نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 - 1400 از طریق سامانه ثبت نام استانی انجام می شود . علاقه مندان شرکت در این آزمون می بایست در بازه زمانی مشخص ، با مراجعه به سامانه ثبت نام استانی که در آن سکونت دارند ، هزینه را پرداخت و ثبت نام خود را تکمیل نمایند




مدارس نمونه دولتی در سراسر کشور هر ساله متقاضیان زیادی دارد و می توان گفت که دلیل آن داشتن امکانات آموزشی خوب و به خصوص معلمان نمونه است که سبب شده هر ساله دانش آموزان زیادی علاقه مند به تحصیل در این مدارس می باشند ، هر چند تحصیل در این مدارس شرایط خودش را دارد . 

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در این مدارس هستند می بایست در صورت داشتن شرایط ثبت نام ، در آزمون ورودی این مدارس ثبت نام و شرکت نمایند . بر خلاف سال تحصیلی گذشته آزمون مدارس نمونه دولتی 99 - 1400 از آزمون مدارس تیزهوشان مجزا شده است و هر استان ، دارای سامانه ثبت نام جداگانه می باشد .

این تغییرات پی در پی در روند ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی متاسفانه باعث سردرگمی خیلی از دانش آموزان و اولیا شده است و گاهی اوقات ممکن است منجر به ثبت نام نادرست در سامانه شود ، لذا در این مقاله ، به منظور راحتی دانش آموزان و اولیای عزیز ، به نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 99 - 1400 پرداخته است .



نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 - 1400
متقاضیان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 99 - 1400 می بایست در بازه زمانی 17 الی 27 خرداد ماه 99 پس از ورود به سایت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم استان محل سکونت خود اقدام به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم نمایند و نیز میتوانند نتایج آزمون نمونه دولتی را نیز در همان سامانه مشاهده نمایند .

از آن جایی که برای هر استان سامانه ثبت نام جداگانه ای در نظر گرفته شده است ، مراحل ثبت نام در هر سامانه ممکن است کمی متفاوت باشد اما روند کلی ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 99 - 1400 تقریبا مشابه بوده که به شرح زیر می باشد : 

 مراجعه به سایت ثبت نام استان محل سکونت از طریق رایانه و با استفاده از مرورگر های Google Chrome یا Firefox

 واریز وجه ثبت نام از طریق درگاه اینترنتی و دریافت رمز ورود به سامانه

 آماده سازی تصویر عکس دانش آموز ( تصویر طمینه سفید در ابعاد 3x4 و با فرمت jpg و با حداکثر حجم 300kb )

 تکمیل فرم اینترنتی تقاضای ثبت نام در آزمون و ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری

لازم به ذکر است تمامی مراحل بالا و در کل ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 - 1400 تنها به منظور ثبت نام دانش آموزان ورودی پایه نهم به دهم بوده و آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم حذف و این مدارس ، به مدارس هیئت امنایی تبدیل شده ان که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر دراین باره ، مقاله زیر را مطالعه نمایید .



حتما بخوانید: ثبت نام مدارس هیئت امنایی










برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام مدارس نمونه دولتی عضو کانال تلگرام مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه مدارس نمونه دولتی هیوا را در اینستاگرام دنبال نمایید . هم چنین می توانید برای انجام مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتی از کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بخواهید .












سوالات متداول


1-  چگونه می توان در مدارس نمونه دولتی ثبت نام نمود؟
 به منظور تحصیل در مدارس نمونه دولتی ، متقاضیان می بایست ابتدا در آزمون ورودی ثبت نام مدارس نمونه دولتی شرکت نمایند که در این مقاله به نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی پرداخته شده است .




2- نحوه ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی به چه صورت است ؟
داوطلبان شرکت در این آزمون می بایست در بازه زمانی مشخص به سایت ثبت نام استانی مراجعه نمایند که اطلاعات تکمیلی در این باره در این مقاله موجود است .




3- ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی برای ورود به چه مقاطعی انجام می شود ؟
همان طور که در این مقاله بدان اشاره شد ، آزمون ورودی نمونه دولتی تنها برای ورودی دانش آموزان نهم به دهم انجام می شود .

منبع : نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EkzK
نظرتان را بنویسید