نگه داشتن رابطه عاشقانه

نگه داشتن رابطه عاشقانه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvafamily1

ازدواج اتفاقی مهم در زندگی هر کسی و انتخاب فرد درست برای ازدواج کار مشکلی است ولی نگه داشتن این ازدواج و جلوگیری از طلاق و جدایی کار مهم تر و سخت تری از خود ازدواج است ، تازه نگهداشتن روابط رمانتیک در اوایل ارتباط که همه چیز جدید و هیجان انگیز است آسان است اما بعد از مدتی که از ازدواجتان گذشت شاید چندان ساده نباشد .

خوشبختانه راه هایی وجود دارند تا با همسرتان همچنان رومانتیک بمانید برای اینکه با همسرتان رومانتیک باشید کارهای کوچکی را وارد زندگیتان کنید مثلا وقتی می خواهد سرکار برود او را ببوسید ، با گرفتن دستانش با او در تماس جسمانی باشید ، بگویید که از چه چیز او خوشتان می آید و به این نحو نشان دهید که برایتان مهم است ، به فعالیتها و موضوعاتی که دوست دارد علاقه نشان دهید . این کارها و امثال آن به شما کمک می کند یک رابطه را گرم و عاشقانه نگه دارید ، زیرا بعد از ازدواج ممکن است نوع محبت و انتظارات تغییر کند و شما باید بتوانید با این تغییر انتظارات خودتان را هماهنگ کنید . در ادامه این مقاله به بیان راهکارهایی می پردازیم که به این سوال پاسخ می دهد که چگونه رابطه ام را عاشقانه نگه دارم ؟  



 

به لمس کردن اهمیت بدهید

لمس کردن حتی به صورت خیلی ظریف پیوند شما را با همسرتان محکم می کند و صمیمتان را افزایش می دهد . وقتی از سر کار می اید او را در آغوش بکشید و وقتی بیرون می روید دستش را بگیرید. 

حتما بخوانید: عوامل موثر بر رابطه زناشویی

 

 

 

 

 

کارهای رمانتیک کوچک را نادیده نگیرید

کارهای رمانتیک کوچک را وارد زندگی روزمرتان کنید مثلا او را ببوسید یا با یک تعبیر محبت آمیز صدایش کنید ، شاید همیشه برای سفر رفتن با خرید هدیه پول و وقت کافی نداشته باشید اما این کارها و اداها با اینکه کم هزینه و کوتاه هستند تاثیر بسزایی دارند . 

 

خلاق باشید

خلاق بودن در ابراز محبت و در حفظ رابطه عاشقانه نقش زیادی در زنده و عاشقانه نگه داشتن رابطه دارد ، وقتی سالها هر روز باهم زندگی می کنید روشن نگهداشتن جرقه روابط عاشقانه و رومانتیک دشوار می شود . زندگی روزمره بسیاری چیزها را تکراری می کند ، با انجام یک کار جالب و خودانگیخته تغییراتی در این روزمرگی ایجاد کنید مثلا باهم در یک طبیعت زیبا قدم بزنید یا غروب خورشید را باهم تماشا کنید.
می توانید در خانه هم کارهای خلاقانه انجام دهید ، مثلا چند شمع روشن کنید ، اهنگ مورد علاقه اش را بگذارید و باهم برقصید یک فیلم عاشقانه باهم ببینید تا فضای رومانتیک آن به شما منتقل شود و گاهی بسیار دشوار است که از جو کار و مراقبت فرزندان به فضای آرام بخش و رومانتیک منتقل شوید یک فیلم عاشقانه خنده دار یا دراماتیک بگذارید تا این فضا را برای شما ایجاد کند. 

حتما بخوانید: تاثیر تله محرومیت هیجانی بر روابط عاشقانه

لباس هایی که او دوست دارد را بپوشید

دقت کنید چه زمان هایی که می گوید این لباست خیلی قشنگ است یا خیلی خوش تیپ شدی ، گاهی به جای لباس هایی که راحت تر هستید لباس هایی را که او دوست دارد بپوشید تا جذابیتتان به چشمش بیاید به علاوه به او نشان می دهید که به حرف ها و علاقمندی هایش توجه دارید .

به او بگویید که از چه چیزش خوشتان می آید

هر کسی از تعریف خوشش می آید به خصوص اگر تعریف از سوی همسرش باشد . سعی کنید هر روز چیزی را که در او خوشتان می آید به او یادآوری کنید تا او را بر سر ذوق بیاورید و احساس دوست داشتنی بودن به او بدهید ، مثلا اگر نور خورشید باعث درخشش چشمانش می شود به او بگویید ، مثلا بگویید بعضی اوقات چشمانت قهوه ای تر است اما نور خورشید باعث میشه سبزتر بشن ، چشماتو دوست دارم .

به آنچه که دوست دارد علاقه نشان دهید

آخرین موردی که برای عاشقانه نگه داشتن رابطه باید بگوییم این است که سعی کنید علایق مشترکتان را بیشتر کنید و به چیزی که همسرتان علاقه دارد علاقه نشان دهید . اینکه در مورد علایق مشترک و مشابهت هایتان باهم احساس نزدیکی بکنید کار ساده ای است اما اگر به چیزی که او دوست دارد ولی شما چندان خوشتان نمی اید علاقه نشان دهید به او می فهمانید که چقدر برایش اهمیت قائلید ،

در مورد موضوعاتی که از آنها اطلاعات دارد یا فعالیت هایی که با حرف زدن در موردشان هیجان زده می شود از او سوال کنید . وقتی می خواهد با شما صحبت کند تمام توجهتان را به او اخنصاص دهید . اگر زمانی که می خواهد صحبت کند تمرکز نداشته باشید یا همزمان کارهای دیگری انجام دهید احساس می کند برایش اهمیت قائل نیستید ، کارهایتان را کنار بگذارید سرتان را از گوشی در بیاورید و به چشمانش نگاه کنید تا احساس کند به او توجه دارید و حرف هایش و خودش برایتان مهم است . 

حتما بخوانید: شروع تا پایان یک رابطه عاشقانه

 

 

 

 



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ چگونه رابطه ام را عاشقانه نگه دارم؟

✔️ خوشبختانه راه هایی وجود دارند تا با همسرتان همچنان رومانتیک بمانید و رابطه عاشقانه شما حفظ بماند که در متن مقلاه شرح داده شده است.



 

2- ✔️ گفتن علایق خود نسبت به همسر در نگهداری رابطه عاشقانه چه تاثیری دارد؟

✔️ هر کسی از تعریف خوشش می آید به خصوص اگر تعریف از سوی همسرش باشد، در متن مقاله شرح کامل این مسئله ارائه شده است.



 

3- ✔️ خلاق بودن در نگهداری رابطه عاشقانه چه تاثیری دارد؟

✔️ خلاق بودن در ابراز محبت و برای نگهداری رابطه عاشقانه نقش زیادی دارد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

منبع : نگه داشتن رابطه عاشقانه

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EYE0
نظرتان را بنویسید