مشاوره سئو + {معرفی و راه ارتباطی برترین ها}

مشاوره سئو + {معرفی و راه ارتباطی برترین ها}
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
pooyadop

مشاوره سئو یکی از کارهایی است که یک سئو کار حرفه ای و با تجربه می تواند برای سایت های حوزه تخصص خود انجام دهد. سئوکار با ارائه راه حل های عملی و تخصصی می تواند کمک بزرگی به رشد و دیده شدن سایت مورد نظر بکند. اما یک مشاور حرفه ای سئو کیست و چه وظایفی دارد؟ در این مقاله به طور جامع به پاسخ این سوالات پرداخته ایم. با ما تا انتها همراه باشید.

 

مشاوره سئو چیست؟

برخلاف تصور عموم، سئو مجموعه ای ساده از تکنیک های پیش پا افتاده نیست بلکه راهکار های پویا و به روز در جهت ارتقا و رشد کسب و کار اینترنتی شما است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش خرید های اینترنتی، راه اندازی سایت برای کسب و کار شما مزایای زیادی دارد. یکی از واجبات هر کسب و کار اینترنتی دریافت مشاوره از یک سئوکار حرفه ای است؛ اما برای انجام اینکار نیاز است با ویژگی ها و وظایف مشاور سئوی خوب آشنا شوید.


وظایف مشاور سئو چیست؟

اولین قدم برای انتخاب یک مشاور حرفه ای سئو، شناخت کامل از مسئولیت ها و حوزه وظایف کاری او می باشد. یک تیم مشاوره سئو باید با تحلیل و آنالیز سایت و بررسی رقبا بهترین پیشنهادات را در جهت ارتقاء رتبه سایت انجام داده و دانش خود را همراه با الگوریتم های گوگل، به روز کند. در ادامه به توضیح برخی از این وظایف پرداخته ایم:

 

اطلاع از تکنیک های به روز و در حال تغییر سئو: سئوکاری که اقدام به ارائه مشاوره سئو می کند باید با به روز ترین تکنیک های این حوزه آشنا بوده و بهترین آنها را در جهت رشد سایت مشتری به کار ببرد. همچنین همواره به مطالعه از منابع معتبر همچون Search Engine Journal بپردازد. یک مشاور سئو حرفه ای باید با در نظر گرفتن تغییرات الگوریتم های گوگل همچون Caffeine Rankbrain، Humingbird و … دانش خود را همواره به روز رسانی کند.

 

ارتقای رتبه سایت در گوگل: یکی از نتایج اصلی که دوره های مشاوره سئو به همراه دارد، ارتقای رتبه سایت مورد نظر در گوگل است. مشاور حرفه ای سئو باید با انجام مجموعه اقدام لازم، موفق به ارتقای رتبه در گوگل و ماندگاری آن در زمان طولانی شود.

 

ارائه استراتژی سئو: مشاوران سئو با بررسی سایت های رقبا و مطالعه در حوزه تخصصی سایت، کلمات کلیدی اصلی و فرعی را مشخص نموده و بهترین استراتژی را بر اساس آن ارائه دهند.

 

بررسی نیاز های بازار هدف: در مشاوره سئو باید بازار هدف و برند مورد نظر به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد و هدف های قابل دستیابی و  کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت در جهت پیشی گرفتن از رقبا تعیین شود.

نظرتان را بنویسید