یک مدیر موفق کسی است که بتواند در تمامی عرصهها و موضوعات موفق باشد. یکی از مواردی که در موفقیت مدیران نقش پر رنگی بازی میکند، برگزاری جلسات کاری موفق است. این واقعیت است که بسیاری از مدیران فاقد مهارتهای لازم برای برگزاری جلسات کاری هستند حتماً در برخی از جلسات دیدهاید که تعدادی از مدیران، سخنرانی را بر عهدهی همکار و مشاور خود قرار میدهد و این یعنی یک ضعف بزرگ!
ما در این بخش از رازهای موفقیت در کسب و کار، بر آنیم تا ترفندهایی را برای برگزاری یک جلسهی کاری آموزش دهیم. ما را در این بخش همراهی کنید.
فن اداره جلسات ؛ راه هایی برای برگزاری جلسات کاری موثر و موفق

ذخیره سازی
1
0
اشتراکگذاری
گزارش تخلف
برچسب ها
مطلب قبلی
چگونه مودب باشیم؟
مطلب بعدی
کنکور را با موفقیت پشت سر بگذارید
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر