نحوه دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی چگونه است؟

نحوه دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی چگونه است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
نحوه دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی چگونه است؟
همان گونه که در بخش بالا خدمت شما دوستان عزیز عرض کردیم دریافت کارنامه نهایی و همین طور کارنامه هفتگی و ماهانه به وسیله کد ملی و از طریق سامانه همگام آموزش و پرورش به آدرس اینترنتی hamgam.medu.ir برای دانش آموزان امکان پذیر است.

اما این که نحوه و مراحل دریافت کارنامه مدارس آموزش و پرورش با کد ملی از چه طریقی امکان پذیر است بحثی است که در ادامه این نوشته به آن می پردازیم و با راهنمای تصویری دریافت کارنامه نهایی با کد ملی در خدمت شما دوستان همراه هستیم.

با توجه به ذکر نحوه دریافت کارنامه نهایی با کد ملی در این بخش جهت کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه دریافت کارنامه هفتگی و همین طور ماهانه می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با نحوه دریافت کارنامه مدارس آموزش و پرورش در قالب کارنامه هفتگی و ماهانه در اختیار شما دوستان و عزیزان قرار دهند.

. در اولین مرحله از سری مراحل دریافت کارنامه نهایی با کد ملی الزاماً‌ باید از طریق گوگل وارد سایت hamgam.medu.ir شوید.

بعد از ورود به این سامانه باید برای دریافت کارنامه مدارس آموزش و پرورش (کارنامه نهایی) کد ملی و البته رمز همگام خود را در فیلدهای به نمایش درآمده در صفحه باز شده درج بفرمایید.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xDAJ
نظرتان را بنویسید