دانلود کتاب شیمی 3 پایه دوازدهم رشته علوم تجربی متوسطه دوم

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزان و والدین می توانند با دانلود نسخه الکترونیک کتاب درس شیمی ​3 دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم 1400 - 1401 علاوه بر مطلع شدن از محتویات این کتاب و تغییرات نسبت به سال گذشته، همیشه و همه جا به محتویات کتاب های درسی دسترسی داشته باشند .




بسیاری از والدین و دانش آموزان تمایل دارند علاوه بر نسخه کاغذی هر کتاب ، نسخه الکترونیکی یا PDF آن را نیز در اختیار داشته باشند . لذا وزارت آموزش و پرورش هر ساله علاوه بر انتشار نسخه کاغذی کتاب شیمی 3 پایه دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم ، نسخه PDF آن را نیز به صورت رایگان در پایگاه کتاب های درسی منتشر می کند. 





هم اکنون نسخه الکترونیکی کتاب شیمی 3 دوازدهم رشته تجربی 1400 - 1401  منتشر شده است. در ادامه مقاله لینک دریافت کتاب درسی به صورت رایگان ارائه شده است.



والدین و دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم سال تحصیلی 1400 - 1401 برای آگاهی از محتوای کتاب درسی شیمی 3 دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم و آشنایی با بخش های مختلف آن می توانند نسخه pdf آن را در این مقاله دانلود و مطالعه نمایند.

همچنین جهت آمادگی بیشتر دانش آموزان دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم در امتحانات دی ماه و خرداد ماه ، روش های برنامه ریزی تحصیلی و مطالعه دروس را برای دانش آموزان دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم شرح داده و در ادامه این مقاله فایل دانلود کتاب درس شیمی 3 پایه دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم 1400 - 1401 به همراه نمونه سوالات این درس ارائه شده است .



دانلود کتاب درس شیمی 3 پایه دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم 1400 - 1401
جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم با محتوای کتاب درس شیمی ​3 پایه دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم سال تحصیلی 1400 - 1401، فایل pdf این کتاب را در این قسمت ارائه داده ایم.



دانش آموزان با کلیک روی لینک زیر می توانند فایل pdf کتاب شیمی 3 را به صورت رایگان دریافت نموده و از مطالب و محتویات موجود در آن بهره مند شوند.



دانلود کتاب شیمی 3 دوازدهم تجربی 1400 - 1401

شیمی 3 دوازدهم تجربی
حجم فایل: 10MB
منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش
دانلود فایل





برای دسترسی به سایر کتاب های درسی 1400 - 1401 پایه دوازدهم رشته تجربی و دانلود رایگان نسخه الکترونیکی آن ها می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.



بیشتر بخوانید: دانلود کتاب های درسی پایه دوازدهم تجربی متوسطه دوم






نحوه مطالعه کتاب شیمی 3 پایه دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم 1400 - 1401
برنامه ریزی درسی و روش صحیح کتاب شیمی ​3 پایه دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم 1400 - 1401، نقش بسیار پر رنگی در پیشرفت تحصیلی دانش آموز ایفا کرده و می تواند موفقیت در امتحانات و مقاطع تحصیلی بالاتر را تضمین نماید . بنابراین در ادامه سعی کرده ایم به نکات مهم درباره مطالعه کتاب شیمی ​3 پایه دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم 1400 - 1401 بپردازیم .



فواصل زمانی کوتاه اما پیوسته



خواندن کتاب شیمی ​3 پایه دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم می بایست به صورت پیوسته اما در فواصل زمانی کوتاه باشد چرا که مطالعه دروس به صورت متوالی و بدون استراحت بسیار خسته کننده خواهد بود. بنابراین سعی کنید در فواصل زمانی کوتاه ( حتی 10 دقیقه ) اما به صورت پیوسته درس بخوانید. همچنین می توانید در کنار مطالعه دروس به مطالعه نمونه سوالات امتحان شیمی 3 دوازدهم رشته تجربی نیز بپردازند.





استراحت فراموش نشود



ذهن انسان پس از کار و مطالعه طولانی در بازه های زمانی طولانی مدت و بدون استراحت ، تحت فشار قرار گرفته و دچار استرس می شود. تحقیقات ثابت کرده که در حالت استرس مغز اطلاعات جدید را جذب نکرده و این اطلاعات جدید معمولا به راحتی فراموش می شوند.



پس بهتر است به منظور بالا بردن کارایی و یادگیری زمان هایی را برای استراحت در نظر گرفته و کتاب شیمی 3 پایه دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم را برای مدت کوتاهی هم که شده به کل کنار بگذارید.





اهمیت وضعیت جسمانی و سلامت



ذهن انسان در حالت آرامش قدرت یادگیری بسیار بالاتری دارد و در حالت هایی مانند خستگی ، عصبانیت و احساسات منفی دیگر ، حواس پرت و شتاب زده عمل می کند. بنابراین هر وقت که در وضعیت روحی یا جسمانی مناسبی نبوده و یا ذهنتان درگیر افکار دیگری است، سمت یادگیری مباحث جدید کتاب شیمی ​3 پایه دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم نروید.





مرور درس ها در همان روز یادگیری



نکات مهم کتاب شیمی ​3 پایه دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم را که یاد گرفته اید در همان روز مرور کنید و نگذارید مدتی از زمان یادگیری شما بگذرد چرا که خیلی از مباحثی که یاد گرفته اید در حافظه کوتاه مدت شما بوده و با مرور نکردن در همان روز، به کل از یادتان خواهد رفت. درکنار این مرور می توانید گام به گام شیمی 3 دوازدهم تجربی را نیز دریافت کرده و راه های حل ارائه شده در آن را بررسی نمایید.



بنابراین با مرور هر درس بلافاصله پس از یادگیری ، نکات مهم هر درس کتاب شیمی ​3 پایه دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم را در حافظه بلند مدت خود ثبت خواهید کرد.





محیطی مناسب درس خواندن



فراهم کردن محلی مخصوص مطالعه که از آرامش ، سکوت و نور کافی برخوردار باشد ، برای بالا بردن قدرت یادگیری بسیار ضروری است . هم چنین قبل از شروع به مطالعه تمام وسایلی را که برای خواندن کتاب شیمی 3 پایه دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم نیاز دارید اعم از کتاب، دفتر، ماژیک هایلایت ، جزوات درسی و غیره را در دسترس خود قرار دهید.





مطالعه نمونه سوالات امتحانی شیمی 3 پایه دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم



یکی از موثر ترین روش ها برای تثبیت مباحث در ذهن و بیشتر آماده شدن برای امتحانات ، دانلود و مطالعه نمونه سوالات امتحانی سال های گذشته یا مدارس دیگر بوده که می تواند نقاط قوت و ضعف دانش آموز را مشخص کند.



توصیه می کنیم دانش آموزان از روش های مختلف مطالعه دروس پایه دوازدهم رشته تجربی مانند دریافت نمونه سوالات امتحانی پایه دوازدهم رشته تجربی بهره مند شوند.



علاوه بر موارد ذکر شده روش های جدیدی مانند دانلود فیلم های آموزشی پایه دوازدهم رشته تجربی و یا گام به گام دروس پایه دوازدهم تجربی نیز پیشنهاد می شود. 



بیشتر بخوانید: پادا










نحوه خرید کتاب درس شیمی 3 دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم 1400 - 1401
دانش آموزان دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم جهت تهیه کتاب شیمی ​3 خود باید پیش از شروع سال تحصیلی و به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت ثبت نام کتاب درسی به نشانی irtextbook.ir و یا irtextbook.com و پس از وارد کردن کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز با پرداخت هزینه اقدام به خرید کتاب درسی نمایند.



خرید کتاب درسی شیمی 3 دوازدهم تجربی 1400 - 1401 به دانش آموزان و یا معلمانی توصیه می شود که قصد خرید کتاب به صورت تکی داشته و یا جزو جاماندگان ثبت نام کتاب بوده باشند، در غیر این صورت بهتر است در زمان ثبت کتاب های درسی اقدام به سفارش کتاب نمایند.



هر ساله زمان ثبت نام کتب درسی دوازدهم رشته تجربی متوسطه دوم حدودا از تیر ماه آغاز شده و تا اواسط شهریور ادامه دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کتاب های درسی










برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزان می توانید عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شوید. هم چنین کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما را در تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز راهنمایی نمایند.



در ادامه بخوانید: همگام




سوالات متداول


1- چگونه می توان نسخه pdf کتاب درسی شیمی دوازدهم رشته علوم تجربی متوسطه دوم را دریافت کرد ؟
شما می توانید با مراجعه به این مقاله ، نسخه pdf کتاب درسی شیمی دوازدهم رشته علوم تجربی متوسطه دوم را دانلود نمایید .




2- آیا دانلود کتاب درسی شیمی دوازدهم رشته علوم تجربی متوسطه دوم هزینه ای دارد ؟
خیر . لینک دانلود کتاب درسی شیمی دوازدهم رشته علوم تجربی متوسطه دوم به صورت رایگان در این مقاله قرار داده شده است .




3- بهترین روش خواندن کتاب های درسی دوازدهم رشته علوم تجربی متوسطه دوم چیست ؟
روش های مختلفی برای خواندن و مطالعه کتاب های درسی دوازدهم رشته علوم تجربی متوسطه دوم وجود دارد که در این مقاله به آن ها اشاره شده است .

منبع : دانلود کتاب شیمی 3 پایه دوازدهم رشته علوم تجربی متوسطه دوم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ONmR
نظرتان را بنویسید