دستگاه بسته بندی شرینک پک

دستگاه بسته بندی شرینک پک
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
geekgirlnzri

شیرینگ پک نوعی دستگاه بسته بندی است، که در آن یک پوشش یا روکشی برای محافظت و نگهداری از کالا استفاده می شود، و علاوه بر این که سبب زیباتر شدن محصول می گردد، از ورود گرد و خاک و آب نیز ممانعت به عمل می آورد.

شرینک نمودن نوعی از بسته بندی است، که بسیار رواج پیدا کرده، و این امکان را ایجاد می کند، که محصولات پس از تولید به صورت چندتایی روانه بازار گردند، در نتیجه جابجایی را نیز آسان تر نموده است. پیشرفت صنایع پتروشیمی مراکز تولیدی را بر آن داشت تا محصولات و کالاها را از طریق حرارت به صورت مجموعه ای یا تکی بسته بندی کنند. این فرآیند که از طریق دستگاه شیرینک انجام می گیرد در بسته بندی انواع صنایع از قبیل غذایی، دارویی، لبنی، بهداشتی، آرایشی و... کاربرد دارد.

شرینک پک برگرفته از کلمات انگلیسی shrink pack می باشد. pack در انگلیسی به معنی بسته بندی و shrink نیز به معنی انقباض یا کشیده شدن می باشد.

مجموعه تولیدی شیرزاد ماشین البرز با ارائه انواع دستگاه های مدرن شرینک پک برای استفاده بهینه از وقت نیروهای کارگاه یا کارخانه شما آماده می باشد.

دستگاه شیرینگ پک


 

دستگاه شیرینگ پک

با توجه به این که بیشتر محصولات غذایی، مایعات و... باید به صورت بسته بندی شده، به بازار عرضه شوند، تا از صدمه دیدن آن ها جلوگیری کنیم. یکی از دلایلی که باعث پرطرفدار شدن دستگاه شیرینگ پک شده است، این است، که باعث در معرض دید قرار گرفتن پوشش اصلی کالا پشت لایه شفاف شرینک است، ولی اگر بسته بندی در کارتون باشد، دیگر شما نمی توانید محتویات داخل بسته ها را ببینید. هم چنین از دیگر دلایلی که باعث محبوبیت دستگاه شرینک شده است، این است، که به نسبت پوشش مقوایی ارزان تر، سریع بودن، قرار گیری کالا به صورت تعدادی در کنار و روی یکدیگر قرار می گیرد.
 

در ادامه به معرفی انواع شیرینگ پک خواهیم پرداخت.
 

شیرینگ پک دستی
 

دستگاه شرینک دستی بسیار پر کاربرد و متنوع و سودآور است. یکی از انواع آن، سشوار نام دارد. نحوه کار با آن بسیار آسان است به این روش که ابتدا باید غلتک و فیلم شرینگ را با دستگاه شرینک دستی به اندازه دلخواه آماده کنید. این دستگاه در کنار سشوار مورد نیاز است.

برای شرینک غلتک پس از قرار دادن روی دستگاه، باید آن را تا آنجا که می توان کشیده و از تیغه گرمای دستگاه عبور دهید. سپس تیغه باید روی غلتک نگه داشته شود تا عملیات شرینگ کاملا انجام شود. از این غلتک می توان برای شرینگ استفاده کرد.

عمده ترین استفاده از این دستگاه در بسته بندی بطری های نوشیدنی است، با استفاده از این دستگاه می توان با نایلون شیرینگ به سادگی بطری های نوشیدنی را با پک های بزرگ و کوچک بسته بندی کرد.

کاربرد دستگاه شرینک دستی

کاربرد و فوائد دستگاه شرینک پک دستی-ماشین سازی شیرزاد

 برای بسته بندی بهداشتی غذا در رستوران ها و غذاهای خانگی استفاده می شود.

با شیرینگ، محصول به صورت بهداشتی به دست مشتری می رسد.

  موادغذایی ظاهر شیک و بهتری پیدا می کند.

 در جلب نظر مشتری بسیار موثر است.  

بسته بندی کتاب ها، لوازم التحریر و سایر محصولات با این دستگاه انجام می شود.

شیرینگ پک تونلی
 

دستگاه های شیرینک پک تونلی به نسبت در سایز بزرگ تری بوده و برای بسته بندی کالاها و محصولات سنگین در کارخانه ها و صنایع غذایی، بهداشتی، شیمیایی و.. در خطوط تولید به کار برده می شود. محصولاتی از قبیل کمپوت، آب معدنی، رب، شامپو، لبنیات و...را می توان با این دستگاه بسته بندی نمود. اکثر دستگاه های شیرینک پک تونلی از نوع دوگانه سوز بوده، که امکان کار کردن آن با هر یک از نیروهای گاز و برق وجود دارد.این دستگاه به واسطه گرما، نایلون شیرینک یا فیلم را به دور محصول کشیده می شود و پس از اینکه از تونل حرارتی عبور کرد، در اثر گرما به دور محصول جمع و پیچیده می شود. این نوع بسته بندی باعث می شود محصولات به صورت منظم کنار هم قرار گرفته و در نتیجه راحت تر قابل جابجایی باشند. همچنین می تواند عایق رطوبت و گرد و خاک در رابطه با بسته بندی های مواد غذایی نیز باشد.
 

شیرینگ پک کابینی
 

قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی


 

شیرینگ پک کابینی مناسب برای بسته بندی محصولات مختلف اعم از جعبه های کوچک و با وزن کم (بسته های چای، شیرینی، شکلات، اسباب بازی، تخم مرغ، نان، غذاهای بیرون بر و...) می باشد. به خاطر خاصیت جمع شوندگی فیلم شرینگ در این محصول باعث می شود، تا فیلم شیرینگ به راحتی به شکل جعبه مورد نظر در آمده، و بر روی آن قرار بگیرد. جنس فیلم دستگاه شیرینگ شیرزاد از POF. PVC با ضخامت های متفاوت می باشد. شیرینگ پک کابینی تولید شده در گروه تولیدی شیرزاد ماشین البرز به صورت رومیزی و ایستاده طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شوند.

عملیات پیچیدن سلفون به دور محصول و گذاشتن آن درون کابین و برداشتن آن به صورت دستی و توسط اپراتور انجام می گیرد.
 

شیرینگ پک پک اتومات و نیمه اتومات
 

دستگاه شرینک پک اتومات- ماشین سازی شیرزاد


 

شیرینگ پک جهت بسته بندی انواع کالاها در ابعاد و اندازه های مختلف به کار می رود. این دستگاه از لحاظ اپراتور به دوگروه اصلی اتومات و نیمه اتومات تقسیم بندی می شود. دستگاه شرینک پک اتومات به منظور بسته بندی کالاهای دارای تعداد بالا و مشخص از قبیل بطری، شیشه های آب معدنی، دوغ، شربت، کمپوت و.. به کار می رود. دستگاه شرینک پک نیمه اتوماتیک به وجود اپراتور برای انجام برخی امور از قبیل فرستادن بسته به داخل کوره نیاز دارد. هر دو دستگاه، بخشی از شرینک پک تونلی هستند. 

نوع نایلونی که برای این دستگاه استفاده می گردد، خاصیت جذب شوندگی در حرارت بر روی محصول را دارد. 

شیرزاد ماشین البرز انواع دستگاه های تمام اتومات و نیمه اتومات را با مدرن ترین طراحی های منحصر به فرد جهت بسته بندی انواع کالاها و محصولات به بازار عرضه نموده است.

شیرینگ پک بطری
 

از دستگاه شیرینگ پک برای بسته بندی محصولاتی از قبیل بطری آب معدنی، نوشیدنی ها و دیگر مواد غذایی استفاده می شود. شرینک پک بطری از طریق یک تونل حرارتی که در آن فیلم به دور محصول کشیده می شود و سپس حالت آن را به خود می گیرد و به آن می چسبد، انجام می گیرد.
 

نحوه عملکرد دستگاه شرینک بطری

کارکرد دستگاه شرینک بطری- ماشین سازی شیرزاد

پس از اینکه محصول به صورت اتومات و یا توسط اپراتور در نوار نقاله قرار گرفت ، کالاها در ردیف های 2 یا 3 تایی قرار می گیرند و به سمت جلو هدایت می شوند. پس از آن در داخل فیلم شرینک قرار می گیرند، برش پلاستیک انجام می شود و وارد تونل حرارتی می شوند، نایلون حالت محصول را به خود می گیرد، دور محصول پیچیده می شود و در انتها به صورت شرینک از تونل خارج می شود.

مزایای استفاده از دستگاه شرینک بطری

امکان بسته بندی چند محصول ناپایدار کنار یکدیگر.

به دلیل استفاده از نایلون نازک محتوای بسته ها قابل مشاهده می باشد.

قابلیت حمل آسان

شیرینگ پک رستورانی

دستگاه شیرینگ پک رستورانی


 

دستگاه شیرینگ پک رستورانی دستگاهی بسیار کاربردی می باشد، که در رستوران ها، هتل ها، کیترینگ ها و... مورد استفاده قرار می گیرند. به واسطه ی این دستگاه می توان محصولات غذایی را درون لایه نازکی از فیلم شیرینگ قرار داد. انجام این کار باعث حفاظت از غذا، حمل و نقل آسان و جلوگیری از ورود هر گونه آلودگی و رطوبت خواهد شد.

شیرینگ پک رستورانی در دو مدل پایه دار و رومیزی طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شوند. مدل پایه دار این دستگاه مجهز به چرخ های پایه دار می باشد، تا شما بتوانید آن را به راحتی جا به جا کنید. 


 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jE1l
نظرتان را بنویسید