کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تعزیرات حکومتی 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی کشور سال 1400 موظف هستند در روز امتحان کارت ورود به جلسه خود را همراه داشته باشند. کارت ورود به جلسه آزمون های استخدامی معمولا دو الی سه روز پیش از برگزاری آزمون صادر می گردد. 




داوطلبانی که در آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی کشور سال 1400 ثبت نام کرده و قصد شرکت در امتحان کتبی را دارند باید در روز آزمون مدارکی از جمله کارت ملی، شناسنامه و نسخه چاپی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات را همراه داشته باشند.

داوطلبان آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی باید طبق اطلاعیه سازمان چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون در تاریخ و مهلت تعیین شده به سایت سازمان مراجعه کرده و با ورود به صفحه شخصی خود کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات 1400 را دریافت کنند.

به منظور تسهیل فرآیند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات 1400 برای داوطلبان سال جاری، در ادامه این مقاله جزئیات زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در سال 1400 را ارائه داده ایم.



زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی 1400
معمولا هر ساله و در هر دوره از برگزاری آزمون استخدامی سازمان تعزیرات، کارت ورود به جلسه این آزمون چند روز قبل ( 3 الی 4 روز ) از تاریخ برگزاری امتحان، منتشر شده است. سازمان سنجش به عنوان مجری آزمون استخدامی سازمان تعزیرات سال 1400 زمان انتشار کارت این آزمون را مشخص کرده و به داوطلبان اعلام می کند.



بر اساس اطلاعیه ای که در سال گذشته از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور در خصوص آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی منتشر شد، داوطلبان می توانستند در دی ماه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی را دریافت نمایند.





کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی 1400 به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی می شود.



داوطلبان می توانند برای اطلاع از انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات 1400 و همچنین سایر اخبار این آزمون در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا عضو شوند.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی





نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی 1400
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات به صورت اینترنتی و الکترونیکی منتشر می شود. داوطلبان برای دریافت کارت آزمون استخدامی سازمان تعزیرات سال 1400 باید در زمان مشخص شده به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و کارت خود را دریافت کنند.



مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات 1400:



1 - مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

2 - انتخاب گزینه " سایر آزمون های استخدامی " از لیست سایت سازمان سنجش

3 - انتخاب گزینه " كارت آزمون تبدیل وضع اداری کارکنان رسمی و پیمانی سازمان تعزیرات حکومتی سال 1400"

4 - وارد کردن اطلاعات خواسته شده : کد ملی / شماره شناسنامه / کدرهگیری / شماره پرونده

5 - ورود به سامانه و دریافت کارت آزمون



راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات 1400:



1 - جست و جوی عبارت " سازمان سنجش " و یا " sanjesh.org " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر







2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان "سازمان سنجش و آموزش کشور"







3 - انتخاب گزینه سایر آزمون های استخدامی از منوی سمت راست صفحه







تصاویر فوق مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات سال گذشته می باشد. این تصاویر به محض آغاز انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات 1400 بروز رسانی خواهند شد.



لازم به ذکر است که اگر به اشتغال در ارگان های دولتی علاقه دارید می توانید با ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نیز، شانس خود را برای استخدام شدن در یکی از رشته های شغلی متناسب با شرایط خود امتحان کنید. برای آشنایی با رشته های شغلی ارائه شده و رشته های تحصیلی مورد نیاز این آزمون می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

در ادامه بخوانید: رشته های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی









اگر پس از مطالعه مقاله کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات 1400 سوالی در خصوص زمان و نحوه دریافت کارت آزمون دارید می توانید پاسخ سوالات و ابهامات خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنید.










سوالات متداول


1-  کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات 1400 چه زمانی منتشر می شود؟
 کارت ورود به جلسه این آزمون معمولا چند روز قبل از روز امتحان منتشر می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق در ین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.




2-  کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات را به چه صورتی باید دریافت کرد؟
 کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات به صورتی اینترنتی منتشر می شود که مراحل دریافت ئ لینک ورود به سامانه در این مقاله ارائه شده است.




3- برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات چه اطلاعاتی لازم است؟
همانطور که دراین مقاله اشاره شده، داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات به اطلاعات فردی و ثبت نامی خود نیاز دارند.

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تعزیرات حکومتی 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GBJy
نظرتان را بنویسید