بهترین شرکت های طراحی سایت در قزوین در سال 1402

بهترین شرکت های طراحی سایت در قزوین در سال 1402
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
محمدی

با بهترین شرکت های طراحی سایت در قزوین در سال 1402 آشنا شوید. ما این لیست را با بررسی موارد زیر تهیه کرده‌ایم:

  • سابقه فعالیت شرکت
  • مدت زمان فعال بودن نام دامنه و قدمت سایت بر اساس عمر دامنه
  • اعتبار دامنه سایت بر اساس MOZ و Ahrefs
  • کیفیت و کمیت نمونه کارهای طراحی شده
  • قیمت طراحی سایت و خدمات شرکت میزان
  • رضایتمندی مشتریان

1- شرکت پویا پرداز

پویا پرداز

 

 

می توان با جرات گفت شرکت پویا پرداز در بر دارنده تمام پارامتر های یک شرکت طراحی سایت ایده آل است. با توجه به سابقه درخشان، تخصص پرسنل و رضایت مشتریان این شرکت بسیار محبوب و شناخته شده است و ما تصمیم گرفته ایم معرفی خود را از این شرکت شروع کنیم.
 

شماره تماس: 09125821634

آدرس: قزوین، مجتمع تجاری نیایش، طبقه اول، واحد ۱۲

موسس پویا پرداز آقای محمد محمدی از فارق التحصیلان رشته نرم افزار در دانشگاه آزاد قزوین می باشد. با توجه به علاقه ایشان به برنامه نویسی و تولید نرم افزار، اولین نرم افزار کاربردی را با dot NET در سال 1387 ایجاد و تحویل مشتری داد.

با گذشت زمان بسیار کوتاهی و فراگیر شدن فضای وب و نیازهای مشتریان به داشتن وب سایت، چندین وب سایت با استفاده از دروپال برای شرکت های مختلف طراحی شد و همین جا بود که هسته اصلی شرکت پویا پرداز شکل گرفت.

پویا پرداز در قالب شرکت ثبتی پویا پرداز پارسیان سپید در سال 1393 ایجاد شد. سپس در همان سال به عضویت سازمان نظام صنفی رایانه ای استان قزوین درآمد. در ابتدا آقای محمد محمدی مدیر عامل و خانم شکوفه محمدی به عنوان رئیس هیات مدیره این شرکت را تاسیس و در یک دفتر اجاره ای واقع در خیابان ولی عصر قزوین آغاز به کار کردند.

از همان ابتدا شرح وظایف مشخص بود. آقای محمدی کار برنامه نویسی و توسعه سایت ها و خانم محمدی کار گرافیک و طراحی را بر عهده داشتند. هر دو با یک دید باز به آینده و انگیزه بالا کارهای محوله را به نحو احسن و در زمان مناسب به اتمام می رساندند. در همان سال اول شرکت سود فراتر از انتظاری داشت. با توجه به رشد سریع شرکت چند جوان متخصص را به شرکت اضافه کردند.

خیلی نگذشت که تیم سئو هم به شرکت پویا پرداز اضافه و در کنار کار طراحی سایت، خدمات سئو هم به مشتریان عزیز ارائه دادند. شرکت پویا پرداز هم اکنون با ارائه خدمات طراحی سایت، سئو، تولید محتوا، طراحی گرافیک، طراحی لوگو، طراحی UI/UX و مدیریت پیج اینستا و سایر شبکه های اجتماعی مشتریان خود را راضی و خشنود نگه داشته است.

شرکت پویا پرداز

 

 

امروزه سرعت پیشرفت تکنولوژی و به خصوص دنیای وب بسیار بالا می باشد. برای رسیدن به موفقیت و خواسته ها و همچنین برطرف کردن نیاز جامعه، ناچار به همگام شدن با تکنولوژی های جدید هستیم. از این رو یکی از رکن های اساسی پویا پرداز به روز بودن اطلاعات و کسب دانش روز دنیا می باشد. شرکت پویاپرداز با تکیه بر تخصص، انگیزه و نیروی جوانی به این سطح رسیده، به همین دلیل یکی دیگر از اهداف پویاپرداز، بکارگیری نیروهای متخصص، جوان و با انگیزه بومی شهر قزوین می باشد.

با استفاده از ابزار های مختلفی مانند گوگل اسپید می توانید وضعیت سئو سایت های طراحی شده توسط شرکت های مختلف را بررسی کنید و امتیازاتی که گوگل در نتیجه آنالیز سایت داده است را با هم مقایسه کنید. اینجا برای مثال ما امتیازی که گوگل اسپید به خود سایت پویا پرداز داده است را برای شما قرار داده ایم که نشاندهنده وضعیت فوق العاده سئو سایتشان می باشد.

سئو سایت پویا پرداز

 

 

2- شرکت ادمین نت

 

ادمیت نت

 

 

ادمین نت یکی از تخصصی ترین گروه های کسب و کار آنلاین می باشد که خدمات طراحی وب سایت، بهینه سازی و بازاریابی اینترنتی را همگام با تکنولوژی روز دنیا ارائه می نماید. این گروه با سابقه ای طولانی و تمرکز بر ارتقاء مداوم جایگاه فنی خود به یکی از گروه های برجسته طراحی وب سایت ایران تبدیل گشته است.

شرکت ادمین نت آماده ارائه راه حل های دیجیتال خلاقانه و کارآمد برای کسب و کار آنلاین است. تعهد، خلاقیت و کار آمیخته با شور و شوق حاصلی جز یک اثر ماندگار برای ندارد. علاوه بر جنبه های کاربر پسند بودن در حین طراحی رعایت اصول بهینه سازی سایت ساختار برای موتورهای جستجو اهمیت ویژه ای دارد که به آن پرداخته شده است. منحصر به فرد بودن همراه با خلاقیت، تجربه و دانش تضمین بالاترین کیفیت در کار این شرکت است. طراحی سایت و توسعه نرم افزار های تحت وب تخصص اصلی این شرکت است.

شماره تماس: ۳۳۱۹ ۰۸۳ ۰۹۱۲

آدرس: قزوین، چهارراه فلسطین، خیابان مهجور، ساختمان شمس، طبقه ۲ واحد ۷، شرکت برنامه نویسی ادمین نت

3- شرکت پارسینه وب

پارسینه وب متشکل از تیمی است که از حدود سال 1382 فعالیت خود را شروع کرده و تا به امروز نزدیک به دو دهه سابقه تجربه برنامه نویسی، طراحی و پیاده سازی وب سایت/اپلیکیشن، سئو و امنیت را در کارنامه خود دارد.
این شرکت بیش از 900 پروژه موفق کوچک و بزرگ در این سالها انجام داده ایم که در امور مختلفی مانند طراحی وب سایت های استاتیک، وب سایت های داینامیک، پرتال های خبری، برنامه نویسی انواع سیستم های مبتنی بر وب، برنامه نویسی های مبتنی بر اس ام اس، راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی و گرافیک و برنامه نویسی تحت ویندوز و غیره بوده اند.
ارائه راهکار های جذب مشتری در اینترنت و به طور کلی تجارت الکترونیک نیز از دیگر خدمات شرکت پارسینه وب بوده اند.
پارسینه وب تا کنون موفق به راه اندازی چندین استارت آپ موفق در سطح کشور با موضاعات مختلف شده است که این سایت و اپلیکیشن ها بارها در جشنواره وب و موبایل کشور و جشنواره های استانی به صورت متوالی مقام کسب کرده اند و مشاوره و راه اندازی استارت آپ یکی دیگر از تخصص های ما می باشد.

شماره تماس: 02833991033

آدرس: قزوین، مجتمع تجاری نیایش، طبقه سوم

4- شرکت هایپر وب

تیم هایپر وب در سال 1399 با همکاری جمعی از مدیران و متخصصین انفورماتیک و با هدف ارائه جدید ترین خدمات تخصصی شبکه های کامپیوتری، طراحی وب سایت و تولید نرم افزار تاسیس گردیده است.

این مجموعه پاسخی است به نیاز موسسات، سازمان ها و شرکت های بزرگ و متوسط کشور براساس شناخت دوگانه از خواست مشتری و ارائه راه حل مناسب.

این متخصصین علاوه بر داراه بودن مدرک رسمی علمی و سوابق ارزشمند کاری دارای مدارک گوناگون از مراجع انفورماتیک دنیا می باشند.

شماره تماس: 09191932896

آدرس: قزوین، خیابان ولیعصر، بلوار آیت الله خامنه ای مجتمع نیایش

5- شرکت متسون

تیم متسون

 

 

گروه طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی متسون  بر این باور است که کارآفرینی بزرگترین نیاز امروزه کشور است و می کوشد تا پاسخی شایسته کاربر ایرانی و محبوب بازارهای نوین اینترنتی ارائه دهد.

حاصل تلاش کارشناسان متسون ، راه اندازی صدها کسب وکار اینترنتی است که در قالب وبسایت های فروشگاهی ، شرکتی ، پرسنال برندینگ و آموزشگاه به شکوفایی رسیده اند، راه رسیدن به پیروزی در کسب و کار اینترنتی ، مسیرپر فراز و نشیبی است که کارشناسان متسون به کمک دانش فناوری اطلاعات و ارتباطات ، طراحی وب ، بیزنس کوچینگ و پشتیبانی فنی آنرا هموار و پرشتاب کرده اند .

شماره تماس: ۰۹۱۲۲۸۹۶۲۱۶

6- شرکت لوکسی دیزاین

شرکت لوکسی دیزاین

 

شرکت لوکسی دیزاین توانسته در حوزه طراحی سایت و سئو خود را در سطح کشور مطرح نماید. ارائه راه کارهای مناسب برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو و رسیدن به ROI توسط ترافیک ارگانیک و در نتیجه افزایش سود در تجارت شما از مهمترین اهداف شرکت طراحی سایت لوکسی دیزاین است.

بیش از ۵ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت سبب شده تا با ارائه بهترین دیزاین گام بزرگی در جلب رضایت مشتریانشان بردارند.

از نقاط قوتی که می توان درباره لوکسی دیزاین بیان کرد رضایت کامل عزیزانیست که طراحی سایت خود را به این شرکت سپرده اند!

شماره تماس: 09128873679

آدرس: قزوین، مینودر، بلوک ۲ مالکانه، خیابان آیت الله رفیعی روبروی مسجد امیرالمومنین پلاک ۴، واحد ۵

7- شرکت دینا وب

شرکت دینا وب نگار در تاریخ ۱۳۹۰/۰۵/۳۰ پس از ثبت در سازمان ثبت شرکت ها فعالیت رسمی خود را آغاز نمود شایان ذکر است که این شرکت از سال ۱۳۸۵ با نام آلبالو افزار در زمینه ارایه خدمات نرم افزار ، سخت افزار و شبکه در شهرهای تهران ، قزوین و کرمان مشغول به فعالیت بوده که پس از گسترش فعالیت و تولید نرم افزار های اختصاصی شرکت با تاسیس شرکت دینا وب نگار اقدام به جدا سازی واحد نرم افزار و شبکه خود از واحد سخت افزار نمود . مکان اصلی شرکت دینا وب در شهر قزوین بوده و در حال حاضر در زمینه تولید نرم افزار های مورد نیاز شرکت ارتباطات سیار ایران ، طراحی وب سایت و نرم افزار های تحت وب ، ارایه سرویس های اینترنت پر سرعت ، شبکه ، امنیت شبکه ، SEO ، تولید محتوا و راه اندازی شرکت های استارت‌آپی فعال می باشد .

شماره تماس: 02891304556

آدرس: قزوین، بلوار آیت الله خامنه ای ، نبش گلستان ۱۶(تالار داریوش) ، پلاک ۱ ، واحد ۲

8- شرک سایتوساز

سایتوساز

 

 

سایتوساز یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات طراحی سایت در استان قزوین آماده دریافت ایده و طرح شما و پیاده سازی آن به بهترین شکل ممکن می باشد.

تمام سایت های طراحی شده، توسط موتور های جستوجو مانند گوگل بهینه سازی شده و از لحاظ امنیتی بالاترین سطح می باشند.

شماره تماس: 09353306122

9- شرکت طراحی پیتار

گروه طراحی پیتار

 

 

گروه طراحی پیتار در سال ١٣۹۲ به صورت رسمی توسط جمعی سه نفره و در قالب یک تیم برنامه‌نویسی و با انجام پروژه‌های مختلف در حوزه طراحی سایت فعالیت خود را آغاز کرد. و امروز، با تکیه بر تجربه، خلاقیت و علم آکادمیک اعضای خود و با عنوان گروه طراحی پیتار پا به عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور نهاده است .

پیتار مسلط بر حوزه ی بازار خدمات گرافیک رایانه ای و IT در زمینه های طراحی سایت ، طراحی نرم افزار و خدمات مبتنی بر وب ، سئو و بهینه سازی وب سایت، گرافیک رایانه ای، طراحی اپلیکیشن (تحت وب و ویندوز)، عکسبرداری صنعتی، ارائه پلن های دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک برای راه اندازی کسب و کار آنلاین توانسته به عنوان یک گروه خلاق و نوآور در راستای اهداف بلند مدت خود گام های موثری را به پشتوانه مشتریان خود بردارد.

شماره تماس: 02833795834

آدرس: زوین ، چهارراه عمران ، ساختمان صبا ، واحد 6

10- شرکت لوین

لوین سایت

 

 

تیم لوین همواره در تلاش است تا فرایند طراحی سایت و سئو را با بروز ترین شیوه ها و تکنیک ها در جهت بهبود فرایند کیفی و زمانی انجام دهد تا مشتریان عزیز بتوانند در کنار داشتن سایتی زیبا و کاربر پسند همراه با جدیدترین استانداردهای طراحی سایت، بیزینس خود رونق بخشیده و بتوانند در کار و حرفه خود موفق باشند.

شماره تماس: 09370192483

آدرس: قزوین، آبگرم، خیابان شهرداری، کوچه بهار، ساختمان لوین


 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lALg
نظرتان را بنویسید