مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ارشد پزشکی را دارند، می بایست مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ را آماده نموده و بر اساس آن نسبت به نام نویسی خود در زمان مشخص شده از سوی سازمان سنجش پزشکی در سایت sanjeshp.ir اقدام نمایند.

 

 

داوطلبانی که قصد ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 را دارند می بایست قبل از ثبت نام مدارک خود را آماده نموده و پس از باز شدن لینک ثبت نام برای بارگذاری اطلاعات در سامانه سنجش و پذیرش علوم پزشکی اقدام نمایند.

به داوطلبان ارشد وزارت بهداشت توصیه می شود به منظور جلوگیری از هر گونه خطا و اشتباه، مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 را آماده نموده و بر اساس آن ثبت نام خود را انجام دهند. آماده سازی این مدارک روند ثبت نام را آسان تر کرده و باعث تسریع در انجام مراحل ثبت نام ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۱ می شود. در ادامه به بررسی مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401می پردازیم.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

با توجه به بندهای مختلف دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت، داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام این آزمون، مدارک شخصی و تحصیلی خود را به همراه داشته و بر اساس آن فیلدهای این فرم را تکمیل نمایند. علاوه بر تکمیل فرم ثبت نام، متقاضیان می بایست نسبت به ارسال برخی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ارشد پزشکی نیز اقدام نمایند.

 

به دلیل اینترنتی بودن ثبت نام ارشد علوم پزشکی 1401 ارسال این مدارک به صورت اسکن شده و با حجم 100 الی 300 کیلوبایت امکان پذیر خواهد بود. آن دسته از مدارک ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ که باید از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال شوند عبارتند از:

 

اسکن یک قطعه عکس 4 * 3

اسکن اصل شناسنامه

اسکن کارت ملی

 

هم چنین متقاضیان در زمان ارسال مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت لازم است نکات زیر را مورد توجه قرار دهند:

 

در صورتی که شناسنامه یا کارت ملی داوطلب جهت تعویض به مراجع ارسال شده، اسکن رسید مربوطه هم قابل قبول می باشد.

 برای اطمینان از صحت مدارک ارسال شده توصیه می کنیم از فرم ثبت نام پرینت تهیه نموده و کلیه مدارک و عکس مندرج در انتهای فرم را کنترل نمایید.

 اسکن فرم استشھاد مخصوص متقاضیان سھمیه بومی مناطق محروم (اصل آن نزد داوطلب جھت ارائه به دانشگاه محل قبولی نگھداری شود).

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام ارشد وزارت بهداشت



 

مشاوره مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

مدارک گفته شده در بخش بالا از جمله اصلی ترین اطلاعات لازم برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت سال 1401 می باشد. اما به غیر از آن ها مدارکی که نشان دهنده جزئیات طرح نیروی انسانی داوطلب هست نیز مورد نیاز به بارگذاری در سامانه سنجش پزشکی می باشد.

 

علاوه بر این، داوطلبان مردی که مشمول خدمت سربازی هستند نیز باید مدرکی را که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شان هست را بارگذاری نمایند. لازم به ذکر است که اگر داوطلبی مدت سربازی خود را نگذرانده باشد و اکنون پس از فارغ التحصیلی از لیسانس یا مقاطع دیگر قصد گذراندن آن را داشته باشد می تواند در طرح پیام آوران بهداشت شرکت کرده و به عنوان پزشک به مراکز محروم در کشور اعزام شود.

 

تمامی مدارک ارسالی از جانب داوطلبان می بایست کامل، خوانا، بدون خط خوردگی و کاملا صحیح باشد. اگر اطلاعات داوطلبان به غلط وارد شده باشد، در هر مرحله از پذیرش که باشند، قبولی آن ها رد شده و اجازه حضور در جلسه آزمون ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ را نخواهند داشت.

 

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری ارشد وزارت بهداشت

 

 

 

 

 

داوطلبانی که اطلاعات خود را به اشتباه وارد سایت سنجش پزشکی کرده اند می توانند در زمان ویرایش ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت برای تغییر و اصلاح اطلاعات شخصی و تحصیلی خود اقدام نمایند.

 

 

همچنین کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص مدارک ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1401 را شرح داده و داوطلبان را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی کنند. با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می تواند آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

در ادامه بخوانید: منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت چیست ؟

✔️ از جمله مدارک لازم برای ثبت نام ارشد پزشکی، ارائه مدارک شخصی و تحصیلی است که در متن مقاله ارائه شده است.



 

2- ✔️ آیا امکان اصلاح مدارک کنکور ارشد وزارت بهداشت وجود دارد ؟

✔️ مطابق متن مقاله، داوطلبان ارشد وزارت بهداشت در زمان ویرایش اطلاعات می توانند ندارک خود را اصلاح نمایند.



 

3- ✔️ مدارک کنکور کارشناسی ارشد پزشکی را در چه سایت باید بارگذاری کرد ؟

✔️ داوطلبان می بایست تمامی مراحل ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت را در سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام دهند.

منبع : مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/2yrA
نظرتان را بنویسید