هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور کاردانی و یا کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 99 باید برای ثبت نام در این پذیرش کارت اعتباری حاوی سریال ثبت نامی را تهیه کنند . داوطلبان برای خریداری این سریال باید در زمان ثبت نام علمی کاربردی 99 برای پرداخت هزینه تعیین شده اقدام کنند .


داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی هستند فقط از طریق پذیرش بدون آزمون می توانند وارد این دانشگاه شوند . متقاضیان تحصیل بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 می توانند در زمان مقرر به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و پس از مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و انتخاب رشته های مناسب و مورد علاقه شان ، نسبت به ثبت نام خود از طریق همین سایت اقدام کنند .

داوطلبان چه برای ثبت نام ورودی مهر ماه و چه برای ثبت نام ورودی بهمن 99 دانشگاه علمی کاربردی ، نخست باید هزینه تعیین شده از سوی سازمان سنجش را پرداخت کرده و سپس با سریال خریداری شده برای ثبت نام در این دانشگاه ها اقدام کنند . از این رو در ادامه این مقاله میزان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 را ارائه داده ایم .



هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99
 داوطلبان واجد شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می بایست با اطلاع از رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های علمی کاربردی ، در زمان مقرر برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنند . پس از مطالعه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، اولین گام در ثبت نام این دانشگاه ، پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری ثبت نام داشنگاه علمی کاربردی 99 است .



 هزینه ثبت نام این دانشگاه همزمان با انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی از سوی سازمان سنجش به داوطلبان اطلاع رسانی می شود . هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سال گذشته برای مقطع کاردانی 27500 تومان و برای مقطع کارشناسی ناپیوسته 34000 تومان بوده است و برای سال 99 مقداری افزایش خواهد داشت .



 طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، نام نویسی و در نتیجه پرداخت هزینه دانشگاه علمی کاربردی مهر 99 برای مقطع کاردانی از تاریخ 4 شهریور لغایت 11 شهریور ماه و برای مقطع کارشناسی از تاریخ 11 لغایت 17 شهریور ماه انجام خواهد شد .



    

پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 99 ، از 4 شهریور آغاز خواهد شد

######################

پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 99 ، از 11 شهریور آغاز خواهد شد



 به محض آغاز شدن مهلت ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 ، این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . داوطلبان علاقه مند به ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مطلع شوند .

حتما بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی









نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99
 همانطور که پیش از این اشاره شده است داوطلبان پس از انتخاب گزینه های مورد نظر از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ، باید در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش ، هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 را پرداخت کرده و شماره سریال ثبت نام مقطع مورد نظر خود را خریداری کنند .



 معمولا با استناد به رویه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در سال های اخیر ، مشاهده شده است که ثبت نام کاردانی و کارشناسی ورودی مهر این دانشگاه ها به صورت اینترنتی و ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی یا همان ورودی بهمن ماه به صورت حضوری انجام شده است .



 اما در هر دو حالت پرداخت هزینه ثبت نام این دانشگاه به صورت اینترنتی و از طریق سازمان سنجش انجام شده است . بدین شکل که برای ورودی مهر داوطلبان با شماره سریال خریداری شده وارد سامانه ثبت نام اینترنتی شده اند در حالی که برای ورودی بهمن ماه با تهیه نسخه چاپی کارت خریداری شده به دانشگاه مورد نظر مراجعه کرده اند .



 با استناد به این موضوع پیش بینی می شود که پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 نیز برای هر دو ورودی به صورت اینترنتی انجام شود . لذا در ادامه مراحل پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 ارائه شده است .







1 - ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

2 - انتخاب گزینه " دانشگاه جامع علمی کاربردی " از منوی سمت راست صفحه

3 - انتخاب گزینه " سامانه ثبت نام کاردانی / کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهر یا بهمن 99 "

4 - ورود به سامانه ثبت نام مورد نظر و انتخاب خرید کارت اعتباری

5 - تکمیل اطلاعات خواسته شده از داوطلب

6 - ورود به درگاه پرداخت الکترونیکی و پرداخت هزینه دانشگاه

7 - تایید اطلاعات و دریافت کارت اعتباری



    

به محض آغاز شدن زمان پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 ، لینک ورود به سامانه پرداخت در این مقاله فعال خواهد شد .



 داوطلبان علاقه مند می توانند پیش از اقدام به ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی ، برای کاهش بروز خطا در حین ثبت نام نخست مقاله زیر را مطالعه کرده و پس از اطلاع از نحوه ثبت نام این دانشگاه ، برای ثبت نام خود اقدام کنند .

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی


اگر پس از مطالعه مقاله هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 ، سوالی در خصوص پرداخت هزینه نام نویسی این دانشگاه دارید ، می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره هیوا ، پاسخ سوالات خود را دریافت کنید .هم چنین برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می توانید عضو کانال تلکرام و صفحه اینستاگرام بدون ازمون هیوا باشید .










سوالات متداول


1- چه زمانی باید هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را پرداخت کرد ؟
معمولا پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی همزمان با اغاز مهلت نام نویسی این دانشگاه انجام می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




2- از چه طریقی می توان سریال ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را تهیه کرد ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، داوطلبان می توانند با پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، شماره سریال لازم را خریداری کنند .




3- پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به چه صورتی انجام می شود ؟
داوطلبان می بایست هزینه ثبت نام این دانشگاه را به صورت اینترنتی پرداخت کنند که مراحل آن در این مقاله توضیح داده شده است .

منبع : هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4B1x
نظرتان را بنویسید