دستگاه تصفیه آب صنعتی (آب شیرین کن صنعتی)

دستگاه تصفیه آب صنعتی (آب شیرین کن صنعتی)
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
keyvan

دستگاه تصفیه آب صنعتی یا آب شیرین کن صنعتی به روش اسمز معکوس RO یکی از محصولات تصفیه آب می باشد که با بهترین متریال باکیفیت و با رعایت استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید میشود. این دستگاه دارای ابعاد و ظرفیت های متنوعی بوده و در مدل های 5 – 10 – 15 – 25 مترمکعب و بزرگتر برای تصفیه آب صنعتی، کشاورزی، مرغداری و واحدهای درمانی و بیمارستانی و همچنین به عنوان آب شیرین کن دریایی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر طراحی، تولید و فروش آب شیرین کن صنعتی، مهندسین و تکنسین های باتجربه این شرکت خدمات نصب و راه اندازی دستگاه را برای مشتری های خود انجام داده و راندمان سیستم و کیفیت آب خروجی را اندازه گیری و در صورت لزوم اصلاح می کنند.

دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست؟

دستگاه تصفیه آب صنعتی یا آب شیرین کن صنعتی اسمز معکوس (RO) در واقع به مجموعه ای از تجهیزات که برای جداسازی املاح و نمک ها و همچنین فلزات سنگین در آب در کنار هم نصب شده اند گفته می شود. این سیستم طی مراحل پیش تصفیه، اسمز معکوس و پس تصفیه با استفاده از فیلتراسیون، آب شور را به شیرین تبدیل نموده و خروجی آن در کشاورزی، رنگرزی، مرغداری و سایر صنایع مورد استفاده قرار میگیرد. اساس کار دستگاه تصفیه آب شیرن کن صنعتی بر پایه اسمز معکوس طراحی شده و ممبران های لایه میانی دستگاه نقش سد و مانع برای جلوگیری از عبور املاح و یون ها را ایفا می کند. این دستگاه ها در ظرفیت های مختلف از 5 تا 1000 مترمکعب و بالاتر طراحی و با بدنه فلزی بسیار مقاوم تولید میشوند.

ساختار دستگاه تصفیه آب صنعتی از سه بخش ورودی، ممبران و خروجی تشکیل شده و با توجه به کیفیت خروجی مورد نیاز، نوع فیلترها و تجهیزات به کار رفته در روند پیش تصفیه و پس تصفیه متغییر خواهد بود.

 

نظرتان را بنویسید