانه باید بلند تر از حالت طبیعی باشد. شیشه لوستر های کریستالی در سه رنگ سفید، طلایی و زرد تولید میشود که عموما به نوع زرد و طلایی آن شامپاینی میگویند.

آویز مدرن کریستالی جدید در بازار

انواع لوستر مدرن کریستالی

همانطور که گفته شد امروزه مردم علاقه زیادی به سبک مدرن و خلوت مانند لوستر سقفی ال ای دی دارند و از آن سبک خانه های شلوغ و کلاسیک فاصله گرفته اند. لوسترها نیز بر این اساس تولید میشوند و افراد میتوانند بر اساس درکوراسیون منزلشان یکی از انواع لوستر ها را انتخاب و خریداری کنند. اما بحث ما در اینجا لوستر های مدرن کریستالی هستند پس اگر به دنبال شناخت بیشتر آویز مدرن کریستالی جدید در بازار هستید با ما همراه باشید.

لوستر های مدرن کریستالی در در نوع: لوستر سقفی کریستالی و  لوستر آویز کریستالی تولید و عرضه میگردد. در نوع لوستر سقفی کریستالی عموما تکه های کریستال برروی یک صفحه تعییه شده اند که ارتفاع چندانی ندارند. این سبک از لوستر ها در انواع و اقسام گوناگون در زمینه طراحی، رنگ، جنس و سایز تولید میشوند که میتوان از آن ها در بخش های مختلف منزل استفاده کرد. اما در نوع لوستر آویز کریستالی تکه های کریستال برروی ریسه ها و شاخه ها قرار گرفتند و همین امر سبب بلند تر شدن این سبک از لوستر ها میشود. اینجاست که باید از لوستر های آویز کریستالی در منازلی یا سقف بلند استفاده شود و  توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است. این سبک از لوستر ها علاوه بر منازل در مکان های تجاری و اداری نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

لوستر شاخه ای چیست ؟

همانطور که گفته شد گاهی تکه های کریستال لوسترهای کریستالی برروی شاخه های لوستر تعبیه میشوند. به این سبک از لوستر ها که دارای چندین شاخه هستند، لوستر شاخه ای گفته میشود که بسته به سلیقه و نوع کاربرد آن ها تعداد شاخه ها متغیر خواهد بود. گفتنی است که از لوستر های شاخه ای عموما در منازلی با سبک کلاسیک استفاده میشود پس بهتر است در خانه ای با سبک مدرن از این لوستر ها استفاده نشود.

جالب است بدانید که لوستر های شاخه ای دارای کیفیت بالاییی هستند چرا که جنس آن ها عموما از استیل یا برنج است. همچنین این سبک از لوستر ها دارای نور پردازی خیلی خوبی هستند پس برای منازلی که نور مخفی ندارند و بار روشنایی منزل بر عهده لوستر است بسیار مناسب هستند. همچنین گاهی برخی افراد دوست دارند که فضای خانه اشان در شب بسیار روشن باشد پس این سبک از لوستر ها برای این دسته افراد هم مناسب است. دلیل این نور پردازی خوب، شاخه ای بودن این لوستر هاست به طوری که روی هر شاخه تعدادی لامپ تعبیه شده است پس هر چقدر شاخه ها بیشتر  باشد تعداد لامپ ها بیشتر بوده و نور پردازی نیز بیشتر خواهد بود. اما گفتنی است لوستر ها شاخه ای به نسبت دیگر لوستر ها گران تر است پس در هنگام خرید به همگی این نکات توجه کنید.

خرید لوستر سقفی

اگر قصد فروش لوستر سقفی مدرن یا لوستر آویز دارید باید به چند نکته بسیار مهم توجه کنید‌. اول اینکه باید بدانید آویز مدرن کریستالی جدید در بازار چیست؟  دوم باید تصمیم بگیرید که آویز را برای کدام قسمت از منزلتان میخواهید چرا که لوستر هر فضا در خانه با فضای دیگر متفاوت است. مثلا لوستری که در پذیرایی استفاده میشود کاملا متفاوت از لوستر اتاق خواب است. سوم باید به میزان نور پردازی مورد نیاز خود توجه کنید و بر اساس آن لوستر را انتخاب و خریداری کنید. چهارم باید به سقف منزلتان توجه کنید‌. اگر سقف خانه اتان کوتاه است از لوستر هایی استفاده کنید که ارتفاع کمی دارند و برعکس.

پنجم باید به سبک منزلتان توجه کنید. در صورتی که سبک منزلتان مدرن بود از لوستر های مدرن و در صورتی که سبک منزاتان کلاسیک بود از لوستر های کلاسیک استفاده کنید.

فروش لوستر

عموما سعی کنید برای خرید لوستر به مراکز خرید اصلی، معتبر و بزرگ محل زندگیتان مراجعه کنید. در واقع هر چقدر یک مرکز خرید معتبر تر و بزرگتر باشد تنوع محصولات آن نیز بیشتر خواهد بود و میتوانید به راحتی لوستر مورد نظر خود را پیدا کنید. اما اگر در محل زندگیتان همچین مرکز خریدی وجود نداشت میتوانید به سایت های معتبر فروش لوستر مراجعه کنید و لوستر مورد نظر خود را بیابید و آن را خریداری نمایید همچنین میتوانید انواع آویز مدرن کریستالی جدید در بازار را در این فروشگاه ها مشاهده کنید

لینک مرجع https://iranluster.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GLyr
نظرتان را بنویسید