دموهای قالب وودمارت فارسی | 70 دمو المنتوری | 70 ویژوال کامپوزر

دموهای قالب وودمارت فارسی | 70 دمو المنتوری | 70 ویژوال کامپوزر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
پرچمدار

دموهای قالب وودمارت نقطه عطف طراحی سایت بدون کدنویسی است. با کمک دموهای فارسی قالب وودمارت راه اندازی سایت خیلی سریع پیش می رود.

تمام دموهای معرفی شده در دو نسخه ویژوال کامپوزر و المنتور آماده شده اند.

به علاوه بیش از 350 قالب آماده صفحه ساز نیز در قالب Woodmart وجود دارد که پس با فعال سازی قالب وودمارت (اختصاصی وردپرس باران) امکان استفاده از این دمو ها و قالب های آماده صفحه ساز وجود دارد.

برای استفاده از دمو ها لازم است که نسخه فعال سازی شده قالب را داشته باشید که در وردپرس باران ارائه شده است. نسخه های بدون فعال سازی امکان استفاده از قالب های آماده و دمو ها را ندارند. قالب فعال سازی شده وردپرس باران شامل تمام دموها را از لینک زیر تهیه کنید.

پیش نمایش قالب وودمارت فارسی (144 دموی قالب WoodMart وردپرس)

قالب وود مارت دارای 144 دموی مختلف در موضوعات کسب و کار اینترنتی مختلف می باشد.

در نسخه فعال شده وردپرس باران امکان درون ریزی تمام دموهای قالب وجود داشته و با توجه به نیاز و موضوع کسب و کار خود می توانید از این دمو ها استفاده نمایید.

در این جلسه در رابطه با افزونه های مورد نیاز قالب وودمارت صحبت میکنیم و نحوه نصب اون ها رو با هم بررسی میکنیم. ما نماد طلایی داریم که توی فوتر صفحه اصلی بود و الان به همه صفحات اضافه شده،اینماد و مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد رو هم داریم. شما باید با توجه به دانستههایی که از این مقاله به دست آوردید بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید. توجه داشته باشید در سایت امیاتو همه بسته های آسان نصب دموهایی که در بخش پیش نمایش مشاهده می کنید بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار می گیرد که میتوانید به سادگی در چهار مرحله سایت خود را راه اندازی کنید. بعضی از قالب ها آنقدر به این موضوع اهمیت میدهند که برای تک تک المان های صفحات فروشگاه، تنظیماتی را داخل پنل تدارک دیده اند تا مدیر فروشگاه براحتی از طریق همین پنل و بدون نیاز به کدنویسی بتواند تنظیمات خود را برای شخصی سازی بخش های مختلف فروشگاه اعمال کند.جالب است بدانید قالب وودمارت یکی از برترین قالب های فروشگاهی است که از نظر تنظیمات قالب شرایط خیلی خوبی دارد و پنل تنظیمات قالبش واقعا مثال زدنی است.

به نام خدا کاربران محترم رئال ربات امروز میخوایم یکی از قدرتمند ترین قالب های امروزه قالب وودمارت در حوضه وردپرس میباشد . قالب سایت فروشگاه ابزارآلات woodmart - رئال ربات. قالب سایت فروش جواهر woodmart - رئال ربات. برای این کار شما نیاز به یک سایت وردپرسی دارید. قالب شما علاوه بر تمام مزیت هایی که دارد باید بسیار بهینه سازی شده باشد و اگر یک قالب سنگین داشته باشید، سایت شما سرعت کمی خواهد داشت و بر روی سئو سایت شما تاثیر بدی خواهد گذاشت، این مورد بسیار مهم است و شما باید دقت داشته باشید که این مورد را قالب شما رعایت کرده باشد و از نظر کد ها و تصاویری که در آن استفاده شده است باید بهینه سازی شده باشد تا سرعت مناسبی داشته باشید. ابزار های بازاریابی وردپرس به صورت پیش فرض در آن قرار ندارند و شما باید آن ها را در سایت خود در قالب افزونه ها نصب کنید و بعد از آن ها استفاده کنید که برخی از آن ها به صورت رایگان در مخزن وردپرس ارائه شده اند و رایگان هستند و برخی از آن ها هم به صورت پولی عرضه شده اند و شما برای تهیه آن ها باید هزینه ای بپردازید.

در وردپرس یک سری افزونه ها برای بازاریابی اینترنتی است که شما با استفاده از آن ها می توانید برای سایت خود ابزار های بسیار عالی برای بازاریابی داشته باشید و با استفاده از این ابزار ها می توانید فروش وب سایت خود را بیشتر کنید، حالا نکته اینجاست که این قالب آیا با این افزونه ها هم سازگاری دارد البته نباید توقع داشت که با همه افزونه های بازاریابی سازگار باشد اما حداقل با معروف ترین ها و مرسوم ترین ها مثل افزونه علاقه مندیو و… اگر ویدیو بالا را مشاهده کنی در مورد آموزش قالب وودمارت می بینی که کلی امکانات را در اختیارمون میگذاره و واسه همینه که میگیم این قالب از بهترین های وردپرس می باشد چرا که هم کاربر پسند می باشد و دست ما توی طراحی و شخصی سازی اون بازه و هر جایی از قالب رو که بخواییم به راحتی می تونیم ویرایش کنیم. قالب وودمارت woodmart را باید به عنوان بهترین پوسته فروشگاهی برای ووکامرس دانست.این قالب توسط کمپانی Xtemos ساخته و با ویژگی های بسیار پیشرفته و بهینه خود به راحتی نیازهای یک فروشگاه اینترنتی بر پایه ووکامرس را مرتفع میکند.

افزونه ووکامرس بهترین فروشگاه ساز دنیا است که شما با استفاده از آن بدون هیچ هزینه ای می توانید برای خود یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و در این زمینه بسیار پیشرو باشید، توجه کنید که ووکامرس صرفا یک افزونه برای وردپرس است و حتما باید در سیستم وردپرس نصب شود و به تنهایی کاربردی ندارد. خبر خوب در مورد قالب وودمارت این هست که زیادی از ویژگی هایی که در افزونه ووکامرس وجود نداره رو میتونین بدون نصب هیچ گونه افزونه اضافه ای در تصرف داشته باشین. برای دریافت هیچ فایلی در پلاگین یاب نیازی به صرف هزینه نیست. با بهیدو همراه باشید و به راحتی قالب دلخواه تان را انتخاب نمایید. را به دلخواه تعیین کنید. بله تیم توسعه ژاکت یک اموزش حرفه ای برای قالب وودمارت ایجاد کرده که با دیدن ان قادر به طراحی فروشگاه اینترنتی دلخواه خود هستید. وودمارت به این دلیل شناخته شده است که کاربران می توانند به سرعت گالری های رسانه ای خود را ایجاد کنند و این کار را خیلی راحت انجام می دهد به طوری که حتی مبتدیان می توانند با گزینه های ساده به روزرسانی و انتخاب لازم برای پروژه های تجارت الکترونیکی کار کنند.

این بدان معناست که شما به راحتی و با چند کلیک ساده دقیقا فروشگاهی مانند نمونه های زیر میسازید.این قالب ها از پیش ساخته شده اند.همچنین شما توسط پنل مدیریت پیشرفته این قالب تغییرات و بهینه سازی های گسترده ای را انجام میدهید. این به معنی این است که استفاده از کد تمیز، طراحی خوب و تقریبا پشتیبانی از همه پلاگین های محبوب SEO در قالب وودمارت woodmart، به شما این امکان را می دهد، که کنترل بیشتری بر داده های مناسب در جای مناسب داشته باشید و از نفوذ به آن ها جلوگیری نمایید. وقتی میگیم وردپرس غول طراحی سایته یعنی همین که هزاران قالب و افزونه با امکانات عالی در اختیارمون واسه طراحی سایت قرار داده شده است و میتونی ازشون استفاده کنی. هنگام تست موبایل فرندلی بودن بهترین قالب فروشگاهی وردپرس، مشاهده کردیم که قالب وودمارت در موی اصلی خود توسط ابزار گوگل به عنوان یک سایت قالب موبایل فرندلی شناخته نمیشود. با استفاده از پوسته فروشگاهی وودمارت می توانید فایل های فیزیکی و دیجیتالی خود را به راحتی بفروشید. این امتیاز به راحتی رضایت بالای کاربران را نشان میدهد. 

در لینک زیر پیش نمایش برای تمام 144 دموی این قالب آماده شده است که هم اکنون می توانید از این دموها دیدن نمایید.

پیش نمایش 144 دموی قالب وودمارت از سایت سازنده در دموهای قالب وودمارت

امکان درون ریزی تمام دموها در قالب صفحه ساز المنتور و صفحه ساز ویژوال کامپوزر فراهم شده است.

بسته نصبی آسان قالب وودمارت (نصب قالب فارسی مشابه پیش نمایش)

علاوه بر 144 دموی ارائه شده توسط سازنده، دموی اصلی قالب WoodMart توسط وردپرس باران کاملا فارسی و راستچین شده است. در لینک پیش نمایش قرار گرفته در این صفحه می توانید پیش نمایش قالب وودمارت فارسی وردپرس باران را مشاهده نمایید. همچنین

بسته نصبی آسان از نسخه پیش نمایش فارسی اختصاصی وردپرس باران تهیه شده است که شما عزیزان به سادگی چند کلیک می توانید سایتی مشابه دموی فارسی نسخه پیش نمایش وردپرس باران داشته باشید.

پیش نمایش قالب WoodMart فارسی وردپرس باران در لینک دموهای قالب وودمارت

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8mXr
نظرتان را بنویسید