فروش عمده زنگ مو, اکسیدان و پودر دکلره

فروش عمده زنگ مو, اکسیدان و پودر دکلره
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ایراندخت

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی ایراندخت با ۱۵ سال سابقه در زمینه تامین انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به فروشگاه های سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.
محصولات عرضه شده در فروشگاه ایراندخت به شرح زیر است
انواع رنگ مو و دکلره
انواع وکس صورت
انواع موم اپیلاسیون
انواع لوازم آرایشی
و…
آرایشی و بهداشتی ایراندخت دارای محصولات برند معروف ایرانی همچون مدیا، پرستیژ، مارال، آنیکا و ... می باشد.
رنگ موی مدیا به صورت کرم در تیوپ های ۱۰۰ میل با تنوع ۸۲ رنگ برای موهای سر روانه بازارهای فروش می گردد
از ویژگی های اصلی آن می توان به پوشانندگی بالای موهای سفید و خاکستری و ماندگاری بالا اشاره کرد. برند مدیا اکسیدان های خود را در دو حجم ۱۰۰ میلی لیتر و ۱۰۰۰ میلی لیتر به بازار عرضه کرده است که در ترکیبات آن از آب اکسیژنه ۳۰ درصد استفاده شده است که به شادابی و لطافت موها کمک بسیاری می کند.
رنگ موی پرستیژ یک محصول ایرانی است که دارای محبوبیت زیادی بین خانم ها است. این محصول با  استفاده از مواد و رنگ های طبیعی به هیچ عنوان به موهای شما آسیب نخواهد زد. اگر باردار یا دارای موهای آسیب دیده هستید و یا بیماری خاصی دارید می توانید از رنگ موی بدون آمونیاک پرستیژ (نیو پرستیژ کالر) استفاده کنید.
بدون تردید یکی از بهترین و معروف ترین مارک های رنگ مو ، به رنگ مو، آنیکا اختصاص پیدا می کند .رنگ موی آنیکا با محافظت از موها قبل، حین و بعد از رنگ کردن، مانع از وارد شدن آسیب به موها می شود. این برند به علت داشتن کیفیت مناسب، موهای زیبا و درخشان را به افراد عرضه می نماید که این ویژگی در زیبایی و اعتماد به نفس افراد تاثیر بسزایی دارد.
برای تهیه  رنگ مو، اکسیدان و پودر دکلره به صورت عمده می توانید با شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس: ۰۹۳۸۲۶۱۰۲۶۸

لینک مرجع https://www.arayeshi-shop.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lzVl
نظرتان را بنویسید