کاندوم های طعم دار

کاندوم های طعم دار
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
آمازون تیک

کاندوم های طعم دار مانند کاندوم های معمولی هستند اما طعم های مورد علاقه شما به روان کننده اضافه شده است. این یک تغییر ساده است، اما طعم دهنده اضافه شده اندکی عملکرد کاندوم را تغییر می دهد.

 

درباره کاندوم

آنها چیستند؟ کاندوم مردانه غلاف نازکی است که برای رابطه جنسی ایمن روی آلت تناسلی قرار می گیرد. آنها به محافظت در برابر عفونت های مقاربتی (STIs) کمک می کنند. 

 

آنها همچنین به عنوان یک روش مانع برای جلوگیری از بارداری ناخواسته عمل می کنند. کاندوم از رسیدن اسپرم به تخمک زن جلوگیری می کند.

 

انواع کاندوم. تنوع زیادی از کاندوم ها وجود دارد. شما نباید از بیش از یک نوع به طور همزمان استفاده کنید. این می تواند باعث پاره شدن، پاره شدن یا نشت کاندوم شود.

 

تنظیم کیفیت. هر سبکی از کاندوم ویژگی‌های مشترک خاصی دارد. سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) دستورالعمل های واضحی را برای کیفیت کاندوم ارائه کرده است. در اصل، کاندوم هایی که دستورالعمل های FDA را رعایت می کنند ایمن در نظر گرفته می شوند.

 

استفاده از کاندوم های طعم دار. از کاندوم های سنتی مردانه می توان برای رابطه جنسی دهانی، مقعدی یا واژینال استفاده کرد. کاندوم های طعم دار به طور خاص برای رابطه جنسی دهانی در نظر گرفته شده اند.

 

استفاده از کاندوم‌های طعم‌دار برای سایر اشکال رابطه جنسی می‌تواند خطراتی برای سلامتی ایجاد کند، مواد مورد استفاده در کاندوم‌های طعم‌دار می‌تواند باعث تحریک و عفونت شود.

 

 

جایگزین‌های روان‌کننده طعم‌دار. کاندوم‌های طعم‌دار دارای طعم‌دهنده‌ای به روان کننده هستند. به عنوان جایگزینی برای کاندوم طعم‌دار، روغن طعم‌دار را می‌توان با کاندوم بدون روغن استفاده کرد. 

 

با این حال، بلع همه روان کننده ها ایمن نیست. قبل از آزمایش احتیاط کنید و برچسب ها را بخوانید.

 

‌استفاده از روان کننده مناسب مهم است. روان کننده های روغنی با کاندوم های لاتکس به خوبی کار نمی کنند و به طور کلی بلعیدن آنها ایمن نیست. روان کننده های روغن لاستیک کاندوم را ضعیف می کند و خطر شکستگی را افزایش می دهد.

لینک مرجع https://amazontik.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0l7y
نظرتان را بنویسید