لوازم یدکی لیفان X60

لوازم یدکی لیفان X60
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Majid

اطلاعات تکمیلی درباره لوازم یدکی لیفان X60
لیفان ایکس 60 (Lifan X60) یک کراس اوور SUV جمع و جور است که توسط لیفان موتورز، یک خودروساز چینی که در سال 1992 تاسیس شد، تولید شد. لیفان ایکس 60 اولین بار در سال 2011 معرفی شد و از آن زمان به یک مدل محبوب در خط تولید لیفان تبدیل شده است.

در حال حاضر تولید لیفان ایکس 60 متوقف شده است. رقیب اصلی لیفان x60 خودرو های ام وی ام ایکس 33 (MVM X33) و چانگان سی اس 35 (Changan CS35) است.

ویژگی های خارجی:
لیفان ایکس ۶۰ دارای طراحی بیرونی مدرن و شیک است که دارای جلوپنجره جلویی جسورانه ، چراغ های جلوی شیک و بدنه اسپرت است. طول آن ۴۳۵۰ میلی متر، عرض ۱۷۹۰ میلی متر و ارتفاع ۱۷۱۵ میلی متر با فاصله بین دو محور ۲۶۲۰ میلی متر است.

موتور و عملکرد:
لیفان x60  از یک موتور 4 سیلندر 1.8 لیتری استفاده می کند که 132 اسب بخار قدرت و 118 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این خودرو به گیربکس پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک متصل می شود. حداکثر سرعت لیفان ایکس 60 ،  175 کیلومتر در ساعت است و می تواند در 13 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

ویژگی های داخلی:
در داخل، لیفان ایکس ۶۰ جادار و راحت است و دارای صندلی برای حداکثر پنج سرنشین است. داشبورد و کنسول مرکزی به خوبی طراحی شده اند و دارای طرحی مدرن و کاربر پسند هستند. دارای طیف وسیعی از ویژگی ها و امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، پنجره های برقی و قفل، سیستم صوتی با شش بلندگو و سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی با اتصال بلوتوث است.

ایمنی:
لیفان x60  دارای طیف وسیعی از ویژگی های ایمنی از جمله کیسه هوای جلو و جانبی، ترمز ABS و کنترل الکترونیکی پایداری است. همچنین دارای دوربین دید عقب و سنسورهای پارک برای کمک به پارک و مانور در فضاهای تنگ است.

به طور کلی، لیفان ایکس 60 یک کراس اوور SUV جمع و جور است که طراحی شیک، فضای داخلی راحت و طیف وسیعی از ویژگی ها و امکانات رفاهی را ارائه می دهد. این یک انتخاب محبوب در میان خریدارانی است که به دنبال یک SUV مقرون به صرفه و قابل اعتماد هستند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Bz2N
نظرتان را بنویسید