فروشگاه کالا و مصالح ساختمانی صاد

فروشگاه کالا و مصالح ساختمانی صاد
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
شرکت ساختمانی صاد

فروشگاه ساختمانی صاد بورس کالا ساختمانی و مصالح ساختمانی

 

شرکت ساختمانی صاد تامین کننده و بورس کالا و مصالح ساختمانی در ایران است که با تکیه بر دانش و تجربه خود فروشگاه آنلاینی با بهترین و با کیفیت ترین متریال ساختمانی را گرد هم آورده است. در بخش کالای ساختمانی فروشگاه ساختمانی صاد میتوان با استعلام انواع قیمت پارکت لمینت باکیفیت موجود در بازار استعلام کرد. به عنوان مثال قیمت پارکت سوپر داچ ، قیمت پارکت لمینت مونتکس ، قیمت پارکت لمینت استارلند ،  قیمت پارکت یشیل که در حال حاضر از بهترین برندهای پارکت لمینت در بازار ایران هستند را میتوان به قیمت روز خریداری کرد. همچنین قیمت انواع دیوارپوش و دیوارکوب مانند قیمت دیوار پوش ضد ضربه و  قیمت دیوارپوش ام دی اف در هر روز با توجه به تغییرات قیمتی بازار سریعاً بروزرسانی میشوند.
 

مصالح ساختمانی
مصالح ساختمانی

همچنین در بخشی دیگری از فروشگاه ساختمانی صاد و با توجه به تنوع محصولات قیمت انواع مصالح ساختمانی پایه و پر کاربرد مانند قیمت سیمان و همچنین انواع قیمت سیمان کارخانجات مطرح و با کیفیت ایرانی مانند قیمت سیمان آبیک و قیمت سیمان ساوه بروزرسانی میشود و با هر تناژی در پروژه های ساختمانی تامین میشود. قیمت انواع بلوک ساختمانی جهت دیوارکشی و تیغه چینی مانند بلوک سبک و بلوک هبلکس نیز با توجه به مصرف بالا در پروژه های ساختمانی دائماً بروزرسانی میشود. جهت سبک سازی و همچنین کاهش وزن ساختمان این نوع بلوک ساختمانی کاربرد فراوان دارد. همچنین قیمت فولاد به دلیل نوسان روزانه و همچنین تغییر قیمتی روزانه در فروشگاه ساختمانی صاد سریعاً نسبت به بروزرسانی قیمت میلگرد پر مصرف در صنعت ساختمان مانند قیمت میلگرد 14 ، قیمت میلگرد 10 ، قیمت میلگرد 12 و قیمت میلگرد 8 کاملاً قیمت بروز است و تمامی همکاران و فعالان در صنعت ساختمان ایران میتوانند نسبت به خرید و سفارش گذاری با هر تناژی اقدام کنند. البته ذکر این نکته مهم است که قیمت میلگرد به صورت وزنی و به ازای هر کیلو درج میشود و کارخانجات مختلف تولید کننده میلگرد در هر شاخه 12 متری میلگرد اوزان مختلفی دارند. از این رو قیمت نهایی نهایی میلگرد با توجه به وزن باسکول استاندارد و بارنامه و برگه باسکول تعیین میشود. یکی از مصالح پر مصرف در صنعت ساختمان ایران گچ ساختمانی است و با توجه به انواع برند مختلف در بازار ایران و قیمت های متنوع در بازار ایران بهتر است از برندهای مطرح و با کیفیت استفاده شود. قیمت گچ ساختمانی در فروشگاه ساختمانی صاد بروز رسانی میشود. از این رو قیمت گچ سمنان ، قیمت گچ ساوه ، قیمت گچ و خاک ، قیمت گچ حریر و قیمت گچ جبل بروزرسانی میشود که از پرمصرفترین انواع گچ ساختمانی در ایران است. با توجه به وزن مختلف انواع کیسه گچ در بازار و تولیدی کارخانه ها این مسئله را باید در نظر داشت که حین خرید باید به وزن کیسه گچ دقت شود.

قیمت گچ ساختمانی
قیمت گچ ساختمانی

همچنین قیمت انواع پانل گچی مخصوص نما و سایدینگ مانند قیمت گچبرگ باتیس ، قیمت بوردکس و  قیمت آکواپنل در فروشگاه ساختمانی صاد بروزمیشود. از این پانل در نما و سایدینگ ساختمان استفاده میشود و با توجه به اینکه مصالح بکار رفته در این نوع پانل ها در مقابل رطوبت و آب مقاوم هستند از این رو استفاده از آن در محیط بیرونی ساختمان بلامانع است. همچنین انواع عایق رطوبتی ایزوگام با بهترین برند و با بهترین کیفیت در فروشگاه ساختمانی صاد موجود است و غعلان صنعت ساختمان میتوانند جهت استعلام قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران و همچنین استعلام انواع قیمت ایزوگام دلیجان با قیمت به روز و همچنین مشاوره در مورد نصب ایزوگام با کارشناسان شرکت ساختمانی صاد مشورت کنند. همچنین قیمت موزاییک سکه ای جهت عایق رویی ایزوگام در سایت بروز است و مشتریان محترم با ثبت درخواست جهت خرید و نصب انواع موزاییک ساختمانی میتوانند با کارشناسان ما مشورت کنند. همچنین در بخشی دیگر از فروشگاه ساختمانی صاد انواع ابزار پرکاربرد ساختمانی مانند قیمت هیلتی پی ام و انواع چکش تخریب و فرز موجود است که مشتریان محترم میتوانند با استعلام قیمت و مشاهده کاتالوگ کارخانه پی ام آنکور نسبت به خرید مناسبترین و بهترین ابزار آلات ساختمانی اقدام کنید.

 

 

لینک مرجع https://xn--mgbqq.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7oVw
نظرتان را بنویسید