شرکت سرویسکاران در خصوص تعمیر پکیج و سرویس پکیج با کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی در سراسر شهر بزرگ تهران با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی در محل مورد نظر مشتری می باشد.
مجموعه فنی مهندسی سرویسکاران در امور فنی و تعمیرات با داشتن کادری مجرب و کاملا آموزش دیده در خدمت همشهریان عزیز در سراسر شهر تهران آماده خدمت رسانی می باشد.
شرکت سرویسکاران با ارائه خدمات به صورت مجازی و با اپلیکیشن سرویسکاران قصد دارد که قدمی در جلوگیری از ارائه خدمات نادرست و پرهزینه توسط تعمیرکاران مبتدی و سودجو بردارد و هزینه مشتریان را به حداقل برساند و رضایت شما عزیزان را به حداکثر برساند.
ارائه تمامی خدمات با بالاترین کیفیت و در عین حال با پایین ترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین رضایت شما مشتریان عزیز را سرلوحه کار خویش قرار داده است.
کارشناسان و تعمیرکاران این شرکت با گذراندن دوره های تخصصی و فنی در زمینه امور خدماتی تحت نظارت شرکت سرویسکاران آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز خود می باشند.
برای انجام سرویس پکیج و تعمیر پکیج گئومات به ارورها و کد خطا پکیج گئومات نیاز می باشد که در زیر آمده است .
تعمیر پکیج گئومات
تعمیر پکیج گئومات
کد خطا و ارور های پکیج گئومات
مدل: معمولی
کد خطا : 31
شرح خطا: ریموت کنترل نامناسب .
کد خطا : 7
شرح خطا: فعال کردن تست دوم ( دودکش پک کن ) – دکمه سرویس به مدت 7 ثانیه باعث می شد تا پکیج 15 دقیقه در حداکثر گرمایش کار کند .
کد خطا : 8
شرح خطا: تحت پشتیبانی ضد یخ .
کد خطا : E01
شرح خطا: قفل شدن یونیزاسیون شامل = عدم وجود گاز – خرابی یا قطع الکترود جرقه و ارت – خرابی یا تنظیم نبود شیر گاز – اگر جرقه نزند = جابجایی سیم فاز و نول – خرابی یا قطعی حسگر .
کد خطا : E02
شرح خطا: خرابی ترموستات ایمنی یا قطعی کابل مربوطه .
کد خطا : E03
شرح خطا: خرابی پرشر سوئیچ هوا یا شیلنگ یا ونتوری .
تعمیرات پکیج گئومات
تعمیرات پکیج گئومات
کد خطا : E05
شرح خطا: کارکرد نادرست سنسور گرمایش – قطعی کابل مربوطه .
کد خطا : E06
شرح خطا: کارکرد نادرست سنسور آبگرم مصرفی – قطعی کابل مربوطه .
کد خطا : E17
شرح خطا: از کار افتادن مدولاتور شیر گاز .
کد خطا : E22
شرح خطا: نیاز به برنامه ریزی پارامترها .
کد خطا : E77
شرح خطا: اشکال در برق ورودی .
کد خطا : H2O
شرح خطا: کمبود فشار آب – خرابی یا قطعی پرشر آب .
به جهت جلوگیری از سرد شدن رادیاتورها بهتر است از باز نمودن بیش از ۵ دقیقه آبگرم مصرفی خودداری گردد و در فواصل ۵ دقیقه حداقل ۳ دقیقه مصرف آبگرم مصرفی را متوقف نمایید تا آب مسیر شوفاژها گرم شود و رادیاتورها سرد نگردند.
علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج شوفاژ
یکی از علتها این امر این است که شیر بای پس آب به دلیل ورود رسوب و سنگ ریزه در حالت نیمه باز مانده و ابگرم ورودی به مبدل آبگرم مصرفی بای پس می شود و لذا امکان گرم نمودن آبگرم مصرفی در مبدل وجود ندارد و آبگرم مصرفی سرد می شود .