صنایع روشنایی شاه چراغ پارسیان

صنایع روشنایی شاه چراغ پارسیان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
آذران پیشرو صنعت

یکی از شرکت هایی که بصورت حرفه ای و منحصربفرد در زمینه روشنایی محصولات خود را بر اساس استانداردهای جهانی تولید و روانه بازار میکند می توان به صنایع روشنایی شاه چراغ پارسیان اشاره نمود.

از ویژگی های محصولات شاه چراغ پارسیان می توان به ظرافت، زیبایی ، استحکام و مقاوت بالای محصولات اشاره کرد که بدلیل تنوع بالای تولیدات شرکت می توان این تجهیزات روشنایی را با هر دکوراسیونی پیاده سازی نمود که این امر کمک شایانی به معماران و طراحان دکوراسیون داخلی می نماید. علاوه بر این مسئله تنوع محصولات باعث می شود مشتریان این شرکت با هر نوع سلیقه نیاز خود را با محصولات روشنایی شاه چراغ پارسیان رفع نمایند.

از محصولات تولیدی این شرکت می توان به موارد زیر معرفی نمود :

  • پنل های توکار
  • پنل روکار
  • انواع براکت
  • چراغ شبکه
  • پنل توکار DOB

 

پنل توکار

به دلیل اینکه امروزه توجه به نورپردازی در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان اهمیت بالایی دارد، استفاده از سیستم های روشنایی های مصنوعی مثل انواع آویزها، چراغ های دیواری، چراغ های سقفی و … تکمیل کننده روشنایی های عمومی هستند، که با انتخاب درست مناسب و درست هر کدام از انواع این روشنایی ها می توانید محیط زندگی خود را زیباتر کنید.

چراغ سقفی توکار امروزه یکی از محصولات پرکاربردی است که در نورپردازی و روشنایی منازل و محیط داخلی ساختمان مانند استخرها، سالن های ورزشی، فروشگاه ها، مغازه و … کاربرد دارد.

پنل های تولیدی این شرکت در وات های مختلف و در دو شکل مربع و گرد و در توان ها و ابعاد مختلف جهت استفاده در زیباسازی فضاهای داخلی، ادارات، سالن‌‌ها، فروشگاهها و محیط های تجاری از پاساژها، راه پله ها، پارگینگ ها، مراکز خرید و … استفاده می شوند. در ساخت پنل ها از لامپ های ال ای دی LED استفاده شده است، و برای تامین روشنایی در سقف های کاذب و یا ویترین کاربرد دارد

پنل روکار

چراغ های روکار از نوع چراغ هایی هستند که بر روی سقف نصب می شوند و می توانند در اشکال و ابعاد مختلفی مانند گنبدی، مکعبی، مستطیل، مربع، دایره و … باشند. یکی از قابلیت ها یا مزیت های خوب این چراغ ها این است که آن ها در فضای داخلی معمولی یا رسمی و در اتاق هایی با سقف کم به خوبی پخش نور دارند. در حمام، اتاق خواب، اتاق ناهار خوری، راهرو، آشپزخانه، اتاق نشیمن، مطب و … می توانید به راحتی از چراغ های روکار استفاده نمایید.
چراغ های سقفی روکار منبع روشنایی هستند که بر روی سطح سقف قرار می گیرند و قابل مشاهده هستند. با نصب شدن منبع روشنایی بر روی سقف و در نهایت پایین تر آمدن آن، مقدار نور تابشی نیز افزایش می یابد. این خصویت سبب می شود که تنوع طرح ها و مدل ها در مقایسه با مدل های چراغ توکار افزایش یابد ولی ممکن است نتوانید در کلیه سبک ها از آن ها استفاده کنید و در انتخاب باید دقت خود را افزایش دهید.
پنل بک لایت روکار صنایع روشنایی شاه چراغ پارسیان متشکل از یک صفحه می باشد که بر روی آن تعدادی لامپ LED قرار گرفته است. تولیدات این شرکت با نام تجاری “پنل بک لایت صدرا” می تواند به خوبی جایگزین پنل های قدیمی فلورسنت و … شود. پنل های بک لایت بهتر از همه این پنل ها می باشند. چرا که به هیچ عنوان نور خیره کننده را تولید و منتشر نمی کنند

براکت

براکت پایه نگه دارنده ای است که بر روی دیوار نصب می‌شود تا وزنی را پشتیبانی یا تحمل کند. پایه چراغ های روشنایی ( پایه چراغ ) بنا به کاربرد در محوطه های مختلف اعم از خیابان ها، معابر و پارک ها در ارتفاع های مختلف و بنا به میزان نوردهی چراغی که در آن قرار میگیرد طراحی و تولید می گردد.

مهتابی ال ای دی مدل براکت یکی از بهترین چراغ های با نوردهی بالا می باشد که با طراحی عالی و پر نور و کم مصرف بودن آن توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند. این مهتابی با استفاده از بهترین قطعات و مواد اولیه توسط این شرکت ساخته شده است که همین امر باعث شده است که دوام بالایی نسبت به سایر مهتابی های موجود در بازار داشته باشد. این مهتابی در محل های مسکونی، اتاق نشیمن، پذیرایی، ناهارخوری، اتاق خواب، فضاهای تجاری، اداری و سایر مصارف دیگر استفاده بسیاری می شود. این مهتابی پر نور میتواند جایگزین سایر مهتابی های پر مصرف و مضر نیز بشود.

نمایندگی فروش صنایع روشنایی شاه چراغ پارسیان

شرکت آذر تجارت کیان با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تأمين كالاي مورد نياز صنايع نفت، گاز و پتروشيمي و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات برق ساختمان و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع تجهیزات روشنایی در برنامه کاری خود قرار داده است که از آن جمله می توان به فروش انواع محصولات روشنایی با برند شرکت صنایع روشنایی شاه چراغ پارسیان اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت بروز انواع چراغ پنلی توکار و روکار و همچنین انواع براکت میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6r57
نظرتان را بنویسید