نسخه جدید شاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نسخه جدید برنامه شاد برای سال تحصیلی جدید ، در تاریخ 13 شهریور ماه منتشر می شود . دانش آموزان و معلمان می بایست برای دسترسی به آخرین امکانات ، نسخه جدید اپلیکیشن شاد را دانلود و نصب نمایند .



برنامه شاد که در ابتدا صرفا به عنوان یک پیام رسان برای برقراری ارتباط بین دانش آموزان و معلمان در زمان تعطیلی مدارس تلقی می شد ، با اضافه شدن امکانات بیشتر در حال تبدیل شدن به مدرسه همراه دانش آموزان می باشد . نسخه جدید برنامه شاد که قرار است تا قبل از شروع سال تحصیلی 99 - 1400 منتشر شود ، دارای امکانات متعددی اعم از آزمون ساز ، حضور و غیاب و ارتباط تصویری زنده خواهد بود .

سوالی که برای بسیاری از دانش آموزان و معلمان محترم پیش می آید این است که چگونه و از کجا می توانیم نسخه جدید برنامه شاد را دریافت کنیم ؟ به همین منظور و برای سهولت هرچه بیشتر دانش آموزان و معلمان گرامی ، نسخه جدید برنامه شاد در ادامه این مقاله قرار گرفته است .



دریافت نسخه جدید برنامه شاد
در نسخه جدید شاد ، تمام دروس دانش آموزان به تفکیک سرفصل‎ ها آموزش داده خواهد شد و امکانات جدیدی به این برنامه اضافه شده است. ساعت آموزش غیرحضوری در برنامه شاد 35 دقیقه خواهد بود تا بار ترافیکی اینترنت مدیریت شود .

نسخه جدید برنامه شاد که دارای امکانات متعددی برای سال تحصیلی 99 - 1400 می باشد , قرار است در روز پنجشنبه مورخ 13 شهریور ماه منتشر شود . برای دریافت نسخه جدید برنامه شاد می توانید به لینک دانلود آن که در ادامه این مقاله آمده رجوع نمایید . 



به محض انتشار جدیدترین نسخه اپلیکیشن شاد , لینک دانلود آن در این مقاله قرار خواهد گرفت .



بیشتر بخوانید: به روزرسانی برنامه شاد









امکانات نسخه جدید برنامه شاد
نسخه جدید برنامه شاد دارای قابلیت های جدیدی بوده که برای سال تحصیلی جدید در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت . در واقع در جدیدترین ورژن برنامه شاد امکان برخی فعالیت‌ ها به غیر از فعالیت در گروه های کلاسی در دسترس دانش آموزان و معلمان خواهد بود که موارد زیر را شامل می شود :

آزمون ساز برنامه شاد

حضور و غیاب در برنامه شاد

تکالیف درسی دانش آموزان در برنامه شاد

ارتباط زنده و تصویری بین معلم و دانش‌آموز

 اختصاص فضای ویژه به معلمان برای تدریس

 کانال های محتوای آموزشی شاد

بیشتر بخوانید: مشکلات برنامه شاد


نحوه نصب و احراز هویت نسخه جدید برنامه شاد
نصب و ورود به برنامه شاد در نسخه جدید شاد با ورژن های قبلی تفاوتی نداشته و فرایند کاملا مشابه ای دارد . روند ورود به برنامه شاد بدین صورت بوده که معلمان و دانش آموزان گرامی ابتدا می بایست با نسخه جدید برنامه شاد را دانلود و آن را در گوشی هوشمند خود نصب نمایند . هم چنین کاربرانی که از گوشی های آیفون و یا کامپیوتر شخصی استفاده می کنند ، می توانند از نسخه تحت وب برنامه شاد استفاده کنند . 

پس از نصب برنامه شاد ، دانش آموزان و معلمان می بایست مانند نسخه های قبلی برنامه شاد ، احراز هویت را از داخل نرم افزار یا سامانه شاد انجام دهند . توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره احراز هویت در آخرین ورژن برنامه شاد به مقاله زیر رجوع نمایید .



در ادامه بخوانید: انجام احراز هویت در برنامه شاد







برای اطلاع از آخرین اخبار نسخه جدید برنامه شاد عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت جود هر گونه سوال درباره نحوه دریافت  نسخه جدید برنامه شاد می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .




سوالات متداول


1- آیا نسخه جدید برنامه شاد منتشر شده است ؟
جدیدترین نسخه برنامه شاد قبل از آغاز سال تحصیلی منتشر خواهد شد که لینک دانلود آن در این مقاله قرار گرفته است .




2- چگونه می توان نسخه جدید برنامه شاد را دانلود کرد ؟
معلمان و دانش آموزان گرامی می توانند با مراجعه به این مقاله نسخه جدید برنامه شاد را دانلود نمایند .




3- آیا دریافت نسخه جدید برنامه شاد برای سال تحصیلی جدید الزامی است ؟
همان طور که در این مقاله به آن اشاره شد ، نسخه جدید برنامه شاد دارای امکانات جدید بوده که دانش آموزان و معلمان برای دسترسی به این امکانات ، می بایست نسخه جدید برنامه شاد را دریافت نمایند .

منبع : نسخه جدید شاد
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/753A
نظرتان را بنویسید