دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

آن دسته از داوطلبانی که بر اساس اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد شدند باید در موعد مقرر به سایت azmoon.org مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 به بررسی رشته محل های ارائه شده بپردازند.

 

 

با وجود این که چندین سال است ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده و یک آزمون جامع و هماهنگ توسط سازمان سنجش برگزار می شود، انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هم چنان به صورت مجزا و در سایت azmoon.org صورت می گیرد.

داوطلبانی که به قصد ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس در جلسه آزمون کارشناسی ارشد حضور یافته و طبق اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد می شوند باید در موعد مقرر به سایت مذکور مراجعه کرده و نسبت به اولویت بندی انتخاب های مورد علاقه خود اقدام نمایند. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم.

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

شرکت در مرحله انتخاب رشته ارشد آزاد شرایط و ضوابطی دارد که به همراه لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در دفترچه ای تحت عنوان دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ منتشر می شود. لینک دانلود این دفترچه قبل از آغاز فرایند انتخاب رشته بر روی سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرار گرفته و تمامی اطلاعات و نکات لازم در خصوص نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 را در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

 

هنوز دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱، مننتشر نشده برای آشنایی با جزئیات این دفترچه در ادامه دفترچه مربوط به سال گذشته را قرار دادیم. به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401، این دفترچه جایگزین خواهد شد.

 

دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 1400

  • نویسنده: سایت آزاد
  • حجم: 10MB
  • منبع: سایت آزاد

دانلود فایل

 

با انتشار کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد ، درصد دروس امتحانی، رتبه و تراز متقاضیان مشخص شده و امکان شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ برای داوطلبان مجاز فراهم می شود. همان طور که گفتیم شرکت در این مرحله تابع شرایط و ضوابط خاصی است که در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد نوشته شده و در موعد مقرر بر روی سایت azmoon.org قرار می گیرد.

 

برخی از داوطلبان نیز به دنبال انتخاب رشته مجازی ارشد سازمان سنجش هستند که باید گفت انتخاب رشته مجازی برای مقطع کنکور سراسری بوده و در ارشد وجود ندارد. از همین رو، داوطلبان می بایست برای انتخاب رشته به همان سایتی مراجع کنند که در موقع ثبت نام اقدام کرده بودند.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته مجازی ارشد سازمان سنجش

 

 

مشاوره دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 شده اند، می بایست در بازه زمانی اعلام شده توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به سایت مذکور مراجعه کرده و دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را دانلود نمایند.

 

این دفترچه به بررسی نحوه پذیرش دانشجو، شرایط ثبت نام استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی، تسهیلات و سهمیه های موثر، نحوه پذیرش اتباع خارجی و نحوه تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته پرداخته و جداول رشته محل های کارشناسی ارشد با آزمون و بدون آزمون را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: سهمیه های کارشناسی ارشد 1401

 

 

 

 

 

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ احتمالا اواخر تیر ماه منتشر می شود که داوطلبان برای اطلاعات بیش تر در این خصوص و زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می توانند عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد شوند.

 

گفتنی است انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 از حساسیت بالایی برخوردار بوده و می بایست بر اساس فاکتورهایی نظیر علاقه، مسیر ، هزینه و کیفیت دانشگاه صورت گیرد. البته مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد با کارشناسان مجرب در این زمینه نیز خالی از لطف نمی باشد.

 

متقاضیان می توانند از راهنمایی های کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا استفاده نمایند و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا موفق به کسب رتبه قابل قبول در اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ شوند.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1401

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 تنها لیست رشته محل ها درج می شود؟

✔️ خیر، تنها بخشی از این دفترچه مربوط به جدول رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می باشد که برای اطلاع از سایر قسمت ها می توانید متن مقاله را مطالعه نمایید.



 

2- ✔️ دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 در چه سایتی منتشر می شود؟

✔️ این دفترچه بر روی سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرار می گیرد که برای اطلاع از آدرس این سایت می توانید متن مقاله را مطالعه کنید.



 

3- ✔️ آیا مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 به تنهایی برای تکمیل فرم اینترنتی کافی می باشد؟

✔️ خیر ، اولویت بندی انتخاب های داوطلب در این مرحله به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مطالعه جزئیات تکمیلی متن مقاله را مطالعه نمایید.

منبع : دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/N41N
نظرتان را بنویسید