خرید جک پارکینگی ساختمان از فروشگاه پی جی در

خرید جک پارکینگی ساختمان از فروشگاه پی جی در
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
omid

 

جک پارکینگی که از آن با نام های جک برقی، جک درب اتوماتیک پارکینگ نیز نام برده می شود، یکی از مهم ترین تجهیزات ساختمانی با قیمت مختلف، توسط برندهایی از جمله جک پارکینگ سیماران،یال، جک میلان، جک برقی سوزوکی از خانواده بهترین جک برقی پارکینگ ایرانی و همچنین سوپر لایف ، جک فلای fly و …به عنوان جک اتومات برقی خارجی در بازار عرضه شده است.

عملکرد اصلی جک درب برقی اتوماتیک ( خودکار) باز و بستن درب ورودی ساختمان با بهره گیری از یک ریموت کنترلی جهت راحت تر کردن تردد افراد و وسایل نقلیه ساختمان های تجاری و ساختمان های مسکونی نصب می گردد .

انواع جک درب پارکینگ

بعد از ورود اولین جک ها به بازار، تولید کنندگان انواع جک درب پارکینگ را با کارکرد ها و کاربرد های مختلف روانه بازار کردند. آنچه باعث تفاوت انواع مختلف این محصول می شود کاربرد و محل استفاده از جک ها می باشد. میزان تردد و رفت و آمد در یک ساختمان از جمله عواملی است که سبب می شود که انواع جک برقی وارد بازاز شود.

جک ها به دو دسته تقسیم می گردند که عبارتند از:

  • جک های الکترومکانیکی
  • جک های هیدرولیکی

جک های الکترومکانیکی

جک های الکترومکانیکی برای درب های سبک مانند درب ساختمان مسکونی که نسبت به مکان های عمومی تردد کمتری دارند استفاده میشود.

این مدل جک قیمت پایین تری نسبت به سایر انواع هیدرولیکی دارد و به همین دلیل بیشتر انتخاب می گردد. عمر مفید استفاده از این جک  ۸ تا ۱۰ سال میباشد.

جک های هیدرولیکی

این مدل از جک های برقی مناسب برای درب های سنگین، مکان های پر تردد مثل پارکینگ های عمومی و ادارات می باشد. برای امنیت بیشتر درب های هیدرولیکی و جفت شدن لنگه ها روی هم از قفل برقی استفاده می گردد.

این نوع جک درب ها با فشار هوا و روغن کار کرده به سرویس و نگهداری کمتری نسبت به نوع الکترومکانیکی نیاز دارد.

این جک ها گران تر از جک های الکترومکانیکی بوده و عمر مفید استفاده از این نوع جک های برقی۱۰ تا ۱۵ سال می باشد.

نکات مهم جهت خرید جک پارکینگی

  • درب شما تک لنگه است یا دو لنگه بسیار در قیمت و خرید جک حائز اهمیت است.
  • وزن درب
  • متراژ درب

فروشگاه اینترنتی پی جی در نماینده اصلی فروش جک درب پارکینگی در تهران شامل انواع جک برقی اتوماتیک ایرانی و خارجی ، با گارانتی و خدمات پس از فروش ، تضمین اصالت کالا و قیمتی کاملا رقابتی ارائه می نماید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/OQoL
نظرتان را بنویسید