مصاحبه دکتری دانشگاه بناب

مصاحبه دکتری دانشگاه بناب
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
MN.Work.84

به گزارش پی‌اچ‌دی تست، بر اساس اعلام این دانشگاه، با توجه به آیین نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری (Ph.D)، پذیرش دانشجو در این آزمون شامل اجرای فرآیند دو مرحله­‌ای خواهد بود، که اجرای این مراحل مطابق با آیین نامه ابلاغی شماره ۱۲۴۲۷ مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ صورت خواهد گرفت.

مرحله اول مربوط به سنجش علمی بوده که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام پذیرفت و مرحله دوم آن شامل بررسی سوابق علمی داوطلبان است که توسط دانشگاه‌های پذیرنده دانشجو صورت می‌­­گیرد.

 

زمان ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه بناب ۱۴۰۲

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است و نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده اند، در صورت دارا بودن حد نصاب مطابق کارنامه کدرشته محل های انتخابی که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است می توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ تا ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ با مراجعه به وب سایت دانشگاه به نشانی ubonab.ac.ir نسبت به ثبت نام برای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) و ارسال فرم ۱ به همراه آپلود مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

بدیهی است داوطلبانی می­توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته محل به دانشگاه درخواست ارائه نمایند که با توجه به کارنامه مذکور دارای حد نصاب در آن کدرشته محل می باشند.

لطفاً تمامی مدارک آموزشی و پژوهشی خود را آپلود نمائید.

آدرس الکترونیکی برای آپلود مدارک: https://www.ubonab.ac.ir/phd-registration.html 


 

 

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PRB6
نظرتان را بنویسید