سایت ثبت نام EPT

سایت ثبت نام EPT
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف

سایت ثبت نام EPT

زمان تقریبی مطالعه ۵ دقیقه

 

سایت ثبت نام و اعلام نتایج EPT

 

همان گونه که میدانید زبان انگلیسی در آزمون دکتری و طی دوره های تحصیلی برای داوطلبان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، دانشجویان می بایست حتما در یکی از آزمون‌ های زبان داخل کشور یا بین ‌المللی پذیرفته شوند.

در کشورمان نیز آزمون های زبان انگلیسی معتبر گوناگونی بعنوان مثال تافل، آیلتس، TOLIMO ،MSRT و … برگزار می شوند که انتخاب شرکت در هر آزمون به رشته و دانشگاه هدف دانشجویان بستگی دارد که کدام را انتخاب می کنند.

ولیکن زیادی از داوطلبان متقاضی با توجه به این ایراد، زمان و انرژی اضافی را صرف کردن آمادگی بابت پذیرش در آزمون ‌های بین‌ المللی می‌ کنند در صورتی که چنانچه هدف آن ها تنها تحصیل در دانشگاه‌ آزاد باشد می‌ توانند با وقت و هزینه کمتری در آزمون زبان انگلیسی این دانشگاه با نام EPT شرکت کنند برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ثبت نامEPT  به آدرس english.iau.ac.ir مراجعه کنید.

در ادامه مقاله قصد داریم سایت ثبت نام EPT را برای شما عزیزان معرفی کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

 

 

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ما در مورد سامانه مربوطه با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید. ساعت پاسخگویی ۸:۰۰ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

 

1613 907 909

 

فهرست مطالب

سایت ثبت نام EPT

نحوه ورود به سایت ثبت نام EPT

راهنمایی ثبت نام در سایت ept

شرایط ثبت نام آزمون ept

زمان ثبت نام آزمون EPT

راهنمایی دریافت کارنامه نتایج آزمون EPT

سایت ثبت نام EPT

 

همان گونه که ابتدایی مقاله نیز به آن اشاره کردیم آزمون ept مخصوص دانشجوهای پزشکی دانشگاه آزاد می باشد لذا آزمون های ept چند مرتبه در سال توسط خود دانشگاه آزاد برگزار می شود این آزمون ها در سایت ثبت نام EPT اطاع رسانی می شود.

یکی از سوالات پرتکرار کاربران این می باشد که نتایج آزمون ept چند روز بعد اعلام می شود ؟ در پاسخ باید بگویم که تقریبا ۲ هفته بعد از برگزاری ept، در یک مرحله و از طریق سایت آزمون EPT اعلام میشه. EPT مخفف English Proficiency Test یک آزمون معتبر در زمینه زبان انگلیسی می باشد که توسط دانشگاه آزاد ویژه دانشجویان و متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری برگزار می گردد.

سایت ثبت نام EPT با هدف ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیانی طراحی شده که تمایل به شرکت در این آزمون ها را دارند.

برای دیدن نتایج آزمون Ept دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی می بایست به آدرس اینترنتی www.English.iau.ac.ir/ept برای مشاهده نتیجه این آزمون مراجعه کنند در ادامه مقاله نیز خواهیم پرداخت به نحوه ثبت نام و اعلام نتایج EPT.

 

نحوه ورود به سایت ثبت نام EPT

 

برای ورود به سایت ثبت نام EPT  کافیست ابتدا وارد صفحه سرچ خود شوید و آدرس اینترنتی english.iau.ac.ir را سرچ کنید تا مستقیم وارد سایت ثبت نام EPT شوید. مراحل ورود به این سایت توسط کلیپ آموزشی در ادامه مقاله خدمت شما قرار میگیرد.

 

جهت ورود مستقیم  به سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون EPT کلیک کنید.

راهنمایی ثبت نام در سایت ept

 

در این مرحله ثبت نام در سایت ept تنها شما اقدام به ثبت اطلاعات شخصی خود خواهید کرد و ایـن مرحلـه بـه منزلـه ثبت نام شما در آزمون EPT نخواهد بود. پس از این مرحله مـی بایسـت مرحلـه دوم ایـن راهنما را نیز انجام داده تا ثبت نام شما در آزمون کامل کنید.

مراحل ثبت نام آزمون EPT

مراحل ثبت نام آزمون EPT

 

در قدم اول ثبت نام در سایت ept ای پی تی به آدرس اینترنتی english.iau.ac.ir مراجعه کنید و بعد از وارد شدن به صفحه اصلی سایت بر روی گزینه “سامانه ثبت نام آزمون E PT” را از سمت چپ صفحه انتخاب نمایید.

حالا بر روی گزینه “ثبت نام در آزمون مورخ ۱۱-۱۹-۱۴۰۱” کلیک کنید. (گزینه طبق اعلام دانشگاه آزاد تاریخ آن بهروز می شود.)

بعد از کلیک  به یک صفحه جدید انتقال داده می شوید که می بایست در آن صفحه شماره دانشجویی مقطع دکتری خود و کد امنیتی را در فیلد های مورد نظر تایپ کرده و در نهایت بر روی گزینه “ورود به مرحله ثبت نام” کلیک کنید.

در ادامه مراحل ثبت نام در ept یک صفحه جدید برای شما خواهد شد که داوطلبان متقاضی می بایست عکس پرسنلی خود را طبق مراحل خواسته شده سایت ثبت نام EPT بارگذاری کنید و بعد از آن نوع آزمون خود را انتخاب کنید.

اکنون اگر اطلاعات وارد شده شما صحیح می باشد می بایست بر روی گزینه ” تایید و پرداخت هزینه آزمون “ کلیک کنید و در نهایت با تکمیل فرم پرداخت الکترونیکی هزینه آزمونEPT به صفحه سایت ثبت نام EPT انتفال داده میشوید.

نحوه ثبت نام در سایت ept

 

در ضمن اگر که عملیات پرداخت شما با موفقیت صورت پذیرد اطلاعات پرداخت به شما نمایش داده خواهد شد و نیز یک ایمیل حاوي این اطلاعات به آدرس ایمیـل در فرم ثبت نام ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید تمام مراحل ثبت نام در سایت ept بصورت فایل PDF توسط دانشگاه آزاد اسلامی تهیه دیده شده است که در ادامه مقاله میتوانید بصورت لینک مستقیم آن را دانلود کنید.

دانلود راهنمای ثبت نام آزمون EPT

 

شرایط ثبت نام آزمون ept

 

یکی از اساسی ترین شرطی که برای ثبت نام در آزمون های EPT توسط دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع رسانی شده است این می باشد که شما باید مقطع دکتری تخصصی این دانشگاه باشید.

در ضمن به این نکته توجه کنید که  متقاضیان شماره دانشجویی نه رقمی خود را به جهت ورود به سایت ثبت نام EPT در اختیار داشته باشند.

زمان ثبت نام آزمون EPT

 

یکی دیگر از سوالات متداولی که ذهن اکثر متقاضیان آزمون ept را مشغول خود کرده است زمان ثبت نام آزمون EPT می باشد که باید در این مورد باید به شما توضیح دهیم که هر ساله در باز های مختلفی آزمون های EPT برگزار می گرددند زمان ثبت نام آزمون های ای پی تی توسط دانشگاه آزاد اسلامی و در سایت ثبت نام EPT  به نشانی nglish.iau.ac.ir اعلام میشود که برای سال ۱۴۰۱ نیز آزمون های خرداد، تیر و شهریور نیز برگزار شده است. اما طبق روال سال های گذشته ثبت نام در آزمون های EPT تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

   زمان بندی آزمون EPT 1401 نوبت آبان ماه که توسط دانشگاه آزاد اعلام شده به شرح زیر می باشد:

زمانبندی آزمون EPT سال 1401 نوبت آبان ماه

زمان برگزاری آزمونزمان ثبت نام

۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱

 

۲۵ مهر تا ۱ آبان ماه ۱۴۰۱

 

 

راهنمایی دریافت کارنامه نتایج آزمون EPT

بعد از شرکت در آزمون های ای پی تی ( EPT ) بدون شک دنبال دریافت نتیجه آزمون خود نیز هستید که به نحوی می بایست کارنامه نتایج آزمون را باید از سایت ثبت نام EPT  به نشانی english.iau.ac.ir میتوانید دریافت کنید. مراحل دریافت کارنامه بسیار کار آسانی می باشد که در تصویر زیر بصورت کامل مشخص می باشد.

نحوه دریافت کارنامه نتایج آزمون EPT

 

برای دریافت کارنامه آزمون باید به قسمت سمت راست سایت ثبت نام آزمون EPT به باکس با عنوان “کارنامه آزمون ” مراجعه کنید و مراحل دریافت کارنامه را تکمیل کرده و در نهایت بر روی دریافت کارنامه کلیک کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/AyOl
نظرتان را بنویسید