کنکور دکتری و آزمون کارشناسی ارشد  ۱۴۰۲ ؛ جامع ترین منابع ارشد و دکتری  ۱۴۰۲

کنکور دکتری و آزمون کارشناسی ارشد  ۱۴۰۲ ؛ جامع ترین منابع ارشد و دکتری  ۱۴۰۲
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
sanjeshetakmili

کنکور دکتری و آزمون کارشناسی ارشد  ۱۴۰۲ ؛ جامع ترین منابع ارشد و دکتری  ۱۴۰۲

منابع آزمون کارشناسی ارشد منابع آزمون دکتری ۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ زمان آزمون دکتری سراسری و آزاد، ۲ و ۳ تیرماه  ۱۴۰۲ زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت، ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه  ۱۴۰۲ زمان آزمون کنکور ارشد سراسری ۵ و ۶ خرداد ماه  ۱۴۰۲ زمان آزمون کنکور ارشد وزارت بهداشت است.

خدمات سنجش امیرکبیر ارائه منابع کنکور دکتری و آزمون کارشناسی ارشد سراسری،آزاد و وزارت بهداشت ، منابع آزمون‌های حقوقی (وکالت، قضاوت، سردفترداری، مشاوران ) ارائه منابع آزمون MSRT,MHLE,EPT,UTEPT,PNUEPT

منابع کنکور دکتری  و منابع آزمون کارشناسی ارشد  ۱۴۰۲ اگر به درستی انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در دانشگاه سراسری، آزاد و  وزارت بهداشت است. 

ما در سنجش امیرکبیر فرصتی را فراهم آورده ایم تا داوطلبان به صورت میان بر به منابع مورد نیاز خود برای قبولی در کنکور دست پیدا کنند اگر داوطلبان بتواند تست های سال های گذشته و درسنامه های تهیه شده را حداقل ۲ دفعه مرور کنند مطمئن باشند نتیجه ای عالی در کنکور ارشد و کنکور دکتری کسب خواهند کرد لذا توصیه می شود در این وقت اندک که تقریبا متوجه اکثر داوطلبان است داوطلب به سمت کتب مرجع نرود و از کتب جمع و جور و خلاصه شده استفاده کند.لازم به ذکر است که تلاش داوطلب در مرور مطالب او را همانند سایر دانشجویان موفق سالهای قبل به قبولی تضمین شده در آزمون دکتری و کنکور کارشناسی ارشد منتهی خواهد کرد.

آیا در جستجوی منابع کنکور کارشناسی ارشد و منابع آزمون دکتری (آموزش صفر تا صد کنکور دکتری و آزمون کارشناسی ارشد) یا پکیج آموزشی آزمون دکتری و کنکور کارشناسی ارشد با بهترین کیفیت آموزشی از راه دور یا اصطلاحا کنکور مکاتبه‌ای کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه‌های سراسری، آزاد و وزارت بهداشت در یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز و موسسه‌های آموزش کارشناسی ارشد و دکتری در ایران هستید؟

به گفته دکتر لطف زمان مدیر مسئول موسسه انتشاراتی سنجش امیرکبیر ، اگر در جستجوی منابع آزمون کارشناسی ارشد و کنکور دکتری هستید، پکیج‌های نقره‌ای سنجش امیرکبیر بهترین و کامل ترین گزینه است.

لذا با تهیه بسته آموزشی ارشد و دکتری و تماشای فیلم‌های صوتی و تصویر زبان عمومی و تافل احساس خواهید کرد که انگار در کلاس حضوری نشسته‌اید. علاه بر آن در پکیج آموزشی یک دی وی دی جزوات دانشگاهی و اسلایدهای دانشگاهی ارائه شده است که داوطلب را با حال و هوای دانشگاه‌های معتبر کشور آشنا می‌سازد.

دکتر لطف زمان ادامه داد: در منابع آموزشی سنجش امیرکبیر، سعی شده است از تمام ابزارهای آموزشی مثل کتب کنکوری، جزوات کنکوری، دی‌وی‌دی‌های صوتی و تصویری، جزوات دانشگاهی، اسلایدهای دانشگاهی استفاده شود. همچنین سعی شده به عنوان یک مزیت رقابتی که سایر موسسات انجام نمی‌دهند علاوه بر دروس مربوط به کنکور، از کتاب‌های جانبی مثل برنامه ریزی تحصیلات تکمیلی به روش سنجش امیرکبیر، قانون جذب و راز قبولی در کنکور تحصیلات تکمیلی و عالی، تکنیک‌های انتخاب رشته و مصاحبه دکتری، قبولی به روش پارتیزانی در آزمون دکتری، جزوات و اسلایدهای دانشگاهی، دی وی دی‌های صوتی ساختن باورهای صحیح به داوطلب داده می‌شود.

بعد از یادگیری و استفاده از کتب و منابع آموزشی و تماشای دی وی دی‌های صوتی و تصویری زبان عمومی و تافل به هیچ کلاس دیگری جهت آموزش دروس کارشناسی ارشد و دکتری و هیچ کتاب مرجعی احتیاج نیست و می‌توانید همچون نفرات برتر رشته خود فکر کنید ، تست‌ها را تحلیل کنید و در زمان مناسب سرجلسه کنکور تست‌ها را زده و بهترین نتیجه قبولی را زمان اعلام اسامی دریافت کنید.

ایشان اعلام کرد: «منابع آموزشی و همچنین آزمون‌های آزمایشی مکاتبه ای سنجش امیرکبیر به گونه‌ای تدوین و تنظیم شده‌اند که دانشجویان با استفاده از آنها دیگر نیازی به حضور در هیچ کلاسی و استفاده منبع آموزشی دیگری نداشته باشند.»

نکته۱: برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری فقط کلاس فقط کتاب‌های درسی و کنکوری هر رشته کافی نیست و ۷۰ درصد موفقیت، نهفته در مدیریت زمان سر جلسه کنکور، روش‌های تست زنی، کنترل استرس و داشتن مشاورو پشتیبان تحصیلی است. در بسته‌های آموزشی سنجش امیرکبیر که به جرات کامل ترین منبع آموزش مکاتبه‌ای در ایران است همه این موارد به صورت کامل و جامع به داوطلب داده می‌شود.

نکته۲: با خرید این محصول آموزشی شما این امکان را دارید که در صورت تغییر منابع و مطالب از طرف سازمان سنجش و سازمان سنجش و آموزش پزشکی، در اسرع زمان به روز رسانی و تولید کتب و جزوات جدید، فقط با پرداخت هزینه اندک کتاب اضافه شده انجام پذیر باشد.

نکته۳ : تمامی سر فصل‌ها و مطالب ارائه شده در پکیج دقیقا مطابق با سرفصل‌های وزارت علوم و وزارت بهداشت و اموزش پزشکی است.

آیا خواندن تمام منابع و کتب معرفی شده در سایت سنجش تکمیلی دات آی آر الزامی است؟

منابع معرفی شده برای کنکور ارشد در هر رشته بین ۴۵ الی ۶۰ جلد و برای آزمون دکتری در هر رشته حدود ۶۰ الی ۹۵ جلد اعلام می‌شود (برای ارشد و دکتری وزارت بهداشت نیز وضعیت مشابهی وجود دارد) که مطالعه این حجم از منابع مستلزم زمان کافی است به طوری که اگر یک داوطلب کنکور ارشد بخواهد تمام منابع را در یک سال مطالعه کند، در هر روز نیاز به حدود ۸ ساعت مطالعه دارد. برای داوطلب کنکور دکتری در هر روز نیاز به حدود ۸ ساعت مطالعه است. لذا با توجه به دغدغه‌های فوق ،سنجش امیرکبیر پیشنهاد می‌کند که از جزوات و کتب کنکوری که برای این مهم آماده شده است استفاده شود تا صرفه جویی در زمان و هزینه باشد.

شاغلین چگونه برای آزمون ارشد و دکتری  ۱۴۰۲ آماده شوند؟

۱ – برنامه ریزی مطالعه برای امتحان دکتری و کنکور ارشد ضروری و واجب است. این برنامه ریزی به داوطلب کمک می‌کند تا زمان قابل توجهی برای مطالعه نکات کلیدی و سرفصل‌های پرتکرار ذخیره شود.

۲ – مطالعه تمام منابع اعلام شده توسط سازمان سنجش برای کنکور دکتری و امتحان کارشناسی ارشد در یک سال عملا غیر ممکن است بنابراین باید از خلاصه منابع کنکور استفاده کرد. مهمترین مبحث در گردآوری خلاصه منابع کنکور دکتری و کارشناسی ارشد، بهره گیری از تیم مولفان برجسته است که سال‌ها به آنالیز منابع آزمون ارشد و منابع آزمون دکتری و آزمون‌های سال‌های گذشته پرداخته باشند. در تمام کتب خلاصه منابع، اشاره به سرفصل‌های کلیدی و نکات پر تکرار از ملزومات است.

۳ – تجربه اکثر داوطلبین آزمون که برای دومین بار در این کنکور شرکت کرده‌اند نشان داده که شانس قبولی امتحان داوطلبین درصورت داشتن تجربه شرکت در آزمون دکتری تا ۳۴٪ و در کنکور کارشناسی ارشد تا ۵۷٪ افزایش می‌یابد. اصلی ترین دلایل این اتفاق، آشنایی با نحوه تست زنی کنکور، کاهش استرس در مواجهه با فضای کنکور، و دریافت کارنامه نهایی پس از کنکور است که هر داوطلب می‌تواند از طریق آن، میزان آمادگی خود را بسنجد. در اینجا ضرورت استفاده از خدماتی مانند آزمون آزمایشی مطرح می‌شود که شبیه سازی کامل فضای کنکور را امکانپذیر می‌سازد.

 

رقابت در آزمون دکتری و کنکور کارشناسی ارشد بین دو گروه انجام می‌شود:

گروه اول: کسانی که زمان کافی را برای مطالعه دارند، به تازگی فارغ‌التحصیل شده و با منابع آشنایی نسبی دارند، در پایه تحصیلی قوی هستند، و دغدغه پذیرفته شدن در دانشگاه‌های مطرح دولتی را ندارند.

گروه دوم: کسانی که شاغل و پرمشغله هستند، بیش از یک سال از فارغ‌التحصیلی ایشان گذشته و منابع جدید را نمی‌شناسند، برایشان مهم است که در کدام دانشگاه پذیرفته شوند. این دسته از داوطلبین باید بدانند که قرار است در آزمون دکتری و کنکور کارشناسی ارشد با دسته‌ی اول رقابت کنند و مشخصا شانس قبولی پایین‌تری دارند. این گروه برای آنکه بتوانند در آزمون‌های ذکر شده شانس قبولی خود را افزایش داده و توان رقابت کافی را بدست آورند، لازم است از خدماتی مانند مشاوره و پشتیبانی تحصیلی، کتب خلاصه منابع کنکور، آزمون‌های آزمایشی، دی وی دی‌های صوتی و تصویری و جزوات و اسلایدهای دانشگاهی استفاده کنند

نکته: هم اکنون سنجش امیرکبیر به عنوان مجری آماده سازی منابع آزمون کارشناسی ارشد و دکتری بزرگترین مرکز ارائه کنکور مکاتبه‌ای (غیر حضوری) در ایران است.

 آزمون آیلتس

داوطلبانی که قصد اپلای دانشگاه های خارج از کشور را دارند برای اولین بار در ایران کتاب برنامه ریز آمادگی آزمون آیلتس(پلنر آیلتس) در ۲۵۲ صفحه به سفارش مایگریشن اسکیلز توسط سنجش امیرکبیر چاپ شده است.

و اگر به طور جدی قصد یادگیری زبان و تمایل به پیدا کردن Partner زبان انگلیسی( آیلتس و تافل) را دارید، می‌توانید از سایت  www.migrationskills.ir  دیدن و یا در کانال تلگرامی زیر عضو شوید.

https://t.me/partner_english

تهیه بسته های  سنجش امیرکبیر 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت رایگان منابع کنکور کارشناسی ارشد و منابع کنکور دکتری به سایت سنجش امیرکبیر به نشانی  www.sanjeshetakmili.ir مراجعه یا با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ تماس حاصل کنند.

 

منابع ازمون ارشد محیط زیست

دروس ازمون کارشناسی ارشد محیط زیست

نمونه سوالات ازمون ارشد محیط زیست

بازار کار ارشد محیط زیست

بازار کار کارشناسی ارشد محیط زیست

ارشد محیط زیست در کانادا

ارشد محیط زیست دریا

ارشد محیط زیست

ارشد محیط زیست عمران

ارشد محیط زیست بدون کنکور

ارشد محیط زیست تهران

ارشد محیط زیست پیام نور

ارشد محیط زیست دانشگاه آزاد

ارشد محیط زیست نی نی سایت

ارشد محیط زیست در کانادا

ارشد محیط زیست سنجش اميركبير

ارشد محیط زیست منابع

خرید جزوه ارشد محیط زیست

خرید جزوه ارشد محیط زیست

فروش پایان نامه ارشد محیط زیست

هزینه ارشد محیط زیست

شهریه ارشد محیط زیست

بهترین گرایش ارشد محیط زیست

بهترین گرایش کارشناسی ارشد محیط زیست

بهترین گرایش ارشد مهندسی محیط زیست

ارشد محیط زیست در کانادا

ارشد محیط زیست دانشگاه ازاد

کارشناسی ارشد محیط زیست در آلمان

دروس ارشد محیط زیست عمران

دروس کارشناسی ارشد محیط زیست

دروس ارشد مهندسی محیط زیست

دروس ارشد حقوق محیط زیست

دروس ارشد آموزش محیط زیست پیام نور

ضرایب دروس کنکور ارشد محیط زیست

چارت درسی کارشناسی ارشد محیط زیست

منابع ارشد محیط زیست دریا

کارشناسی ارشد محیط زیست به انگلیسی

ارشد ایمنی بهداشت محیط زیست

ارشد بهداشت محیط زیست

بهترین گرایش ارشد محیط زیست

بهترین گرایش کارشناسی ارشد محیط زیست

ارشد ایمنی بهداشت و محیط زیست

ارشد مهندسی ایمنی بهداشت محیط زیست

منابع ارشد بهداشت محیط زیست

ارشد محیط زیست در کانادا

کارشناسی ارشد محیط زیست در آلمان

کتاب مهندسی محیط زیست برای ارشد

دروس ارشد آموزش محیط زیست پیام نور

ارشد آموزش محیط زیست

کارشناسی ارشد آموزش محیط زیست

کارشناسی ارشد آموزش محیط زیست پیام نور

پایان نامه ارشد آموزش محیط زیست

کدام دانشگاه ها ارشد محیط زیست دارند

ارشد محیط زیست پیام نور

دروس ارشد آموزش محیط زیست پیام نور

انجام پایان نامه ارشد محیط زیست

پایان نامه کارشناسی ارشد محیط زیست

ارشد عمران محیط زیست پیام نور

منابع ارشد محیط زیست پیام نور

کارشناسی ارشد محیط زیست پیام نور

کارشناسی ارشد آموزش محیط زیست پیام نور

پروپوزال ارشد محیط زیست

پروژه ارشد محیط زیست

کارشناسی ارشد محیط زیست به انگلیسی

ارشد ایمنی بهداشت محیط زیست

انجام پایان نامه ارشد محیط زیست

ارشد محیط زیست دانشگاه ازاد

ارشد اقتصاد محیط زیست

استخدام ارشد محیط زیست

انتخاب رشته ارشد محیط زیست

منابع ازمون ارشد محیط زیست

استخدام کارشناس ارشد محیط زیست در گیلان

دروس امتحانی ارشد محیط زیست

خرید جزوه ارشد محیط زیست

ارشد محیط زیست دانشگاه آزاد

ارشد محیط زیست در کانادا

ارشد محیط زیست دریا

دروس ارشد محیط زیست عمران

کارشناسی ارشد مهندسی محیط زیست دانشگاه آزاد

رشته های کارشناسی ارشد محیط زیست دانشگاه آزاد

دروس کارشناسی ارشد محیط زیست

دروس ارشد حقوق محیط زیست

دروس ارشد آموزش محیط زیست پیام نور

ارشد عمران محیط زیست دانشگاه آزاد

ارشد محیط زیست بدون کنکور

کارشناسی ارشد محیط زیست بدون کنکور

کارشناسی ارشد محیط زیست به انگلیسی

ارشد ایمنی بهداشت محیط زیست

ارشد بهداشت محیط زیست

بازار کار ارشد محیط زیست

بهترین گرایش ارشد محیط زیست

ارشد برنامه ریزی محیط زیست

رتبه برتر ارشد محیط زیست

بهترین گرایش کارشناسی ارشد محیط زیست

ثبت نام ارشد محیط زیست

رشته ارشد محیط زیست

رشته های ارشد محیط زیست

تخمین رتبه ارشد محیط زیست

رشته کارشناسی ارشد محیط زیست

رشته های کارشناسی ارشد محیط زیست دانشگاه آزاد

رفرنس ارشد محیط زیست

انتخاب رشته ارشد محیط زیست

رتبه قبولی ارشد محیط زیست دانشگاه تهران

ارشد برنامه ریزی محیط زیست

کد رشته ارشد محیط زیست

چارت ارشد محیط زیست عمران

چارت درسی کارشناسی ارشد محیط زیست

چارت ارشد محیط زیست

چارت درسی ارشد محیط زیست عمران

چه دانشگاه هایی ارشد محیط زیست دارند

ارشد محیط زیست تهران

تخمین رتبه ارشد محیط زیست

کارشناسی ارشد محیط زیست دانشگاه تهران

ارشد مهندسی محیط زیست دانشگاه تهران

تست ارشد محیط زیست

تعداد واحد ارشد محیط زیست

تعداد واحدهای ارشد محیط زیست

تست های ارشد محیط زیست

کتاب تست کارشناسی ارشد محیط زیست

تحلیل سوالات کنکور ارشد محیط زیست

زمان کنکور ارشد محیط زیست

سوالات کنکور ارشد محیط زیست ۱۴۰۰

ارشد محیط زیست نی نی سایت

سوالات ارشد محیط زیست

سوالات ارشد محیط زیست 96

سرفصل ارشد محیط زیست

سوالات ارشد محیط زیست ۱۴۰۱

سوالات ارشد محیط زیست 95

سوالات ارشد محیط زیست 91

دانلود سوالات ارشد محیط زیست 95

سوالات کارشناسی ارشد محیط زیست

ارشد حقوق محیط زیست

دروس ارشد حقوق محیط زیست

ارشد حقوق محیط زیست دانشگاه آزاد

منابع ارشد حقوق محیط زیست

قبولی ارشد حقوق محیط زیست

ارشد محیط زیست شهری

ارشد محیط زیست سنجش

ارشد محیط زیست سنجش اميركبير

گرایش محیط زیست ارشد مهندسی شیمی

ارشد محیط زیست مهندسی شیمی

منابع ارشد محیط زیست سنجش اميركبير

شهریه ارشد محیط زیست

آینده شغلی ارشد محیط زیست

ارشد علوم و مهندسی محیط زیست سنجش اميركبير

جزوات ارشد محیط زیست

دانلود جزوات ارشد محیط زیست

جزوات کنکور ارشد محیط زیست

خرید جزوه ارشد محیط زیست

دانلود رایگان جزوات ارشد محیط زیست

ارشد محیط زیست عمران

دروس ارشد محیط زیست عمران

چارت ارشد محیط زیست عمران

ارشد علوم و مهندسی محیط زیست

کارشناسی ارشد علوم محیط زیست

کارشناس ارشد محیط زیست عمران

چارت درسی ارشد محیط زیست عمران

سرفصل دروس ارشد محیط زیست عمران

گرایش های ارشد محیط زیست عمران

ارشد عمران محیط زیست دانشگاه آزاد

ضرایب دروس کنکور ارشد محیط زیست

ضرایب ارشد محیط زیست

ضرایب دروس ارشد محیط زیست

ضرایب ارشد حقوق محیط زیست

ارشد طراحی محیط زیست

ارشد منابع طبیعی محیط زیست

سوالات ارشد طراحی محیط زیست

کارنامه ارشد طراحی محیط زیست

کارشناسی ارشد محیط زیست

کارشناسی ارشد محیط زیست بدون کنکور

کارشناسی ارشد محیط زیست به انگلیسی

کنکور ارشد محیط زیست ۹۸

منابع کنکور ارشد محیط زیست

دروس کارشناسی ارشد محیط زیست

علوم محیط زیست کارشناسی ارشد

سوالات کنکور ارشد محیط زیست ۱۴۰۰

رشته کارشناسی ارشد محیط زیست

رشته مهندسی محیط زیست کارشناسی ارشد

ارشد محیط زیست نی نی سایت

دروس ارشد آموزش محیط زیست پیام نور

انجام پایان نامه ارشد محیط زیست

پایان نامه کارشناسی ارشد محیط زیست

ارشد محیط زیست پیام نور

ارشد عمران محیط زیست پیام نور

منابع ارشد محیط زیست پیام نور

کارشناسی ارشد محیط زیست پیام نور

نمونه سوالات ارشد محیط زیست

پایان نامه ارشد محیط زیست

ظرفیت کارشناسی ارشد محیط زیست

ظرفیت ارشد مهندسی محیط زیست

قبولی ارشد محیط زیست

قبولی ارشد حقوق محیط زیست

ارشد علوم و مهندسی محیط زیست

ارشد محیط زیست در کانادا

کارشناسی ارشد محیط زیست در آلمان

واحدهای ارشد محیط زیست

تعداد واحد ارشد محیط زیست

واحدهای درسی ارشد محیط زیست

تعداد واحدهای ارشد محیط زیست

ارشد ایمنی بهداشت و محیط زیست

واحدهای ارشد عمران محیط زیست

ارشد علوم و مهندسی محیط زیست سنجش اميركبير

گرایش های ارشد محیط زیست

رشته های ارشد محیط زیست

رشته های کارشناسی ارشد محیط زیست دانشگاه آزاد

هزینه ارشد محیط زیست

دانشگاه های ارشد محیط زیست

گرایش های ارشد محیط زیست عمران

تست های ارشد محیط زیست

رتبه های قبولی ارشد محیط زیست

رشته های کارشناسی ارشد محیط زیست

کدام دانشگاه ها ارشد محیط زیست دارند

نظرتان را بنویسید