چسب کاشت میلگرد چیست

چسب کاشت میلگرد چیست
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mohammad

می‌تواند به عنوان راه حلی برای جبران کمبود مقاومت بتن، رفع نواقص ابعاد اجزای سازه یا شیوه‌ای برای الحاق یک عضو جدید به کار رود. بطور خلاصه عملیات کاشت میلگرد با استفاده از انواع چسب و خمیر کاشت بولت، فرآیندی است که طی آن حفراتی در ابعاد محاسبه شده و از پیش تعیین شده برای تعبیه میلگردها، بوسیله‌ی تجهیزات مخصوص ایجاد میگردد و سپس میلگردها با استفاده از ملات یا چسب‌های کاشت میلگرد درون این حفرات قرار میگیرد.

لازم بذکر است اجرای عملیات کاشت میلگرد در ضخامت‌های مختلف بتن امکان‌پذیر است. کاشت میلگرد در بتن بدلیل کاربردهای فراوان آن یکی از خدمات متداول در صنعت ساخت و ساز است، بدلیل توانایی این روش در افزایش ظرفیت باربری سازه یا اجزای آن در صورت‌عدم وجود ظرفیت باربری کافی یا هنگام الحاق عضو جدید به سازه می‌توان از کاشت میلگرد به عنوان یک روش در دسترس استفاده‌های فراوانی کرد و تا حد زیادی مانع بروز ضررهای جانی و مالی شد. 

به کمک عملیات کاشت میلگرد امکان رفع بسیاری از ایرادهای سازه در مرحله‌ی طراحی و اجرا وجود دارد به همین دلیل اجرای کاشت میلگرد می‌تواند به عنوان خدمتی جهت تعمیر ضعف‌های سازه محسوب شود. کاشت میلگرد در بتن به منظور دستیابی به اهداف مختلفی اجرا می‌گردد که قصد داریم در ادامه به آن بپردازیم ضمنا امکان استفاده از روش کاشت میلگرد با تعیین و تشخیص کارشناسان و بررسی پروژه مشخص می‌گردد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rKy4
نظرتان را بنویسید