دزدگیر اماکن چگونه کار می کند؟

دزدگیر اماکن چگونه کار می کند؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
webbin

دزدگیر اماکن چگونه کار می کند؟

دزدگیر اماکن یکی از وسایل امنیتی است که با استفاده از می توانید امنیت محل را بالا ببرید به خصوص نصب دزدگیر منزل برای محل هایی مانند مغازه ها و فروشگاه ها یک ضرورت به حساب می آید.
دزدگیر اماکن کلاسیک وظایفی مانند هشدار و آژیر محلی را محلی را به عهده داشتند که با استفاده از می توانستند همسایه ها را خبر کنند اما دزدگیر منزل امروزی با استفاده از خط تلفن به چندین روش هشدار را اطلاع رسانی می کند.
اغلب درگیر های اماکن یا دزدگیر های خانه به ترتیب اولویت به  شماره های داخل لیست تلفن می کنند.
برای مثال با برنامه ریزی دزدگیر اماکن می توان شماره تلفن صاحب دوربین مداربسته ، پلیس و فرد مورد اعتماد ی را در این لیست قرار داد.
در نتیجه به محض فعال شدن سنسور ها  دزدگیر اماکن با استفاده از خط تلفن ثابت به نوبت با این شماره تلفن ها تماس می گیرد؛ دزدگیر منزل امروزی علاوه بر تماس از طریق خط تلفن ثابت  مجهز به آژیر محلی بوده و این ویژگی را از دزدگیر های اماکن کلاسیک ارث بری کردند. دزدگیر منزل شروع به تماس با سیم کارت با شماره های لیست می کند و چرا که سارقان با قطع کردن خطوط تلفن از تماس دزدگیر منزل جلوگیری می کردند.
دزدگیر های منزل نحوه هشدار. مختلف و سنسور های مختلفی دارند که در ادامه با ذکر یک مثال چند سنسور را توضیح خواهیم داد.  برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت doorbinmall.com مراجعه کنید. 

 

 

دزدگیر فورنت
دزدگیر فورنت یکی از برندهای ایرانی است که در این صنعت خوش درخشید است. دزدگیر فورنت با در نظر گرفتن سنسور های مختلف و ایجاد فضای امنیتی توانسته نمره قابل قبولی را در حفظ امنیت اماکن از آن خود کن که با داشتن سنسور های مانند تشخیص حرکت، شوک ، شکستن شیشه و پنجره و غیره تجهیز شده است تا یک سیستم امنیتی کارا باشد؛ در ادامه چند مدل از سنسور های دزدگیر فورنت را با هم مرور می کنیم:

سنسور تشخیص حرکت دزدگیر فورنت
همانطور که از نام این سنسور پیداست با به کار گیری آن در دزدگیر فورنت حرکات و ارتعاشات که در محل صورت می‌گیرد تشخیص داده می شود. یکی از کاربرد های این سنسور دزدگیر فورنت در محیط های خلوت است برای مثال زمان تعطیلی کارخانه ها ، مغازه ها یا شرکت ها که رفت و آمد ای صورت نمی‌گیرد در صورت فعال بودن سنسور پیام هشدار از پنل دزدگیر فورنت به صاحب آنجا گزارش می شود این مدل سنسور دزدگیر فورنت با تکنولوژی های نظیر مادون قرمز ، امواج صوتی و ماکروویو ساخته شده است که میزان دقت هر کدام متفاوت است. اغلب دزدگیر های فورنت دارای این سنسور امنیتی هستند اما در صورت نبود می توانید سنسور را به صورت جداگانه تهیه و در پنل دزدگیر فورنت جاگذاری کنید.

سنسور شکستن شیشه دزدگیر فورنت
این سنسور یکی از پر کاربردترین قابلیت های دزدگیر فورنت است که با گذاشتن کنار دربو پنجره های شیشه ای با صدای شکستن واکنش نشان داده و دزدگیر فورنت شروع به آژیرکشی میکند.
سنسور بیم خطی دزدگیر فورنت
شاید در فیلم ها مثالی از این سنسور دیده باشید که با ایجاد خطوط در هم تنیده سارقان مجبور به گذشتن از آن هستند.
دزدگیر فورنت هم با ایجاد خط های فرضی در محل های استراتژیک نوعی خط محافظ ایجاد کرده است که با رد شدن از آن آژیر هشدار دزدگیر فورنت به صدا در می‌آید.

نظرتان را بنویسید