خرید لوازم یدکی شرکتی لیفان x50 از اعتماد یدک

خرید لوازم یدکی شرکتی لیفان x50 از اعتماد یدک
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Majid

عتماد یدک به عنوان یکی از وارد کننده های قطعات خودروهای چینی، از دردسرهای یافتن قطعات یدکی اصلی و با کیفیت برای خودروهای چینی نظیر لوازم یدکی لیفان، لوازم یدکی جک، قطعات ام وی ام و لوازم یدکی جیلی آگاهی دارد. 

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ماشین اعتماد یدک ساخته شده تا به شما در خرید قطعات یدکی با کیفیت با قیمت مناسب و با ارسال فوری به شهرستانها کمک کند. خودروی لیفان x50 یکی از خودروهای چینی موجود در بازار ایران است.
 


خودروی لیفان x50 یک کراس اوور چینی است که توسط شرکت لیفان موتورز (Lifan Motors) تولید شد. خودروی لیفان x50 از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ توسط شرکت کرمان موتور مونتاژ و به بازار ایران وارد شد.

باتوجه به توقف تولید لیفان ایکس 50، علیرغم وجود نمایندگی قطعات یدکی لیفان در تهران، اصفهان و شیراز، خرید قطعات لیفان x50 یکی از دغدغه‌های صاحبان این خودرو در شهرهای کوچک است.

خرید قطعات یدکی لیفان x50 یکی از بهترین گزینه‌ها برای صاحبان این خودرو است. در این قسمت به توضیح درباره نکات مهمی که قبل از خرید لوازم یدکی لیفان x50 باید در نظر داشته باشید خواهیم پرداخت و در نهایت خدمات فروش اینترنتی لوازم لیفان x50 اعتماد یدک را معرفی خواهیم کرد.
 

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gB5Y
نظرتان را بنویسید