درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir

درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
کلیه بازنشستگان کشوری که قصد استفاده از خدمات درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری را دارند، می بایست که ابتدا به این سامانه وارد شوند. لذا بسیار مهم است که بازنشستگان کشوری و یا دیگر افراد با نحوه ورود به سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir آشنایی داشته باشند.





درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری، یکی از سایت هایی است که خدمات مختلفی را به بازنشستگان کشوری ارائه می کند. تمامی بازنشستگان کشور در هر شغلی، می توانند با انجام مراحل ورود به سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir، به سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری وارد شوند و از خدمات مختلفی که در این سامانه برای آن ها ارائه می شود، استفاده نمایند.

از جمله خدمات مهمی که در سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی ارائه می شود، می توان به دریافت فیش حقوقی و حکم حقوقی بازنشستگان کشوری اشاره کرد. با توجه به اهمیت سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی، در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ورود به سایت sabasrm.ir و خدمات درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری آشنا کنیم.




ورود به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir
سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir، سامانه ای است که زیر مجموعه سایت صندوق بازنشستگی می باشد. این سامانه امکانات مختلفی را به بازنشستگان کشوری ارائه می کند. به همین خاطر بسیار لازم است که افراد از نحوه ورود به سایت sabasrm.ir آگاهی داشته باشند.

لذا افرادی که قصد ورود به سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir را دارند، می بایست ابتدا به سایت صندوق بازنشستگی کشوری وارد شوند، سپس با ورود به سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir، از خدمات مختلف این سامانه استفاده نمایند. لذا مراحل ورود به سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir به شرح زیر می باشد.

ابتدا در یکی از مرورگرهای خود عبارت سایت صندوق بازنشستگی کشوری را جستجو کنید. سپس، بر روی اولین سایت جستجو شده توسط گوگل کلیک کنید تا به سایت صندوق بازنشستگی کشوری وارد شوید.







حال برای ورود به سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir، می بایست که در سایت صندوق بازنشستگی بر روی گزینه درگاه خدمات الکترونیک ( مانند تصویر زیر ) کلیک نمایید.







پس از کلیک کردن بر روی این گزینه، سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری برای شما باز می شود و می توانید بر اساس نیاز خود از یکی از امکانات سایت درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری استفاده نمایید.







برای ورود مستقیم به سایت درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری کلیک کنید.



حتما بخوانید: شرایط بازنشستگی در قانون مدیریت خدمت کشوری




معرفی درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir
با توجه به اینکه بسیاری از امور جامعه به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام می شود، لازم است که سامانه ای برای ارائه خدمات به بازنشستگان کشوری روی کار بیاید تا بازنشستگان کشوری بتوانند بدون مراجعه حضوری، امور مهم خود به صورت غیر حضوری انجام دهند.

درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir، امکانات مختلفی را بازنشستگان کشوری ارائه می کند که هر یک از این خدمات ارائه شده باعث کاهش مراجعات حضوری بازنشستگان کشوری به مراکز مربوطه شده است. لذا سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir با هدف ارائه خدمات به بازنشستگان کشوری به صورت غیر حضوری و کاهش مراجعات حضوری بازنشستگان برای اموری که امکان استفاده از آن ها با اینترنت و در بسترهای فضای مجازی وجود دارد، به وجود آمده است.

تمامی بازنشستگان کشوری که حقوق بازنشستگی آن ها به صورت مستقیم از صندوق بازنشستگی کشوری واریز می شود، می توانند از خدمات درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir استفاده نمایند. تمامی خدمات ارائه شده در سایت درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir، به صورت کاملا رایگان می باشد و تمامی بازنشستگان کشوری می توانند از این خدمات رایگان استفاده نمایند. همچنین، بسیاری از اخبار مهم مربوط به بازنشستگان کشوری به صورت مستقیم در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری منتشر می شود.

لازم به ذکر است که درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir تنها مختص بازنشستگان کشوری بوده و بازنشستگان تامین اجتماعی امکان استفاده از خدمات مختلف این سامانه را ندارند.



بیشتر بخوانید: فیش حقوقی بازنشستگان


خدمات درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir
کلیه بازنشستگان کشوری که قصد استفاده از خدمات سایت sabasrm.ir را دارند، می بایست که ابتدا مراحل ورود به سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir را انجام دهند. سپس، از امکانات مختلفی که در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری است، استفاده نمایند. خدمات مختلف سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی به شرح زیر می باشد.

خدمات مختلف مربوط به حقوق بازنشستگان کشوری

کلیه بازنشستگان کشوری می توانند با ورود به قسمت حقوق سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری، از خدمات مربوط به حقوق بازنشستگان استفاده نمایند. خدمات قابل ارائه در بخش حقوق سامانه موارد زیر می باشند.

دریافت فیش حقوقی

دریافت حکم حقوقی

خوداظهاری شماره حساب

گواهی کسر از حقوق

اعتبار سنجی گواهی کسر از حقوق

حقوق بازنشستگان خارج از کشور



خدمات مختلف مربوط به بیمه بازنشستگان کشوری

کلیه بازنشستگان کشوری می توانند با ورود به سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی از خدمات مختلف بیمه ای این درگاه که شامل بیمه تکمیلی درمان، بیمه عمر و حوادث و دریافت خدمات آزمایشی و تشخیصی در منزل می باشد، استفاده نمایند.



خدمات مختلف مربوط به تسهیلات مالی بازنشستگان کشوری

کلیه بازنشستگان کشوری می توانند با دسترسی به این قسمت از خدمات مختلف مربوط به بیمه بازنشستگان کشوری، از تسهیلات مالی قابل ارائه به بازنشستگان کشوری استفاده نمایند. از جمله خدماتی که در قسمت بیمه خدمات مختلف مربوط به بیمه بازنشستگان کشوری به بازنشستگان ارائه می شود می توان به وام ازدواج، وام ضروری و تسهیلات خرید سهام اشاره کرد.



خدمات مختلف مربوط به طرح یاری بازنشستگان کشوری

می توانند با ورود به این قسمت در رابطه با طرح یاری بازنشستگان اطلاعات کسب کنند و از خدمات مختلف طرح یاری مانند خدمات گردشگری، تسهیلات بیمه ثالث و ... استفاده نمایند.



خدمات اجتماعی و رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری

بازنشستگان کشوری که قصد استفاده از خدمات مختلفی رفاهی و اجتماعی را دارند، می توانند به این قسمت وارد شوند. در این بخش از خدمات مختلف مربوط به تسهیلات مالی بازنشستگان کشوری، امکان دریافت اطلاعات برای استفاده از خانه های امید و اماکن ورزشی، اقامتی و ... فراهم می شود.



ارتباط با ذینفعان در صندوق بازنشستگی کشوری

افرادی که قصد دارند با ذی نفعان بازنشستگی کشوری ارتباط داشته باشند، می توانند به سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی وارد شوند و از قسمت ارتباط با ذی نفعان درخواست های خود را به ذی نفعان ارائه نمایند.



دستگاه های دولتی و شاغلین

بخش دستگاه های دولتی و شاغلین در سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی، خدمات مختلفی را به بازنشستگان کشوری ارائه می کند که همه این خدمات در رابطه با بازنشستگان کشوری می باشد. کلیه بازنشستگان کشوری و یا دیگر افراد می توانند با ورود به این بخش به سامانه ورود مدیریت ها و دستگاه های اجرایی وارد شوند و یا سوابق شاغلین کشوری را استعلام بگیرند. از جمله خدمات مهم دیگری از که در بخش دستگاه های دولتی و شاغلین ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

بیمه عمر و حوادث

استعلام سوابق شاغلین

استعلام پرداخت بیمه عمر

استعلام مشترکین صندوق بازنشستگی

فایل های مورد نیاز مدیریت ها و دستگاه ها

پرداخت کسور بیمه خویش فرمایی



در ادامه بخوانید: دریافت فیش حقوقی با موبایل


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir​ ​در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir آن پاسخ دهند.

سوالات متداول


1- درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir تنها مختص به ارائه خدمات به بازنشستگان کشوری می باشد؟
بله، این سامانه تنها مختص به ارائه خدمات به بازنشستگان کشوری می باشد که در متن مقاله بیان شده است.


2- خدماتی که درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir ارائه می کند چیست؟
یکی از مهم ترین خدماتی که درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری ارائه می کند دریافت فیش حقوقی می باشد که در متن مقاله دیگر خدمات آن نیز آورده شده است.


3- با استفاده از خدمات غیر حضوری درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست؟
خیر، با استفاده از خدمات غیر حضوری این درگاه دیگر نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد که در متن مقاله نیز به آن اشاره شده است.

منبع : درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/AvEz
نظرتان را بنویسید