راهنمای جامع آموزش صفر تا صد ادمین اینستاگرام: از مبتدی تا حرفه‌ای

راهنمای جامع آموزش صفر تا صد ادمین اینستاگرام: از مبتدی تا حرفه‌ای
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
امیر محمد نادری

ادمین اینستاگرام کیست؟

ادمین اینستاگرام شخصی است که با تسلط بر روی مهارت هایی مثل: ادیت و ویرایش عکس و ویدیو، الگوریتم اینستاگرام، منتشر کردن پست و استوری در اینستاگرام، تبلیغات و بلاگری در اینستاگرام و … به سایر اشخاص صاحب کسب و کار کمک می کند تا بتوانند به اهدافی مانند: فروش، افزایش مخاطب، بالا بردن آگاهی مخاطب از حضور آن برند و … برسند.

ادمین اینستاگرام

انواع ادمین اینستاگرام

با پیشرفته شدن هرچه بیشتر اینستاگرام و شدید تر شدن رقابت در آن، افراد تصمیم گرفتند تا با یادگیری همه ی زمینه های تخصصی ادمین اینستاگرام، روی یک مهارت به صورت تخصصی کار کنند. مثلا اگر کسی هم بلاگری، هم ادیت عکس و ویدیو و همچنین تبلیغات در اینستاگرام بلد بود، اکنون ترجیه می دهد تا مثلا فقط به صورت تخصصی بر روی تبلیغات اینستاگرام کار کند و در آن خبره شود. در ادامه با بعضی از انواع مختلف ادمین اینستاگرام آشنا خواهید شد.

ادمین تبلیغات

ادمین تبلیغات با یادگیری و کسب تخصص در تبلیغات اینستاگرام در پیج های عمومی و بلاگری به افزایش فالوور های پیج ها کمک می کند. از وظایف ادمین تبلیغات اینستاگرام می شود به طراحی استراتژی تبلیغاتی، انتشار محتوای تبلیغاتی در پیج های عمومی یا بلاگری، ارتباط گیری با ادمین تبلیغات بلاگر ها یا پیج های عمومی، آنالیز و بررسی بازدهی تبلیغات اشاره کرد.

ادمین استوری و بلاگری

ادمین استوری و بلاگری فردی است که به صورت تخصصی مسئول بلاگری کردن در یک پیج و ساخت استوری های روزمره کسب و کار ها است. بلاگری در اینستاگرام توسط ادمین می تواند با چهره یا بدون چهره باشد. مثلا ادمین با گذاشتن استوری از خودش با مخاطبان ارتباط برقرار می کند و با تبدیل مخاطب های معمولی و فالوور به علاقه مند، کار رای برای ادمین فروش و بازاریابی راحت تر می کند تا در نهایت بشود به فالوور ها محصول یا خدمات کسب و کار مربوطه را ارائه داد.

ادمین فروش و بازاریابی

ادمین فروش و بازاریابی وظیفه فروش با فالوور های پیج و تدوین استراتژی فروش و بازاریابی را بر عهده دارد. این شخص با روش های تخصصی فروش که می تواند برگزاری کمپین فروش، فروش تلفنی، فروش از طریق سایت یا … باشد، به فروش و کسب درآمد پیج کمک می کند.

ادمین ارتباط با مشتریان و مخاطبین

در کنار همه ی ادمین ها، شخصی مورد نیاز است تا بتواند به کامنت های پست ها و دایرکت های فالوور ها پاسخ بدهد که این شخص ادمین ارتباط با مشتریان نامیده می شود. درآمد ادمین ارتباط با مشتریان معمولا کمتر از بقیه ادمین ها است چرا که نیاز به تخصص کمتری دارد.

چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟

تبدیل شدن به ادمین اینستاگرام نیازمند علم و تجربه است. در دنیای امروز استفاده از تجربه دیگران و تجربه نکردن چالش های متداول و روتین، راز پیشرفت در هر حوزه ای می باشد. شما اگر می خواهید که تبدیل به ادمین اینستاگرام شوید ابتدا باید در یک دوره آموزش ادمینی اینستاگرام شرکت کنید. دوره آموزش ادمین اینستاگرام به شما کمک می کند که تمامی الگوریتم های اینستاگرام، امنیت حساب کاربری اینستاگرام، بلاگری، تبلیغات و … را یادبگیرید و به یک ادمین تمام ایار تبدیل شوید. بدون دیدن آموزش در حوزه ادمینی اینستاگرام، پروسه تبدیل شدن شما به یک ادمین متخصص بسیار طولانی و فرسایشی خواهد شد و به اجبار باید تمام نکاتی که ممکن است با چند ساعت آموزش یادبگیرید، ساعت ها وقت بگذارید، هزینه و تجربه کنید تا یادبگیرید.

بهترین دوره آموزش ادمین اینستاگرام

شما عزیزان می توانید با شرکت در دوره آموزش ادمین اینستاگرام، به یک ادمین همه فن حریف تبدیل شوید و درآمد ماهانه +20 میلیون تومان را برای خود بدست بیاورید. آموزش ادمینی اینستاگرام آکادمی نادری شامل 7 فصل و +7 ساعت آموزش اینستاگرام می باشد که سرفصل های آن شامل: الگوریتم اکسپلور و جذب فالوور اینستاگرام، تحلیل آمار های اکانت اینستاگرام، تدوین استراتژی انتشار پست و استوری در اینستاگرام، آموزش تولید محتوا به صورت عکس و ویدیو و شیوه ورود به بازار کار و کسب درآمد از ادمینی اینستاگرام می باشد.

شما عزیزان با کد تخفیف ADMIN20OFF با 20% تخفیف در دوره آموزشی ادمین اینستاگرام شرکت کنید. در کنار بیش از 7 ساعت آموزش ادمینی، دوره آموزش تولید محتوا با اپلیکیشن اینشات و پشتیبانی شخص مدرس را هدیه خواهید گرفت.

ثبت نام از لینک زیر:

https://amirnaderi.com/academy/product/admin

درآمد ادمین اینستاگرام

 

 

 

 

 

 

در قسمت بالا نمونه هایی از آگهی‌های استخدام ادمین اینستاگرام را برای شما نمایش دادیم. شما با جست و جو در اینترنت و سایت های کاریابی متوجه خواهید شد که حداقال درآمد یک ادمین درماه می‌تواند از حداقال 10 میلیون شروع شود. اگر ادمین معمولی باشیذ می توانید با تعداد پیج های بیشتری همکاری کنید تا درآمد خود را افزایش دهید و اگر ادمین تخصصی هستید با افزایش مهارت های خود و دریافت پورسانت فروش محصولات کارفرما، درآمد خود را افزایش می دهید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ENO0
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر