مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا ( س ) ( ويژه خواهران ) - تهران

مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا ( س ) ( ويژه خواهران ) - تهران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان دکتری که دانشگاه الزهرا ( س ) یکی از انتخاب های آنان بوده و تراز بالاتر از حدنصاب این دانشگاه را به دست آورده اند ، پس از اعلام نتایج انتخاب رشته به مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا ( س ) 99 دعوت شده و می بایست اطلاعات زمان و مکان برگزاری برگزاری مصاحبه ، مدارک مورد نیاز و ... اعلام شده توسط این دانشگاه را مطالعه نمایند .



سازمان سنجش نتایج انتخاب رشته داوطلبان را در دهه دوم شهریور ماه اعلام کرده و کلیه داوطلبانی که دانشگاه الزهرا ( س ) را در فرم انتخاب رشته دکتری خود آورده اند و براساس کارنامه ، نمره آن ها بالاتر از حدنصاب دانشگاه الزهرا ( س ) شده باشد می توانند در مصاحبه دکتری این دانشگاه شرکت کنند .

بعد از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش ، دانشگاه الزهرا ( س ) اطلاعیه مصاحبه دکتری 99 را منتشر خواهد کرد . در این اطلاعیه اطلاعات مهمی مانند : زمان دعوت به مصاحبه ، جزئیات نحوه ارزیابی تخصصی شامل مصاحبه حضوری و آزمون کتبی ( درصورت اعلام ) ، مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه دانشگاه الزهرا ( س ) ، محل برگزاری مصاحبه ، جزئیات ملاک امتیاز دهی بر اساس سوابق آموزشی و پژوهشی و همچنین آزمون های زبان مورد قبول این دانشگاه اطلاع رسانی می شود .

از آنجا که اطلاع دقیق از زمان و چگونگی برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا ( س ) 99 به داوطلبان کمک می کند خود را به بهترین نحو برای این رویداد مهم آماده نمایند ، در ادامه جزئیات مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا ( س ) 99 شرح داده شده است .



اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا ( س ) 99
به محض انتشار اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه بجنورد و اعلام زمان مصاحبه دکتری این مطلب به روز رسانی می شود .












مشاوره مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا ( س ) 99
داوطلبانی که قصد شرکت در مصاحبه دانشگاه الزهرا ( س ) را دارند ، می بایست حتما فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری را در سایت سازمان سنجش در تاریخ تعیین شده تکمیل نمایند . از آنجا که در سال 99 برگزاری مصاحبه دکتری به شیوه مجازی در دستور کار قرار گرفته است ، به داوطلبان توصیه می شود که هنگام آماده شدن برای مصاحبه و فراهم کردن مدارک لازم برای مصاحبه دکتری ، نکات ویژه شیوه برگزاری مصاحبه مجازی را در نظر داشته باشند .

 علاوه بر این داوطلبانی در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شرکت کرده اند نیز می توانند خود را به طور جداگانه برای  مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد آماده کرده و شانس خود را برای قبولی در مقطع دکتری این دانشگاه امتحان نمایند . در صورت داشتن سوال در هر یک از این مراحل می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و پاسخ پرسش های خود را دریافت نمایید . همچنین آخرین اخبار پیرامون رویدادهای آزمون دکتری از کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا اطلاع رسانی می شود .


با توجه به اينكه در برنامه زمانی مرحله مصاحبه توسط برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی امكان تغيير وجود دارد ، به كليه داوطلبان توصيه مي‌گردد حتما قبل از فرا رسیدن زمان مصاحبه ، به سايت اطلاع‌رسانی دانشگاه مربوطه مراجعه نمايند .

در ادامه بخوانید: همه چیز درباره مصاحبه مجازی دکتری سراسری












سوالات متداول


1-  مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا ( س ) چه زمانی برگزار می شود ؟
 پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری توسط سازمان سنجش ، دانشگاه الزهرا ( س ) طی اطلاعیه ای برنامه زمانبندی برگزاری مصاحبه دکتری را اعلام می کند که جزئیات آن در متن مقاله موجود است .2-  داوطلبان شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا ( س ) چه مدارکی را باید ارائه دهند ؟

 دانشگاه الزهرا ( س ) در اطلاعیه خود مدارک لازم برای مصاحبه دکتری را اعلام کرده که فهرست کامل آن در متن مقاله ذکر شده است .




3-  هزینه شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا ( س ) چه مقدار است ؟
 داوطلبانی که قصد شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا ( س ) را دارند باید مبلغ معینی را واریز نمایند که مقدار دقیق آن در این مطلب اطلاع رسانی شده است .

منبع : مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا ( س ) ( ويژه خواهران ) - تهران
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/y3jR
نظرتان را بنویسید