پر فروش ترین محصولات شیائومی

پر فروش ترین محصولات شیائومی
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
webbin

پر فروش ترین محصولات شیائومی 

شیائومی با شروع فعالیت در حوزه امنیت توانست نظر بسیاری از کمپان های مطرح دنیاا را به خود جلب کند. دوربین مداربسته شیائومی بعد از عرضه به بازار به یکی از محبوب ترین دوربین مداربسته ها تبدیل شد. دوربین مدار بسته شیائومی واسطه اعتباری  که به دلیل لوازم الکترونیک با کیفیت داشت توانست در همان ابتدا فرشو خوبیداشته باشد . به خصوص طولی نکشید که در بازار دوربین مدابسته ایران توانست به محبوبیت بالایی برسد کابردی بودن دوربین های شیائومی و طراحی منحصر به فردی که داشتند توانست علاوه بر کیفیت در مارکت دوربین مداربسته بدرخشد. 

دوربین مدار بسته شیائومی در انواع مختلف دوربین های داخل و خارج خانه تولید شد همچنین دوربین های برای استفاده در خودرو طراحی کرد. دوربین مدار بسته شیائومی با وجود رقیب های قدری مانند داهوا ، هایک ویژن توانسته است به رکورد فروش بالایی در دوربین مدار بسته شیائومی بیبی کم و دوربین خودرو برسد. 

 

دوربین خودرو شیائومی 

دوربین خودرو شیائومی از جمله محصولات پر فروش شیائومی است که در انواع مختلف دوربین جلو ، دوربین خودرو شیائومی داشبوردی و دوربین خودرو شیائومی آینه ای طراحی شده است. 

دوربین ثبت وقایع شیائومی نیاز و نگرانی های یک راننده را برطرف میکند برای مثال افرادی که اقدام به نصب دوربین خودرو شیائومی کردند ادعا داشتند که قبل از آن نگران دزدیده شدن خودرو یا تصادفات بودند. برای مثال یکی از مواردی که ممکن است برای هر راننده ای اتفاق بیفتد تصادف خودرو هنگام پارک بودنماشین است. دوربین خودرو شیائومی حتی در هنگام پارک ماشین می تواند تصادف اتفاق افتاده را ثبت کند. سنسور های فعال دوربین ثبت وقایع خودرو می توانند هنگام ضربه خوردن به خودرو فعال شوند و  شروع به ضبط فیلم کنند. 

دوربین ثبت وقایع شیائومی می تواند زمانی که به حرکت در می آید هشدار لازم را ارسال کند. تصاویر دوربین خودرو شیائومی را می توان از طریق اپلیکیشن نصب شده روی موبایل تماشا کرد

 

دوربین بیبی کم شیائومی

دوربین کودک شیائومی یا همان دوربین بیبی کم شیائومی دوربینی است که بیشتر جنبه نظارتی داشته و برای مراقبت از سالمندان ، کودکان و حیوانات خانگی طراحی شده است. از جمله نیاز های اولیه دوربین بی بی کم شیائومی داشتن دید وسیع است. به همین علت کمپانی شیائومی با قرار دادن لیز واید در دوربین کودک شیائومی میدان دیدی به اندازه 120 درجه ایجاد کرده است تا بر محیط تسلط بیشتر داشته باشید.

همچنین دوربین بیبی کم شیائومی یکی از دوربین مداربسته های است که می تواند با چرخش 360 درجه اطراف را نظارت کنید. دوربین بیبی کم شیائومی را می توان از راه دور کنترل کرد و با استفاده از گوشی از راه دور آن را به اطراف چرخاند.

دوربین کودک شیائومی می تواند با صدای دو طرفه ای که دارد قابلییت مکالمه را از راه دور فراهم کند. دوربین کودک شیائومی با 24 ساعت فیلم برداری مداوم همه تصاویر را ردون استثنا در رم دوربین کودک شیائومی ذخیره می کند.

برای خرید دوربین مداربسته شیائومی می توانید با کارشناسان دوربین مداربسته دوربین مال مشورت کنید.

 

نظرتان را بنویسید