نحوه ورود به حساب کاربری بورس آگاه

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
کاربران کارگزاری آگاه پیش از ورود به حساب کاربری بورس آگاه می بایست یک حساب کاربری در این کارگزاری ایجاد و سپس با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود که پس از احراز هویت در کارگزاری آگاه دریافت نموده اند می توانند به راحتی وارد حساب کاربری بورس آگاه شوند. در صورت فراموشی گذر واژه آگاه نیز می توانند برای بازیابی آن اقدام نمایند.





کاربران و سرمایه گذاران برای ورود به حساب کاربری بورس آگاه در گام نخست می بایست یک اکانت کاربری برای خود ایجاد کنند. پس از آن با وارد شدن به سامانه آگاه و درج کردن نام کاربری و رمز عبور می توانید عبارت لاگین دو مرحله ای را انتخاب نموده و در انتها با درج رمز یکبار مصرفی که به گوشی موبایل تان ارسال شده وارد شوید.

 برای دسترسی به خدمات کارگزاری آگاه باید یک اکانت برای خود داشته تا بتوانید به خدماتی نظیر احراز هویت، ثبت نام و دریافت کد بورسی دسترسی داشته باشید. نکته ی مهم اینکه بعد از ثبت نام در کارگزاری آگاه می توانید به دو شیوه مختلف برای ورود به حساب کاربری بورس آگاه اقدام کنید که شامل روش وارد شدن به وسیله رمز ایستا و رمز پویا که به کمک ارسال پیامک به شماره موبایل انجام می شود.

در ادامه این مطلب در رابطه با نحوه ورود به سامانه و حساب کاربری بورس آگاه، دریافت رمز عبور آگاه و نیز نحوه بازیابی رمز عبور آگاه هنگامی که کاربر رمز عبور خود را فراموش کرده آورده شده است.




نحوه ورود به سامانه بورس آگاه
همه ی کاربران و سرمایه گذاران امکان ورود به این سامانه را دارند پیش از هر چیز برای ورد ابتدا آدرس اینترنتی سایت را که بدین online.agah.com شرح است در مرورگر خود درج کنید و به کمک موتورهای جستجو آن را پیدا کنید. هنگامی که لینک آدرس را مطابق با تصویر زیر پیدا کردید بر روی لینک مورد نظرتان ضربه بزنید.







کاربران می توانند بعد از وارد شدن به صفحه اصلی سایت برای اینکه بتوانید یک حساب کاربری ایجاد کنید گزینه افتتاح حساب را انتخاب نموده و بر روی آن ضربه بزنید برای وضوح بیشتر گزینه مورد نظر با یک کادر قرمز رنگ مشخص شده است. بر روی آن ضربه زده و اطلاعات درخواست شده را ارائه کنید. 







کاربران پس از تکمیل فرم های ثبت نام و ایجاد حساب کاربری می توانند از خدمات این سامانه بهره مند شوند.



حتما بخوانید: ثبت نام کارگزاری آگاه


نحوه ورود به حساب کاربری در سامانه بورس آگاه
بعد از اینکه ثبت نام با موفقیت انجام گرفت نوبت به احراز هویت سجام می رسد. برای اینکه بتوانید وارد اکانت یا حساب کاربری خود بشوید باید در صفحه اصلی سایت نام کاربری و پسورد خود را که در هنگام ثبت نام انتخاب کرده اید را در کادر های تعیین شده درج کنید. پس از آن نوبت به کلیک بر روی لاگین دو مرحله ای که در تصویر با رنگ قرمز مشخص شده است ضربه بزنید.







با انتخاب گزینه مورد نظر رمز یکبار مصرف پویا به موبایل شما ارسال خواهد شد پس از آن رمز را در کادر مخصوص درج نمایید.







بعد از اینکه رمز یکبار مصرف را وارد کردید و پس از آن می توانید به ورود به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید. اما قبل از وارد شدن پیام هشداری که برای شما ارسال می گردد را مشاهده خواهید کرد که قوانین مربوط را به شما گوشزد می کند. این پیام را بخوانید و گزینه ی خواندن را برگزینید.







در انتها به ورود به حساب کاربری بورس آگاه وارد شوید و امکان پرداختن به فعالیت های گوناگون را نظیر فروش آنلاین و ثبت سفارش های خرید و مشاهده ی روند بازار، مشاهده ی گزارش های بازار به صورت لحظه ای، استفاده از نمودارهای تکنیکال و... در این قابلیت بپردازید.







این قابلیت به کاربران امکانات گوناگون و مختلفی را ارائه می دهد که به شکل مکرر در حال ارتقا و بروزرسانی است. کارگزاری آگاه برای سرعت بخشیدن به فعالیت های سرمایه گذاران در بازار سرمایه خدمات گوناگونی را ارائه کرده که باعث تسهیل در انجام عملیات ها و فرایند مربوط به خرید سهام و بازار بورس و سرمایه می شود که همین امر باعث محبوبیت این کارگزاری در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.



بیشتر بخوانید: آگاه اکسپرس


نحوه دریافت رمز عبور حساب کاربری بورس آگاه
برای وارد شدن به کارگزاری آگاه یا آسا تریدر نخست باید به سایت وارد شده و بعد از گذراندن مرحله های مختلف ثبت نام نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال شود. بعد از دریافت رمز عبور شما می توانید به عنوان کاربر وارد سایت شوید.

کاربرانی که به نام کاربر و گذر واژه کارگزاری آگاه دسترسی دارند می توانند به سادگی تنها با درج این عبارات در محل مخصوص به خود و وارد کردن کد امنیتی به خدمات سامانه آنلاین آگاه دسترسی پیدا کنند. کاربران پس از وارد کردن اطلاعات درخواست شده فقط با کلیک کردن بر روی گزینه ورود به سرویس ها دسترسی خواهند داشت.

یکی از ویژگی هایی امنیتی که کارگزاری گاه در اختیار مشتریان قرار می دهد امکان دسترسی به لاگین دو مرحله ای است که به رمز پویا به وسیله پیامک مشهور است. افراد با استفاده از خدمات لاگین دو مرحله ای یا رمز پویا به وسیله پیامک این امکان را دارند که کد یکبار مصرف را دریافت نموده و آن را در قسمت مورد نظر وارد کرده و به این ترتیب وارد سایت شوید.

در صورتی که قصد ندارید از رمز پویا استفاده کنید می توانید گزینه لاگین یک مرحله ای را انتخاب کنید. در صورتی که رمز عبور را فراموش کردید این امکان را دارید که با استفاده از عبارت فراموشی کلمه عبور رمز عبور خود را بازیابی کنید. با وارد کردن کد امنیتی، کد کارت ملی امکان دسترسی و کد مورد نظر به موبایل کاربران ارسال خواهد شد. با انجام این فرایند می توانید رمز عبور خود را تغییر بدهید.



بیشتر بخوانید: معاملات برخط بورس کارگزاری آگاه


بازیابی رمز عبور حساب کاربری بورس آگاه


برای دریافت رمز عبور حساب کاربری در کارگزاری آگاه فقط کافی است آدرس سایت را وارد کرده و طبق تصویر بر روی آیکون فراموش رمز عبور ضربه بزنید. پس از آن براساس تصویر کادری برای شما نمایش داده می شود که می توانید کد ملی خود را وارد کرده و پس از آن گزینه ارسال را لمس کنید.







در این قسمت یک کد به شماره موبایل کاربر ارسال می شود که باید آن را در کادر کنار کد دسترسی درج کنید.







در پایان نام کاربری برای شما ارسال می شود برای اینکه بتوانید رمز عبور را مشاهده کنید می توانید به سادگی پسورد را مشاهده کنید.

یکی از با اهمیت ترین اقداماتی که باید در مسیر صحیح سرمایه گذاری این است که یک کارگزاری معتبر را انتخاب کنید. اهمیت این امر نیز به این دلیل است که کارگزاری های نقش یک واسطه مهم بین فروشندگان سهام و خریداران به شمار می روند. در حقیقت می توانیم کارگزاری آگاه را به عنوان یکی از درگاه های خدماتی معرفی کنیم که وظیفه ی آن رسیدگی به اموری است که در ارتباط با کاربران انجام می گیرد.

با توجه به این نکته ارائه و شیوه ی خدمات کارگزاری ها همچنین کیفیت آن در بهبود و ارتقای معاملات سهام داردان نقش بسزایی دارد. این کارگزاری با کسب رتبه الف در میان کارگزاری های کشور مسئولیت بسیار بزرگی را بر عهده دارد.



یکی از مهم ترین خدمات این کارگزاری ارائه خدمات آنلاین یا برخط است برای دسترسی به خدمات این سامانه نیازمند ثبت نام و دسترسی به کد کاربری و رمز ورود است. تا به این وسیله امکان دسترسی به قسمت های مختلف به سادگی انجام بپذیرد.



در ادامه بخوانید: سامانه سجام sejam.ir




سوالات متداول


1- برای ورود به حساب کاربری بورس آگاه نیز به وارد کردن چه اطلاعاتی می باشد؟
کاربران زمان ورود به حساب کاربری بورس آگاه می بایست نام کاربری رمز عبور آگاه خود را وار نمایند که در متن مقاله نحوه دریافت این اطلاعات بیان شده است.


2- در صورت فراموشی رمز عبور آگاه برای ورود به حساب کاربری بورس آگاه می توان آن را بازیابی کرد؟
بله، می توان رمز عبور آگاه را بازیابی کرد که در متن مقاله نیز نحوه بازیابی آن آورده شده است.


3- چه فعالیت هایی پس از ورود به حساب کاربری بورس آگاه می توان انجام داد ؟
به فعالیت هایی نظیر خرید و فروش آنلاین، مشاهده ی گزارش های بازار به صورت لحظه ای، استفاده از نمودارهای تکنیکال و غیره که در متن مقاله به آن ها اشاره شده است.

منبع : نحوه ورود به حساب کاربری بورس آگاه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/52EK
نظرتان را بنویسید