نحوه ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 – 99

نحوه ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 – 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
نحوه ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 – 99
دانشگاه آزاد به دو صورت دانشجو میپذیرد : ثبت نام با آزمون و ثبت نام بدون آزمون . ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون هر ساله در دو ترم مهر و بهمن انجام میگیرد که داوطلبانی که قصد ثبت نام دارند میتوانند در زمان مشخص وارد سامانه شده و ثبت نام نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام دانشگاه آزاد از طریق سامانه انجام میگیرد و دارای شرایط میباشد که شما باید قبل از ثبت نام دفترچه دانشگاه آزاد 99 را مطالعه نمایید و از تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام مطلع شوید و در صورت داشتن شرایط از سامانه azmoon.org اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.
شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد
بر اساس اعلام سنجش و آموزش دانشگاه آزاد ثبت نام دوره های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 1400-99 از 28 اسفند ماه 98 شروع شده و تا نیمه دوم شهریور 99 ادامه خواهد شد و همچنین ثبت نام دوره های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 نیز در مقاطع مختلف از دی ماه شروع خواهد شد.
ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد دو بار در سال برای ورودی های مهر و بهمن صورت می گیرد . زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 99 در حال حاضر مشخص نشده است ولی پیشبینی می شود که طبق سال گذشته برای وردی های مهر در نیمه دوم مرداد ماه و برای ورودی های بهمن در دهه سوم دی ماه انجام شود .
از مهم ترین شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 99 می توان به داشتن یک مدرک کاردانی یا همان فوق دیپلم اشاره کرد . لازم به ذکر است که ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد هیچ محدودیتی از نظر رشته های دوره کاردانی ندارد و شما می توانید تنها با داشتن یک مدرک کاردانی بدون توجه به اینکه در چه رشته ای باشد ، در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد شرکت کنید .
جهت اطلاع از نحوه ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال اول 1400-99 و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 1400 – 99

مقطع کاردانی در دانشگاه آزاد به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود و شرکت در کنکور سراسری برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور آزاد 99 این مقطع الزامی نخواهد بود. اکنون ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که تفاوت کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تفاوت آن ها این است که داوطلبانی که دیپلم فنی و کاردانش دارند می بایست در رشته های کاردانی پیوسته و داوطلبانی که دیپلم رشته های نظری را دارند باید در رشته های کاردانی ناپیوسته ادامه تحصیل دهند.
داوطلبانی که متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 هستند ، می توانند در 2 بازه زمانی مهر و بهمن ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. ثبت نام برای مقطع کاردانی ناپیوسته نیمسال اول (مهر) از 18 اسفند ماه آغاز و تا شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت ، داوطلبان برای ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته نیز می توانند از تاریخ 18 تیر لغایت 6 شهریور ماه نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند. البته مهلت ثبت نام این مقطع تمدید شده و داوطلبان از تاریخ 9 لغایت 20 شهریور ماه فرصت خواهند داشت تا نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.
هم چنین ثبت نام برای نیمسال دوم (بهمن) از اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه آغاز می شود. داوطلبانی مجاز به ثبت نام خواهند بود که مدرک دیپلم خود را دریافت نموده باشند (داشتن مدرک پیش دانشگاهی برای مقطع کاردانی پیوسته الزامی نیست.)

نحوه ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد

• برای انجام ثبت نام ابتدا می بایست دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد را دانلود نموده و به طور دقیق مطالعه کنید تا در جریان تمام مراحل و جزئیات ثبت نام قرار بگیرید.
• در مرحله دوم وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد شده و کارت اعتباری مقطع تحصیلی مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید.
• پس از خرید کارت اعتباری و دریافت شماره سریال کارت اعتباری ، از منوی اصلی لینک فعال شده مقطع مورد نظر خود را (کاردانی پیوسته یا کاردانی ناپیوسته) انتخاب نموده و جهت پایان فرآیند ثبت نام ، کاربرگ مربوطه خود را تکمیل کنید.
• در پایان کد رشته محل های مورد نظر خود را در فیلدهای مربوطه درج کنید.

خلاصه مقاله : در این مثاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکور آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. داوطلبینی که قصد ثبت نام در دانشگاه آزا در دارید توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
منبع : نحوه ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mmxG
نظرتان را بنویسید