تعمیر کولر گازی آکایی

تعمیر کولر گازی آکایی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

تعمیر کولر گازی آکایی

از جمله برندهای معتبری که تهران سرویس آنلاین خدمات تعمیر ، سرویس و نصب آن را انجام میدهد، برند نام آشنا آکایی است، این برند با فعالیت گسترده در زمنیه تولید سیستم های تهویه مطبوع به خوبی توانسته اطمینان مصرف کنندگان را به کیفیت محصولات خود جلب نماید.

در این مقاله کارشناسان ما در سعی در آن داشته اند تا با آموزش صحیح عیب یابی و تعمیر کولر گازی آکایی به شما عزیزان از هزینه های تعمیراتی شما تا حد زیادی کاسته و به آموزش دهد تا در مواقع برخورد با مشکلات متعدد کولر گازی خود چه اقداماتی باید انجام دهید.

در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید و در صورت نیاز به مشاوره از طریق چت آنلاین و یا کامن همین مقاله اقدام نمایید.

تعمیر کولر گازی در تهران :

در صورت نیاز به حضور تکنسین جهت تعمیر کولر گازی خود تنها کافی است با یکی از شعب تهران سرویس آنلاین در تماس بوده و با ثبت مشخصات خود منتظر حضور کارشناسان تهران سرویس آنلاین باشید.

تهران سرویس آنلاین با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تعمیرات و سرویس کولر گازی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز میباشد.با تهران سرویس آنلاین کیفیت را در ازای هزینه ی کمتر تجربه خواهید کرد.

هزینه تعمیر کولر گازی آکایی:

هزینه تعمیر کولر گازی برای مشتریان عزیز متفاوت است و نمیتوان قیمت ثابتی را برای همه ارائه کرد.اما تهران سرویس آنلاین به شما این اطمینان را میدهد که تمامی نرخ های این مجموعه پایین ترین نرخ بین رقبا و با ضمانت ۱۸۰ روزه میباشد ،با اطمینان ما را انتخاب کنید.

41bb5801de1d4e0f7839fcb93db29c4e.jpg

 

مراحل ثبت درخواست در تهران سرویس آنلاین :

ثبت درخواست تعمیر کولر گازی آکایی از طریق تماس با پشتیبای تهران سرویس آنلاین و یا چت آنلاین سایت

ارسال پیامک حاوی شماره اشتراک به همراه تایید ثبت درخواست از سوی پشتیبانی

ارسال پیامک حاوی مشخصات تکنسین اعزامی

تماس تکنسین به منظور دریافت لوکیشن منزل و فیکس کردن تایم ورودی

ارائه خدمات تعمیرات کولر گازی آکایی

ارائه فاکتور از سوی تکنسین پس از ارائه خدمات

پرداخت مشتری عزیز

تماس پشتیبانی به منظور ثبت گارانتی ۶ ماه و اعلام میزان رضایت مشتری عزیز

نکته :

به خاطر داشته باشید ، هرگونه تماس مشتری با تکنسین اعزامی در طول مدت گارانتی به منزله ی لغو گارانتی مشتری عزیز خواهد بود.

خدمات تهران سرویس آنلاین برای کولر گازی آکایی:

–نصب کولر گازی آکایی

-سرویس کولر گازی آکایی

-تعمیر کولر گازی آکایی

 

نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی آکایی AKAI در تهران

نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی AKAI در تهران، پشتیبان سرویس آماده‌ی ارائه خدمات نصب، سرویس، شارژ گاز و تعمیر کولر گازی آکایی در تهران می‌باشد. ما با سال‌ها تجربه در زمینه سرویس کولر گازی آکایی با تکیه بر تکنسین‌های آموزش‌دیده، تخصصی‌ترین تعمیر کولر گازی آکایی را به شما ارائه خواهیم داد. از مزایای خدمات ما استفاده از قطعات یدکی اصلی کولر گازی آکایی و ارائه ضمانت شش ماه خدمات انجام شده می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا درخواست تعمیرات کولر گازی آکای با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

مزایای سفارش تعمیرات آنلاین در نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی AKAI

شما برای تعمیرات کولر گازی آکایی AKAI در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید فرم سفارش تعمیرات به صورت آنلاین فوری پر کنید تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی AKAI در تهران با شما تماس بگیرند و برای حل مشکل هرچه سریعتر اقدام کنند.

چه زمانی با مرکز تعمیر کولر گازی آکایی AKAI در تهران تماس بگیرید؟

اگر کولر گازی شما به درستی خنک نمیکند، اگر از کولر گازی آکایی خود صدای عجیبی شنیدید و یا اصلا شروع به کار نمی کند. باید بدانید کولر گازی شما دچار نقص فنی شده است و باید برای تعمیرات با نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی AKAI در تهران تماس بگیرید.

چنانچه کولر گازی آب را از مسیر تخلیه خارج نمیکند و از پنل آبریزی دارد یا پرتاب آب از دریچه جلو انجام می شود باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه کولر گازی آکایی تماس حاصل فرمایید.

اگر کولر گازی سرمای کافی ندارد یا پرتاب باد آن کم شده و یا چند دقیقه باد خنک می دهد سپس باد گرم می شود ویا کد ارور نمایش می دهد. باید فورا سرویس و رفع ایراد شود و با نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش کولر گازی آکایی AKAI در تهران تماس حاصل فرمایید.

خدمات پس از فروش کولر گازی AKAI

برخی از مشکلات در اکثر کولر گازی بیشتر از همه رخ می‌دهد. تکنسین‌های ما با سال‌ها تجربه و آموزش در زمینه تعمیر کولر گازی، با این مشکلات به خوبی آشنا بوده و می‌توانند به بهترین نحوه آنها را برای شما تعمیر کنند. اگر کولر گازی آکایی شما با هرکدام از این مشکلات کولر گازی مواجه شده است با ما تماس بگیرید. تا با تعیین وقت توسط شما، یکی از تکنسین‌های متخصص کولر گازی در محل و بدون نیاز به حمل کولر گازی، تمامی تعمیرات را در سریع‌ترین زمان انجام دهد. مشکلات رایج کولر گازی آکایی عبارت‌اند از:

کولر گازی آکایی روشن نمی‌شود.

کولرگازی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.

اسپیلت یک سره کار می‌کند.

کولر گازی سرما و باد خنک ندارد و یا سرمای آن کم شده است.

کولرگازی آکایی با صدای بلند کار می‌کند.

کولر گازی بوی بدی می‌دهد.

کویل‌ها یا لوله‌های کولر گازی یخ و یا برفک می‌زنند.

کولر گازی آب ریزش دارد و یا آب پرتاب می‌کند.

کولر گازی آکایی کد ارور نمایش می‌دهد.

ریموت کنترل کولر گازی آکایی کار نمی‌کند.

ما می‌دانیم اگر وسیله‌ای مهم مانند کولر گازی آکایی شما خراب شود خدمات پس از فروش چه مسولیتی مهمی دارد که در کوتاه‌ترین زمان برای تعمیرات و رفع مشکل شما اقدام کند به خاطر همین ما بهترین تیم متخصص تعمیرات کولر گازی آکایی را گرد هم آورده‌ایم که در سریعترین زمان ممکنه مشکل کولر گازی (اسپیلت) شما را بر طرف کند دفتر مرکزی تعمیرات کولر گازی آکایی همواره به فکر آسایش شماست.

چرا تهران سرویس آنلاین را برای تعمیر کولر گازی آکایی انتخاب می‌کنیم

چه به دنبال نصب کولر گازی آکایی، سرویس کولر گازی و یا تعمیر کولر گازی باشید، مرکز تعمیرات کولر گازی تهران سرویس آنلاین می‌تواند به شما کمگ کند. ما بهترین، قابل اعتمادترین، سریع‌ترین گزینه برای انتخاب توسط شما برای سرویس و تعمیر کولر گازی آکایی در نقاط مختلف تهران و حومه هستیم. اگر کولر گازی شما سرما نمی‌کند، نشتی آب دارد، یا خیلی کار می‌کند، ما یکی از تعمیرکاران حرفه‌ای و باتجربه خود را برای تعمیر کولر گازی خواهیم فرستاد. تمام تکنسین‌های ما دوره‌های تعمیرات کولر گازی را گذرانده و دارای سال‌ها تجربه در نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی می‌باشند. ضمناً ما کلیه خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی آکایی انجام شده را برای آسودگی خاطر شما ضمانت می‌کنیم.

 

نصب کولر گازی آکایی:

نصب و جابه جایی کولر گازی یکی از خدمات تخصصی است ، که باید توسط تکنسین مجرب و دورده دیده انجا شود، چرا که خدمات نصب کولر گازی آکایی یک امر بسیار مهم بوده که چگونگی انجام آن تاثیر بسیاری در عملکرد و طول عمر دستگاه شما خواهد داشت.برای نصب کولر گازی آکایی ابتدا محل دقیق و مناسب برای نصب را انتخاب نمایید،سپس نصاب کولر گازی تمامی مراحل زیر را به دقت انجام خواهد داد:

۱-نصب یونیت داخلی در محل مورد نظر

۲- اتصالات الکتریکی

۳-یونیت خارجی (کندانسور) کولر گازی آکایی را نصب کنید

۴-متصل کردن لوله ها

۵-وکیوم کردن کولر گازی

۶-شارژ گاز در صورت نیاز

 

هزینه نصب کولر گازی آکایی:

هزینه نصب کولر گازی برای هر مشتری متناسب با میزان لوله ، عایق، و سیم های برق ….متفاوت است و نمیتوان یک هزینه ثابت برای نصب کولر گازی در نظر گرفت.با تماس با کارشناسا ما میتوانید از هزینه دقیق نصب کولر گازی مطلع شوید.

 

درخواست نصاب کولر گازی:

برای درخواست نصاب کولر گازی خود به نزدیکترین شعبه تهران سرویس آنلاین در محل سکونت خود تماس حاصل نمایید نصاب کولر گازی در کمتر از یک ساعت در محل حاضر خواهد بود.تعمیر کولر گازی آکایی

 

سرویس کولر گازی:

سرویس و نگهداری درست از سیستم های برودتی از جمله کولر گازی ضامن طول عمر دستگاه شماست ،قبل از شروع فصل و استفاده ازکولر گازی با ثبت درخواست در تهران سرویس آنلاین از کارشناسان ما بخواهید جهت سرویس کولر گازی شما به محل اعزام شوند.

 

مراحل سرویس کولر گازی:

شستشوی کولر گازی:

کولر های گاری مدام در معرض آلودگی قرار دارند و با گذشت زمان گرد و غبار زیادی روی این دستگاه قرار میگیرد. مهمترین خدمات سرویس انواع کولرگازی تمیز کردن کولر گازی ااز گرد و غبار و آلودگی است. با این کار راندمان و کارایی کولر افزایش یافته و باعث صرفه جویی در مصرف برق نیز میشود.

برای مطالعه مقاله ارورهای کولر گازی وست پوینت اینجا کلیک کنید.

 

شستشوی فیلر های کولر گازی:

تمامی فیلتر های کولرگازی توسط بهترین سرویس کار کولر گازی درآورده شده و با مواد مخصوص شسته میشوند. در صورتی که فیلتر کولر گازی شما فرسوده شده باشد با بهترین نوع فیلتر توسط سرویس کار ما تعویض میگردد.

 

تست آمپر کولر گازی:

در صورتی که آمپر این محصول ایراد جزیی و یا کلی داشته باشد توسط سرویس کار بررسی شده و اگر نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد متناسب با میزان خرابی بهترین تصمیم گرفته میشود. این تست سبب میشود از خرابی سایر قطعات پیشگیری شده و شما مجبور نباشید هزینه زیادی برای تعمیر انواع قطعات و تعویض آن ها بپردازید.

 

نشت یابی و شارژ گاز کولر گازی:

سرویس دوره ای کولر گازی توسط نمایندگی سرویس کولر گازی سبب میشود شما هر ۶ ماه یکبار تمام قطعات را بررسی کرده و در صورتی که مشکل جزیی در دستگاه وجود داشته باشد از فرا گیر شدن و آسیب رساندن به سایر قطعات پیشگیری کرد.تعمیر کولر گازی آکایی

 

هزینه سرویس کولر گازی آکایی:

هزینه سرویس کولر گازی برای مشتریان عزز با توجه به خدمات ارائه شده متفاوت است ، و تنها وجه اشتراک تمامی مشتریان عزیز تهران سرویس آنلاین ضمانت ۶ ماهه خدمات تهران سرویس آنلاین است .

 

تعمیر کولر گازی آکایی

 

فواید سرویس ۶ ماهه کولر گازی آکایی :

سرویس مرتب کولر گازی باعث میشود کولر گازی شما عملکرد بهتری داشته باشد و شما از هزینه های زیاد تعمیرات رهایی یابید.

سرویس کولر گازی آکایی باعث کاهش مصرف برق شما خواهد شد .

 

تعمیرات کولر گازی آکایی در تهران سرویس آنلاین:

در هنگام مواجه شدن با خطا و یا هرگونه خرابی در کولر گازی آکایی خود کافیست با متخصصان تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید تا تعمیرکار مجرب در کمتر از یک ساعت در محل حاضر باشد.

 

مشکلات رایج در کولر گازی آکایی:

-مشکل باد گرم کولرگازی آکایی

-مشکل صدای زیاد کولرگازی آکایی

-چک کردن سلامت درب کولر گازی

-شارژ گاز کولر گازی

-شستشوی کولر گازی

-چک کردن فشار گاز کولر گازی

-تمیز کردن فیلتر هوای کولر گازی

-هواگیری کولر گازی

-تعمیر و تعویض قطعات معیوب

-چک کردن صحت عملکرد کندانسور کولر گازی

-خدمات سرویس سالیانه کولر گازی آکایی

-تایمر دستگاه روشن است، اما کولر نمی تواند بر مبنای آن عمل کند.

-کمپرسور نمی تواند در حالت PSC استارت نماید.

-کمپرسور روشن می شود، اما سیستم سرمایشی و گرمایشی آن کار نمی کند.

-کمپرسور راه اندازی می شود، اما قطع و وصل کولر سریع انجام می شود.

-کمپرسور استارت نمی کند و صدایی از آن به گوش نمی رسد.

-در حالت Dry یا Auto سرعت فن تغییر نمی کند.

-دستگاه راه اندازی می شود، اما پی در پی قطع و وصل می شود.

-سیستم به طور مداوم کار می کند و ترموستات عمل نمی کند.

برای مطالعه مقاله ارورهای کولر گازی هایسنس اینجا کلیک کنید.

تعمیر کولر گازی آکایی

 

خدماتی که تهران سرویس آنلاین در زمینه تعمیر کولر گازی آکایی به شما ارائه میدهد :

-تعمیر و تعویض قطعات در کولر گازی آکایی

-شارژ گاز کولر گازی آکایی

-تعمیرات کندانسور کولر گازی آکایی

-تعمیرات پنل داخلی و خارجی کولر

-انجام سیم کشی و لوله کشی کولر گازی

-جابجایی اصولی کولر گازی آکایی

-نصب اصولی کولر گازی آکایی

-مشاوره خرید کولر گازی آکایی

-تعمیر شیر برقی و موتور فن کولر گازی

-تعمیرات مربوط به ترموستات کولر گازی

-عیب یابی کولر گازی و اسپیلت

-سرویس فصلی و دوره ای کولر گازی

-تعمیرات برد کولر گازی آکایی

-خدمات لوله کشی روکار و توکار کولر گازی

درباره‌ی شرکت آکایی AKAI

لوازم خانگی آکایی ساخت کشور سنگاپور تحت لیسانس ژاپن است. AKAI برای بیش از هشت دهه ثابت کرده است که یکی از مهمترین منابع دید و نوآوری برای لوازم الکترونیکی مصرفی است. شرکت AKAI که در سال ۱۹۲۹ در توکیو ژاپن تاسیس شد. AKAI در زمینه ارائه محصولات با کیفیت خانگی متخصص در عرصه های تولید یخچال، لباسشویی و کولر گازی مشغول به فعالیت است.

AKAI به عنوان یک ماموریت برای بهبود روز افزون زندگی ما از تکنولوژی پیشرفته با تخصص منحصر به فرد خود در الکترونیک مصرفی برای ایجاد بهترین راه‌حل‌ها در بازار استفاده کرد. آکایی به ادغام قطعات الکترونیکی هوشمند و با کیفیت در محیط خانه ختصاص داده شده است.

برای برآوردن تقاضای روزافزون شیوه زندگی متفکرانه، AKAI با ارائه محصولات مرتبط با خانه، در یک دید کلی قرار می گیرد. AKAI محصولات قابل اعتماد در زمینه لوازم خانگی. دیجیتال و مخابرات را توسعه داده است. در ادامه به ارائه و حفظ استانداردهای بالا که همه ما انتظار داریم، Akai تلاش می کند عمیقا به زندگی روزمره هر کس متصل شود.

 

آیا سرویس سالیانه کولر گازی آکایی واجب است؟

کولر گازی آکایی چون در هوای آزاد نصب می‌شود و به خاطر گرد و غباری که جذب دستگاه می‌شود باید هر ساله سرویس و راه‌اندازی شود.

و مزایایی سرویس کامل کولر گازی عبارت اس از:

۱ . بالا بردن راندمان کاری (سرما) کولر گازی (اسپیلت)

۲ . بالا بردن عمر دستگاه (کولر گازی)

۳ . پایین آوردن مصرف برق کولر گازی آکایی

 

تعمیرات کولر گازی آکایی در شمال تهران :

تهران سرویس آنلاین با داشتن شعبه در شمال تهران امکان اعزام نیرو درکمتر از یک ساعت را برای مشتریان عزیز شمال شهر فراهم نموده است .کافیست با شماره تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ تماس حاصل نمایید .

 

تعمیرات کولر گازی آکایی در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت سفارشات خود کافیست با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین با ضمانت ۶ ماه بهرمند شوند.

 

تعمیرات کولر گازی آکایی در شرق تهران :

تهران سرویس آنلاین تعمیر کولر گازی را در سراسر شرق تهران در کمترین مدت زمانی با ضمانت نامه و ارائه داغی قطعات تعویضی انجام میدهد .تمامی خدمات بر اساس نرخ اتحادیه و در پایان کار از مشتریان عزیز دریافت میشود .تماس با ۷۷۲۴۱۵۰۵

 

تعمیرات کولر گازی آکایی در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیر کولر گازی مشتریان عزیز مینمایند. ضمانت نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از ۱۰ درصد تخفیف برخودار میگردد.شماره تلفن شعبه مرکزی ۶۶۵۹۳۳۶۸

 

تعمیرات کولر گازی آکایی در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۴۳۴ تاسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب کولر گازی را به مشتریان عزیز ارائه میدهد.

منبع : نهران سرویس آنلاین

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7vMB
نظرتان را بنویسید