مشاوره تلفنی کنکور سراسری 99

مشاوره تلفنی کنکور سراسری 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ایران تحصیل > مشاوره و برنامه ریزی > مشاوره تلفنی کنکور سراسری 99

مشاوره تلفنی کنکور سراسری 99 متعلق به تمامی داوطلبان در گروه‌های آزمایشی مختلف می‌باشد. بسیاری از داوطلبان به دنبال راهی برای کسب موفقیت می‌باشند. اما یافتن راه درست ، چنانچه با کمک و همراهی یک مشاور صورت نپذیرد ، منجر به کسب تجربه و لزوم آن می‌باشد. کسب تجربه برای کنکور به معنای پشت کنکور ماندن در طی سال‌های مختلف می‌باشد.
مشاورین ایران تحصیل در رابطه با مشاوره تلفنی کنکور سراسری 99 به صورت رایگان خدمات مختلفی را به دانش آموزان و داوطلبان کنکور می‌دهند. با توجه به هزینه‌هایی مشاوره و برنامه ریزی کنکور ، ممکن است برخی از داوطلبان از انجام چنین امری باز بمانند و همین مسئله موجب می‌گردد که نتوانند به اهدافشان دست یابند یا دسترسی به این اهداف به سال های بعدی موکول گردد.
کلیه داوطلبان در گروه‌های آزمایشی مختلف می‌توانند از مشاوره تلفنی کنکور سراسری 99 استفاده نمایند و در این مورد هیچ گونه محدودیتی برای داوطلبان وجود نخواهد داشت. مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور از جمله خدماتی است که در اختیار تمامی افرادی که برای مشاوره موفقیت در کنکور سراسری برنامه ریزی نموده‌اند ، قرار دارد.

خدماتی که از طریق مشاوره تلفنی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد
• انجام برنامه ریزی کنکور (هفتگی، ماهانه و سالانه) در تمامی مقاطع تحصیلی
• آموزش شیوه های صحیح مطالعه و تکنیک های تست زنی
• راهنمایی در خصوص انتخاب رشته در تمامی مقاطع تحصیلی
• معرفی بهترین منابع درسی و بهتریت آزمون های آزمایشی
• مشاوره و انجام انتخاب رشته در تمامی مقاطع
• اطلاع از شرایط و شهریه در تمامی دانشگاه ها
• آگاهی از رتبه و تراز قبولی داوطلبان سال های گذشته در کنکور
• معرفی رشته های دانشگاهی و بازار کار آن ها
• و …
صرفه جویی در وقت و انرژی با مشاوره تحصیلی تلفنی و غیرحضوری
فرض کنید امروز عصر نوبت مشاوره تحصیلی حضوری دارید. در این حالت بسته به فاصله منزل شما تا مرکز مشاوره، باید حداقل نیم یا یک ساعت قبل شروع به آماده شدن کنید و مدت زمانی را نیز صرف طی کردن مسیر خانه تا مرکز مشاوره خواهید کرد. علاوه بر این، مدت زمانی را نیز صرف بازگشت به خانه و طی کردن مجدد همین مسیر خواهید کرد. با این حساب، ممکن است دو یا سه ساعت و حتی بیشتر زمان از دست رفته داشته باشید. حال اگر در هفته دو جلسه مشاوره حضوری داشته باشید دو برابر همین مدت زمان وقت شما صرف آماده شدن و رفت و برگشت خواهد شد یعنی حدود 4 ساعت در هفته.
بنابرین اگر شما در هفته حداقل 4 ساعت از این طریق وقت تلف کنید، در 9 ماه یعنی از اول مهر تا پایان خرداد حدود 150 ساعت زمان از دست خواهید داد. این 150 ساعت وقت تلف شده معادل سه هفته مطالعه روزانه 7 ساعت است. خستگی احتمالی ناشی از رفت و آمد و نیاز به استراحت بیشتر را نیز به این مدت زمان اضافه کنید. در واقع شما حداقل سه هفته از رقبای هم تراز خود که از مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) به جای مشاوره حضوری استفاده می کنند عقب تر خواهید بود.


نظارت پیوسته و دسترسی شبانه روزی به مشاور تحصیلی تلفنی (غیر حضوری)
یکی از مهم ترین مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی و غیرحضوری نسبت به مشاوره حضوری این است که شما می توانید هر روز یا هر شب با تماس تلفنی، پیامک یا تلگرامی کل برنامه روزانه و تمام سوالات و درگیری های ذهنی خود را با مشاور در میان بگذارید. اما در مشاوره حضوری باید یک هفته یا حداقل چند روز صبر کنید تا بتوانید گزارش هفتگی خود را به مشاور ارائه دهید و مشکلات و سوالات خود را با او در میان بگذارید.

صرفه جویی در هزینه با مشاوره تحصیلی غیر حضوری
معمولا هزینه مشاوره حضوری نسبت به مشاوره تلفنی و غیر حضوری بیشتر است که علت آن الزما کیفیت بالاتر مشاوره حضوری نیست. متاسفانه در ذهن برخی مشاورین چنین جا افتاده که اگر به صورت حضوری در مرکز مشاوره حاضر شده و یک سری مطالب خاص به دانش آموز یا داوطلب کنکوری ارائه دهند باید هزینه بیشتری دریافت کنند (نسبت به حالتی که همین مطالب را به صورت تلفنی با همان مدت زمان ارائه می دهند) بنابرین از نظر هزینه در اکثر موارد مشاوره تحصیلی غیرحضوری (تلفنی) نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری مقرون به صرفه تر خواهد بود.

Source: مشاوره تلفنی کنکور
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EkKN
نظرتان را بنویسید