هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org صورت می گیرد. از این رو داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته محل های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 می باشند، می توانند پس از پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 به مبلغ 69 هزار تومان نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.




علاقه مندان به شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1400 نسبت به خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 در زمان مقرر شده توسط این دانشگاه اقدام نمایند. لینک خرید کارت اعتباری همزمان با آغاز زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 بر روی سایت azmoon.org فعال می شود. 

با پرداخت مبلغ مشخص شده جهت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400​ امکان انتخاب 100 کد رشته محل متناسب با گروه آزمایشی امتحانی و با توجه به دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 برای هر داوطلب فراهم خواهد شد. در ادامه، زمان و نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 را آورده ایم.



برای پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 1400 کلیک کنید.









در ادامه راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 1400 بیان شده است.





زمان و نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400
طبق روال هر سال متقاضیان شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد ملزم به پرداخت هزینه به عنوان هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد همزمان با آغاز فرآیند انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 می باشند. مطابق اطلاعیه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، هزینه انتخاب رشته 69 هزار تومان است و داوطلبان پس از خرید کارت اعتباری می توانند برای تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام نمایند.



داوطلبانی که با توجه به توضیحات کارنامه کنکور سراسری 1400 مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد شدند، می بایست پس از مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org بر روی لینک انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1400 کلیک کنند و در صفحه باز شده با وارد کردن اطلاعات درخواستی کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و  تائید اطلاعات وارد صفحه پرداخت اینترنتی شوند.



مراحل پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400



جست و جو azmoon.org در گوگل
انتخاب گزینه سامانه انتخاب رشته آزمون سراسری 1400
درج اطلاعات کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد + کد ملی
پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400






راهنمای تصویری پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400
داوطلبان برای ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مرحله اول می بایست آدرس azmoon.org را در مرورگر خود جستجو کنند. 







در صفحه باز شده مانند تصویر زیر ، سامانه انتخاب رشته آزمون سراسری 1400 را انتخاب کنند.







در این صفحه لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سامانه انتخاب رشته قرار دارد. داوطلبان برای ورود به صفحه انتخاب رشته باید اطلاعاتی نظیر کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی خود را وارد نمایند.


















در صفحه باز شده اطلاعات داوطلب قرار گرفته که در صورت تایید آن، داوطلب می تواند نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد با مشخص کردن در گاه پرداخت و کلیک بر گزینه پرداخت اقدام کند. 







در این صفحه داوطلب به منظور پرداخت و خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید اطلاعات کارت بانکی خود را وارد نماید. (هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 690,000 هزار ریال معادل 69 هزار تومان می باشد.)









برای پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 کلیک کنید.



با توجه به این که نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 تاثیر به سزایی در اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 1400 دارد، از این رو مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا تجارب خود را در اختیار متقاضیان قرار دهند. برای دریافت راهنمایی و مشاوره در این خصوص می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده نمایید.

در ادامه بخوانید: راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400


آخرین اخبار مرتبط با هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 1400



17 مرداد 1400



هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 1400، 69 هزار تومان در نظر گرفته شده است.



16 مرداد 1400



امکان پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 1400، از 14 مرداد توسط سایت azmoon.org فراهم گردید.










سوالات متداول


1- هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به چه صورت قابل پرداخت است؟
به صورت اینترنتی پرداخت می شود که البته در این مقاله راهنمای تصویری چگونگی پرداخت ارائه شده است.




2- داوطلبان از طریق چه سایتی می توانند انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 را انجام دهند؟
از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد که البته در این مقاله لینک دسترسی به راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 ارائه شده است.




3- انتخاب رشته دانشگاه آزاد رایگان است؟
خیر داوطلبان به منظور تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید هزینه پرداخت کنند که در این مقاله راهنمای تصویری نحوه پرداخت این هزینه ارائه شده است.

منبع : هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QPD5
نظرتان را بنویسید